Nou denk nog erger. Daar laten ze het niet zover komen hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef C64 het volgende:
Schilderswijk is echt vreselijk, je herkent Nederland niet eens meer terug. Het lijkt wel een achterbuurt van Marrakesh...
Kan niet. Volgens @Caland is er alleen in Den Haag wat gaande.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Telegraaf is live in meerdere steden en zien veel politie op de wegen.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Neem aan dat nu elke stad gesloopt wordt, dat is me al de hele week voorgehouden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kan niet. Volgens @:Caland is er alleen in Den Haag wat gaande.
Is dat die omvolking waar men het soms over heeft?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef C64 het volgende:
Schilderswijk is echt vreselijk, je herkent Nederland niet eens meer terug. Het lijkt wel een achterbuurt van Marrakesh...
WAS HET MAAR ALLEEN DAAR.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef C64 het volgende:
.In Nieuwegein is het rustig. Hier zijn ze meer van het vieren dan van het vergelden bij verliesquote:
Sfeertje slaat al op in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam…quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat nu elke stad gesloopt wordt, dat is me al de hele week voorgehouden.
quote:
goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sfeertje slaat al op in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam…
Jammer genoeg staan alle journalisten weer in de Schilderswijkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De NOS zal het alleen houden bij de schilderswijk. Zodat users als Caland kunnen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat we dat in de jaren 80 ook hadden met ADO.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een mobiel tegenwoordig, dan zullen de beelden uit de rest van de steden in Nederland wel spoedig volgen neem ik aanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De NOS zal het alleen houden bij de schilderswijk. Zodat users als Caland kunnen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat we dat in de jaren 80 ook hadden met ADO.
Klopt, die beelden heb ik ook gezien toen ze wonnen van NL.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een mobiel tegenwoordig, dan zullen de beelden uit de rest van de steden in Nederland wel spoedig volgen neem ik aan
Nederland is dan ook net iets groter dan een paar wijken in de randstad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, die beelden heb ik ook gezien toen ze wonnen van NL.
Edoch bleef het in de volksmond bij de Schilderswijk.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het allemaal meevalt. Dat zou werkelijk een positieve noot zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland is dan ook net iets groter dan een paar wijken in de randstad.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Is dat die omvolking waar men het soms over heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |