Bron: https://www.geenstijl.nl/(...)-rellende-marokkanenquote:De Marokkanen (niet alle Marokkanen, maar wel altijd Marokkanen) die Amsterdam-West en de Haagse Schilderswijk overhoop halen na voetbalwedstrijden van Marokko kunnen dat ongestoord en zonder angst voor represailles doen. ME-commandant Sander van der Hulle geeft in een brisant interview met De T. doodleuk toe dat er niet wordt gehandhaafd:
"Wij realiseren ons dat zodra wij in Amsterdam-West ingrijpen, we mogelijk de hele avond bezig zijn met ongeregeldheden, waarbij ruiten worden ingegooid en auto’s in brand worden gestoken." En over een agent die werd belaagd door gappies op scooters en fatbikes: "Hoewel het niet normaal is, is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog."
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.quote:is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog."
Inderdaad, laat ze het lekker uitzoeken daar in die steden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef incel het volgende:
[..]
Bron: https://www.geenstijl.nl/(...)-rellende-marokkanen
Het is toch niet normaal? Marokkanen en XR mensen mogen hun gang gaan, maar zodra er een keer een demonstratie is tegen immigratie or AZC's dan grijpen ze wel kei en keihard in tegen de blanke autochtone bevolking.
Nee, joh. Laat ze hun wijken maar afbreken. Niks herstellen of repareren. Hekje erom heen en de uitkeringen en toeslagen in die wijken stoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.
Zit wat in. Als ik bij de hulpdiensten werkte, waarom zou ik dan nog een marokkaan helpen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Laat ze hun wijken maar afbreken. Niks herstellen of repareren. Hekje erom heen en de uitkeringen en toeslagen in die wijken stoppen.
Hulpdiensten in die wijken nodig? jammer joh te gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:57 schreef Caland het volgende:
of een waterkanonnetje inzetten (wat nog geinig is ook vaak)
Ik zou echt een vinger geven om zo’n ding een paar keer te mogen besturenquote:
Die mevrouw heeft daar nog een schedelbasisfractuur aan overgehouden.quote:
Ik ook. Maar dan wel tegen jouw soort 'mensen'.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou echt een vinger geven om zo’n ding een paar keer te mogen besturen
Het was ook echt compleet onnodig, maar het is wel een hilarisch gifje gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft daar nog een schedelbasisfractuur aan overgehouden.
Mag niet van de overheid. Denk echt dat ze wel willen, maar ze hebben 0 steun. Als je niet oppast wordt je nog vervolgd ook vanuit DENK. We zijn een slap kut land.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.
Dan zet je toch het leger in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Goed dat jij je uitspreekt en er op aan spreekt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:03 schreef Chadi het volgende:
Gewoon keihard aanpakken dat soort lui. Vanuit de Marokkaanse gemeenschap zijn we er helemaal klaar mee. Ga je kut kind opvoeden man en als je het niet kan, maak geen kinderen. Het is klaar. Het geduld en begrip is op.
Krijg je wanneer je denkt alles met woorden te kunenn oplossen. Zie je overal in West-Europa.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:18 schreef Akkerdjie het volgende:
Er lijkt toch nogal een gezagscrisis op allerlei fronten gaande in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |