Vervangen door academici uit de kop van Afrika en het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt, rond die tijd zijn achterlijke autochtonen in de minderheid.
Zo zou het kunnen, of anders meer armoedzaaiers in verhouding van andere afkomst.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vervangen door academici uit de kop van Afrika en het Midden-Oosten.
Oh wacht, dat is een leugen met een gemiddeld IQ van hoog in de 80.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kwats, kijk maar naar de VK. Dit zal gaan gebeuren, maar dan zal het geen mooi iets zijn.
Je bedoelt al die arbeidsimmigranten die voor een appel en een ei het klotewerk doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Heb er alleen een hard hoofd in dat zoiets massaal gaat gebeuren. Al die 'welkom in mijn landiërs' hier...
Oké. Maar doe even rustig met je "achterlijke autochtonen" terwijl die de verzorgingsstaat hebben opgebouwd waarop de parasieten azen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo zou het kunnen, of anders meer armoedzaaiers in verhouding van andere afkomst.
Je weet tegen wie je het hebt toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Maar doe even rustig met je "achterlijke autochtonen" terwijl die de verzorgingsstaat hebben opgebouwd waarop de parasieten azen.
Nou, eerder de doelgroep die al vanaf de jaren'80 van de steun leven.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Maar doe even rustig met je "achterlijke autochtonen" terwijl die de verzorgingsstaat hebben opgebouwd waarop de parasieten azen.
Die hebben in ieder geval nog familie die wel betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, eerder de doelgroep die al vanaf de jaren'80 van de steun leven.
Exact.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef DrDentz het volgende:
De loyaliteit van een Nederlandse Marokkaan ligt dus altijd bij Marokko. Zou je een Nederlandse Marokkaan dan wel kunnen vertrouwen in een publiek ambt als, bijvoorbeeld, burgemeester? Het belang van Marokko gaat blijkbaar altijd voor.
Ja precies. De realiteit leert ons dat de instroom een heel ander allooi volk met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, eerder de doelgroep die al vanaf de jaren'80 van de steun leven.
Eindhoven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke smak. Ik meen in Rotterdam is een toevallige passante zo tegen een muur gesmakt met haar hoofd. Ze liep zware schade op.
Allemaal een pot nat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja precies. De realiteit leert ons dat de instroom een heel ander allooi volk met zich meebrengt.
Die lopen in ieder geval met de borst vooruit de action binnen van overheidsgeld.
Was die niet al gesommeerd om weg te wezen? tegen die muur toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eindhoven.
En starhopper hier zat er smadelijk om te lachen dat diegene een schedelbasisfractuur op liep.
Wel een bijzondere move dit. Nu draai je als een slang in het vel om mensen met een uitkering zwart te maken. Waarvan hun voorouders de hele verzorgingsstaat hebben opgebouwd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een bijzondere move dit. Nu draai je als een slang in het vel om mensen met een uitkering zwart te maken. Waarvan hun voorouders de hele verzorgingsstaat hebben opgebouwd.
Als ze maar niet aan je knuffelvluchtelingen komen. Man wat een onrechtvaardige beoordeling.
Nee man, ik zeg dat die groep gaat veranderen, de verhouding dan. Onderkant van de samenleving,quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel een bijzondere move dit. Nu draai je als een slang in het vel om mensen met een uitkering zwart te maken. Waarvan hun voorouders de hele verzorgingsstaat hebben opgebouwd.
Als ze maar niet aan je knuffelvluchtelingen komen. Man wat een onrechtvaardige beoordeling.
Dat lijkt me stug.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt, rond die tijd zijn achterlijke autochtonen in de minderheid.
Zelden zo'n domme zin gelezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:43 schreef C64 het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug.
De volkeren uit Afrika en het Midden Oosten die ons land komen herbevolken zijn aantoonbaar dommer. Hebben een lager IQ.
Ja, van een symbiotische relatie van maatschappelijke voorziening. Gaan we naar full-blown faciliteren van uitheemse parasieten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee man, ik zeg dat die groep gaat veranderen, de verhouding dan. Onderkant van de samenleving,
Ha!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt al die arbeidsimmigranten die voor een appel en een ei het klotewerk doen?
Nee, geen vooruitgang. Hoe zou dat moeten dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, van een symbiotische relatie van maatschappelijke voorziening. Gaan we naar full-blown faciliteren van uitheemse parasieten.
Vooruitgang laten we maar zeggen.
Liep daar gewoon. Buiten de relschoppers wat ook duidelijk was voor iedereen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was die niet al gesommeerd om weg te wezen? tegen die muur toch?
Die ouwe autochtone steuntrekkers sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik bedoel we vertrekken niet naar afrika om kennis op te doen of wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |