Haha.quote:
Wat zal jij balen hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:57 schreef superniger het volgende:
Morgen zijn de wedstrijden om 18:00 en 22:00. Heel mooi.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kriegel zit vol verrassingen
They did it!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Haha jij die hoopte dat België eruit lagquote:
Deze post is moderator onwaardig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haha jij die hoopte dat België eruit lag
HAHA kansloos JIJ
Heeft toch gescoord lolquote:
Helemaal prima. Zolang Argentinië en Marokko er ook maar uitvliegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:05 schreef capuchon_jongen het volgende:Het besef is wel dat we naar alle waarschijnlijkheid eruit gaan tegen Spanje
Zijn de emoties.quote:
En bij de Jeanettenafdeling toch @capuchon_jongen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:08 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n goal als met die keeper die de mist in gaat, dat zie je tegenwoordig alleen nog maar bij vrouwenvoetbal toch
Die zijn nu vooral druk met aanloopjesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En bij de Jeanettenafdeling toch @:capuchon_jongen ?
We worden wereldkampioen!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind Garcia alsmaar leuker en leuker. Leeft ook zo mee met de spelers en is zo familiaal . Vergeleken met oetlul Tedesco...
Ik had oprecht jullie zeker een kwartfinale gegundquote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
Oh nee.. jullie....
Ons team mistte karakter.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had oprecht jullie zeker een kwartfinale gegund
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
Oh nee.. jullie....
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen te slapen ook al sta ik stijf van de adrenaline en cafeïne
Waren we maar zo ver gekomen.quote:
Gefeliciteerd! Het Belgisch voetbal is zoveel interessanter, fantasierijker en gedurfder dan het Nederlandse, dat zie je ook aan zo'n coachaanstelling, dat zou hier in Nederland hoogstwaarschijnlijk niet kunnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind Garcia alsmaar leuker en leuker. Leeft ook zo mee met de spelers en is zo familiaal . Vergeleken met oetlul Tedesco...
Wat een onzin. Alsof de NFL en NBA een soort WWE zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:33 schreef DrDentz het volgende:
Amaaiii goed gedaan van de Belgen! Amerikanen snappen 'ons' voetbal gewoon niet. Zij willen een neppe show zien met de bekende sterren, soort Amerikaans worstelen, maar voetbal is een spel met regels waarbij de uitslag niet al vaststaat, dat is het mooie ervan.
Helaas interesseert het Trump geen reet. Infantino ook niet, die heeft gedaan wat hij moest doen en zal daarvoor beloond worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:46 schreef Arcee het volgende:
Haha, 4-1. Dat is een dikke fuck you naar Trump en Infantino.
Leuk voor die Belgen.
Alsof de ondermijnende openlijke corruptie nu zou zijn begraven. Voor veel fans die als eendagsvliegen leven misschien wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:46 schreef Arcee het volgende:
Haha, 4-1. Dat is een dikke fuck you naar Trump en Infantino.
Leuk voor die Belgen.
Dit. Lekker voor dat Oranje monster.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De wedstrijd niet gekeken, maar dit is fijn wakker worden!
Gefeliciteerd België!![]()
Zal hem leren, die randdebiel Trump.
In Belgie is het ook wel een aantal keren fout gegaan. Wilmots was een aanfluiting, Tedesco ook. Martinez vind ik eigenlijk ook geen topper. Dat blijkt nu bij Portugal ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 05:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Het Belgisch voetbal is zoveel interessanter, fantasierijker en gedurfder dan het Nederlandse, dat zie je ook aan zo'n coachaanstelling, dat zou hier in Nederland hoogstwaarschijnlijk niet kunnen.
Martinez heeft het natuurlijk wel echt top gedaan in België. Willoos was een verschrikking inderdaad maar daarna zijn ze op een interessante manier creatief geworden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Belgie is het ook wel een aantal keren fout gegaan. Wilmots was een aanfluiting, Tedesco ook. Martinez vind ik eigenlijk ook geen topper. Dat blijkt nu bij Portugal ook wel.
Martinez heeft de derde plek gehaald in 2018, maar was ook wel een voor Belgie unieke lichting. Stuk voor stuk hele goede spelers en ook nog eens allemaal zo'n beetje op hetzelfde moment top. Had wel gewoon niet van Engeland moeten winnen, dan had Belgie de finale gespeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Martinez heeft het natuurlijk wel echt top gedaan in België. Willoos was een verschrikking inderdaad maar daarna zijn ze op een interessante manier creatief geworden.
Stukje ophef is altijd lekker.quote:
Ja, van wat me bij staat leek dat allemaal nergens op. Haalde wat mij betreft niet het optimale eruit. Halve finale eraf tegen Frankrijk, kan natuurlijk altijd, ook al speel je geweldig. Voor de rest niet echt om naar huis te schrijven allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
Martinez liet Belgie toch juist walgelijk voetballen met zo’n lichting
Verder, gefeliciteerd @:capuchon_jongen
Ik zie België niet winnen van Spanje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:49 schreef Lenny77 het volgende:
Het maakt nu niet uit wat de volgende score gaat zijn!
Van de US MOEST gewoon gewonnen worden![]()
![]()
![]()
Defensief te zwak vrees ik maar toernooi is nu al geslaagdquote:
29 vs 35 jaar..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
Einde tijdperk de bruine? Hebben de Belgen gedaan wat wij met Frankie moeten doen?
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
Einde tijdperk de bruine? Hebben de Belgen gedaan wat wij met Frankie moeten doen?
Martinez had 1 kans, in 2018. Hij erfde een België met een traditie van reactievoetbal dat twee slechte toernooien onder Wilmots had gespeeld, die ze maar niet loskreeg. Hij veranderde Belgie in een aanvalsmachine met 3AtB en zeer aanvallende wingbacks (Carrasco en Chadli). Ze wonnen van Brazilie, waren de meest opvallende ploeg van het toernooi en verloren zeer nipt van een net iets betere ploeg in de halve finale .quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Martinez heeft de derde plek gehaald in 2018, maar was ook wel een voor Belgie unieke lichting. Stuk voor stuk hele goede spelers en ook nog eens allemaal zo'n beetje op hetzelfde moment top. Had wel gewoon niet van Engeland moeten winnen, dan had Belgie de finale gespeeld.
In 2020 op het EK slechts de kwartfinale (weliswaar eruit tegen de latere winnaar Italie) en in 2022 op het WK eruit in de groepsfase.
Are you watching, Koeman?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leken de Belgen het hele toernooi niet heel enthousiast over Garcia. Vele keuzes werden neer gesabeld. Geen idee hoe dit voor het WK was.
Wel leuk dat hij het tegendeel bewijst. Echt elke keuze valt goed lijkt het.
Dank maar ik ben geen Belgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:21 schreef Regilio_ het volgende:
Sow DIT is fijn ontwaken, amai!![]()
![]()
LEKKER VOOR ZE!![]()
Gefeliciteerd @:capuchon_jongen @:Lenny77
@:leolinedance
Regio Breda toch?quote:
Wat heeft die Portugal ook weer verkracht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
Dat is ook onzin. Hij had er gewoon uit moeten liggen tegen Senegal en in de poule leek het niet eens op voetbal. Dat was echt een mirakel dat dat goed afliep. Hele matige trainer. Maar wel leuk dat hij gedurfde keuzes maakt. Maar jij doet nu aan scorebord journalistiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leken de Belgen het hele toernooi niet heel enthousiast over Garcia. Vele keuzes werden neer gesabeld. Geen idee hoe dit voor het WK was.
Wel leuk dat hij het tegendeel bewijst. Echt elke keuze valt goed lijkt het.
Wat lul jij nou? Elke keuze tegen Senegal pakte goed uit, hoe erg deze ook neergesabeld werden en ook een van de hoofdredenen dat ze er niet uit vlogen tegen Senegal. Of er nou geluk bij zat of niet in die Houdini-act. Vannacht net zo, Lukaku, Doku en KDB op de bank pleuren (nadat die ook al gewisseld waren tegen Senegal) bleek perfect want juist de vervangers speelde een wereldpot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. Hij had er gewoon uit moeten liggen tegen Senegal en in de poule leek het niet eens op voetbal. Dat was echt een mirakel dat dat goed afliep. Hele matige trainer. Maar wel leuk dat hij gedurfde keuzes maakt. Maar jij doet nu aan scorebord journalistiek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Elke keuze tegen Senegal pakte goed uit, hoe erg deze ook neergesabeld werden en ook een van de hoofdredenen dat ze er niet uit vlogen tegen Senegal. Of er nou geluk bij zat of niet in die Houdini-act. Vannacht net zo, Lukaku, Doku en KDB op de bank pleuren (nadat die ook al gewisseld waren tegen Senegal) bleek perfect want juist de vervangers speelde een wereldpot.
Dat heeft nu juist helemaal niks met scorebordjournalistiek te maken. (wat jij dus gebruikt blijkbaar)
Leuk dat die wissels tegen Senegal vannacht hetzelfde gebracht hebben vanuit de basis. Nogmaals, geluk of niet hij doet het wel, krijgt een laag stront over zich heen, maar blijkt het aan het rechte eind te hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Keepersblunder hielp ze aan de 1-2. Die echt volledig uit het niets kwam. De wissels veranderen echt niets aan het spelbeeld hoor. Dat gebeurde pas toen Senegal de beste spelers eraf haalden. Daar ging het eerder mis.
Over de pot tegen USA geef ik je gelijk, dat heeft die goed gedaan. Maar dat ze er nog in zitten is een godswonder.
Dat moet je als coach durven. Prima gedaan van Garcia dus. Nadat de Bruyne tegen Senegal werd gewisseld, ging het ook een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:29 schreef -Sigaartje het volgende:
België, gefeliciteerd! Gerechtigheid! Laat die Amerikanen lekker in de stront zakken. Ze hebben zich van hun slechtste kant laten zien met die rode kaart-kwestie. Wat een bananenland.
En nog iets: Kevin de Bruijne was er niet bij en de Rode Duivels gaan als de brandweer!! Ik had het al gezegd, haal hem eruit. Net zoals bij ons Depay.
De Bruijne heeft dacht ik de leidersband. Misschien gaat daar iets niet goed. En voelen andere spelers zich vrijer als hij er niet bij is. Maar het viel me gewoon op dat als hij er bij is, het gewoon niet goed liep.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet je als coach durven. Prima gedaan van Garcia dus. Nadat de Bruyne tegen Senegal werd gewisseld, ging het ook een stuk beter.
Martinez greep dan weer niet in bij Portugal met als resultaat dat ze zo ongeveer met 10 man speelden tegen Spanje.
Geen idee. De Bruyne heeft dit WK weinig laten zien. Tegen Senegal was hij ook vooral stoorzender en de tegengoals begonnen ook bij hem (en Doku). In tegenstelling tot Martinez destijds, greep Garcia nu wel in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De Bruijne heeft dacht ik de leidersband. Misschien gaat daar iets niet goed. En voelen andere spelers zich vrijer als hij er niet bij is. Maar het viel me gewoon op dat als hij er bij is, het gewoon niet goed liep.
Tielemans is kapitein (zit tussen de oude en nieuwe generatie, vandaar de keuze)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De Bruijne heeft dacht ik de leidersband. Misschien gaat daar iets niet goed. En voelen andere spelers zich vrijer als hij er niet bij is. Maar het viel me gewoon op dat als hij er bij is, het gewoon niet goed liep.
Dit.quote:
Wat een ontzettend matige instelling. Je afkeer jegens boven eigen succes/plezier stellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Amerika te kakken zetten is 1000 keer beter dan de beker winnen
Ja draai het anders lekker om.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een ontzettend matige instelling. Je afkeer jegens boven eigen succes/plezier stellen.
Dat mag ook wel ja, als je als relatieve outsider de kwartfinales haalt heb je het gewoon prima gedaanquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:47 schreef GGMM het volgende:
Koekoek
Gefeliciteerd @:capuchon_jongen @:lenny77
dankuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:48 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:capuchon_jongen @:lenny77
Sterkte @:scrummie
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:25 schreef Viesdik het volgende:
Het schijnt dat Trump nu met Infantilo belt om te zeggen dat Amerika toch door moet gaan ten koste van Belgie
Ja iddquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag ook wel ja, als je als relatieve outsider de kwartfinales haalt heb je het gewoon prima gedaan
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:45 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd trouwens @:Lenny @:Capuchon_jongen en de andere Belgen hier. Het is jullie gegund.
Wat een ongekend dom gelul ook weer dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Ze hebben toch gewoon gedaan wat ze moesten doen met deze pretloting of mis ik wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag ook wel ja, als je als relatieve outsider de kwartfinales haalt heb je het gewoon prima gedaan
Als Nederland had je het dan ook net aan acceptabel gedaan als we uitgeschakeld waren door Frankrijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een prestatie dat ze van Senegal hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon gedaan wat ze moesten doen met deze pretloting of mis ik wat?
De wedstrijd van vannacht was eigenlijk wat alles bepaalde. Bij verlies was het een matig WK geweest. Maar nu niet meer met de goede match tegen de VS.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon gedaan wat ze moesten doen met deze pretloting of mis ik wat?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:59 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wel optyfen met die Belgen na de volgende ronde ajb.
Ze hadden wel erg veel pech met de loting van de 1/16de finale. Tegen de winnaar van de Afrika Cup kan je er zomaar uitvliegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dramatische poulefase en tegen Senegal uit de dood opgestaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Wat raar om nu te stellen dat ze alleen blij mogen zijn als ze de beker winnen
Gewoon geweldig gedaan dit en wat er ook gebeurt verder een heel mooi WK gehad
Ik begrijp deze uitspraak ook niet zo, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Viesjaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Precies hoe toernooivoetbal werkt. Precies hoe lotingen werken. Hoeveel Nederlanders zouden zich druk gemaakt hebben bij EK van 2024 toen we in de halve finale stonden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dramatische poulefase en tegen Senegal uit de dood opgestaan?
Het kan vanaf nu een schitterend wk voor België worden maar alles ervoor was ronduit slecht.
User @superniger heeft het er maar moeilijk mee dat zijn USA-act niet uitgepakt heeft hoe hij had gehoopt.quote:
Senegal was prima en de manier waarop er gewonnen wordt is ook een schitterende avond geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dramatische poulefase en tegen Senegal uit de dood opgestaan?
Het kan vanaf nu een schitterend wk voor België worden maar alles ervoor was ronduit slecht.
Kennelijk is de kwartfinale iets geweldigs en zie ik dit niet in. Geen idee wat een halve finale van Nederland ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies hoe toernooivoetbal werkt. Precies hoe lotingen werken. Hoeveel Nederlanders zouden zich druk gemaakt hebben bij EK van 2024 toen we in de halve finale stonden?
Prima toernooi zo voor Belgie. Goed was het niet, maar daar wordt niemand op afgerekend. Je wint de poule en staat in de kwartfinale.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Senegal was prima en de manier waarop er gewonnen wordt is ook een schitterende avond geweest.
Ik weet niet of het woord geweldig gevallen is. Maar dat het meer dan prima is moge toch wel duidelijk zijn, gok ook zomaar dat dit de doelstelling was en dan mag je gewoon tevreden zijn. Hoe de weg er naar toe ook maar ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kennelijk is de kwartfinale iets geweldigs en zie ik dit niet in.
[..]
Dat zeker.
Wij hebben de lat ook wel een stukje hoger liggen. Vorige EK vonden we qua voetbal ook maar kut ondanks de halve finale.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als Nederland had je het dan ook net aan acceptabel gedaan als we uitgeschakeld waren door Frankrijk.
Misschien is het goed om jezelf even in te lezen wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Dat is wat je hebt gemist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat veranderde voor Belgie toch helemaal niets, gaf hooguit wat meer brandstofquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien is het goed om jezelf even in te lezen wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Dat is wat je hebt gemist.
Die Belgen hadden wel allemaal ruzie met elkaar, gedeeltelijk daardoor liep het voor geen meter. Niks werkt dan meer verenigend dan een gemeenschappelijke vijand, dat hebben Trump en Infantino goed voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat veranderde voor Belgie toch helemaal niets, gaf hooguit wat meer brandstof
Geloof jij echt in dit soort sentiment?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Belgen hadden wel allemaal ruzie met elkaar, gedeeltelijk daardoor liep het voor geen meter. Niks werkt dan meer verenigend dan een gemeenschappelijke vijand, dat hebben Trump en Infantino goed voor elkaar gekregen.
Natuurlijk. Heel de drive achter het voetbal is sentiment en emotie. Je ziet zo vaak ploegen uit de dood opstaan door zo’n gek moment of als het publiek er volkomen achter gaat staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Geloof jij echt in dit soort sentiment?
Oh ik ook wel hoor. Onrecht aangedaan krijgen is de beste trigger om je onderlinge problemen opzij te zetten en er vol voor te gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Geloof jij echt in dit soort sentiment?
Ja dat wel, maar om dan ineens van een kut elftal naar een goed elftal te gaan lijkt mij wat ver gaan. Belgie is 180 graden gedraaid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Onrecht aangedaan krijgen is de beste trigger om je onderlinge problemen opzij te zetten en er vol voor te gaan.
Reken maar dat het als een rode lap heeft gewerkt. Zoiets werkt vaak maar tijdelijk, maar als de Belgen in die tijd door krijgen dat ze eigenlijk niet zo veel te duchten hebben van die Amerikanen, dan kan het omslaan in iets permanents (wat ook is gebeurd).quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Onrecht aangedaan krijgen is de beste trigger om je onderlinge problemen opzij te zetten en er vol voor te gaan.
Joh, heel Afrika en Azie loopt weg met die man weg. Gewoon even WK uitbreiden naar 64 en die zit er nog 10 jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
\
Ironisch genoeg is dit ook hoe Infantino en Trump hun eigen ondergang voorspellen, maar goed, dan moet er nog wat meer gebeuren dan een vrijgespeeld rood kaartje.
Het zat er altijd wel in natuurlijk, alleen komt het nu door externe omstandigheden er pas uit. En het kan nog steeds iets tijdelijks zijn, de eerste beste tegenslag tegen Spanje en het is wellicht zo labiel als een rietje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om dan ineens van een kut elftal naar een goed elftal te gaan lijkt mij wat ver gaan. Belgie is 180 graden gedraaid.
Men heeft die Amerikaantjes ook wel iets groter gemaakt dan dat ze zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zat er altijd wel in natuurlijk, alleen komt het nu door externe omstandigheden er pas uit. En het kan nog steeds iets tijdelijks zijn, de eerste beste tegenslag tegen Spanje en het is wellicht zo labiel als een rietje.
We gaan het zien.
Als alle landen van de UEFA eruit stappen is hij gelijk weg. Die inkomsten kunnen ze niet missen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Joh, heel Afrika en Azie loopt weg met die man weg. Gewoon even WK uitbreiden naar 64 en die zit er nog 10 jaar.
Dat hoor ik al 20 jaar en gaat nooit gebeuren. Ook de UEFA geeft alleen om geld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als alle landen van de UEFA eruit stappen is hij gelijk weg. Die inkomsten kunnen ze niet missen.
Wat ook met Marokko aan de hand is die worden zo door Frankrijk in de hoek gezet. Angstvoetbal regeert bij sommige landen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Men heeft die Amerikaantjes ook wel iets groter gemaakt dan dat ze zijn natuurlijk
Een beetje wat wij deden met die Japaneesjes die er ook geen vinkentering van bleken te kunnen
De UEFA heeft de boodschap allang begrepen dat een ‘eerlijke’ competitie voorwaardelijk is voor hun verdienmodel. Heel voetbal teert op het idee dat de kleintjes op het veld altijd de reuzen kunnen verslaan. Zodra de uitslagen van te voren vast staan, stopt alle interesse in het spelletje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 20 jaar en gaat nooit gebeuren. Ook de UEFA geeft alleen om geld.
Kendrick Lamar heeft ooit een liedje gemaakt over hemquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Trump is ook echt de ultieme vibekiller hè
Mwah, Marokko heeft daadwerkelijk nog wel genoeg kwaliteit in het elftal. Al hoort Frankrijk daar uiteraard van te winnenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat ook met Marokko aan de hand is die worden zo door Frankrijk in de hoek gezet. Angstvoetbal regeert bij sommige landen.
Op zich wel mooi dat ‘grote landen’ die angstvoetbal spelen keihard afgestraft worden dit jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Men heeft die Amerikaantjes ook wel iets groter gemaakt dan dat ze zijn natuurlijk
Een beetje wat wij deden met die Japaneesjes die er ook geen vinkentering van bleken te kunnen
Als je ziet hoe eenvoudig Canada het spel van Marokko al ontregelde, veel beter dan het laffe Nederland, dan moet dat voor een land dat zoveel druk op de bal kan zetten als Frankrijk een walk over worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Marokko heeft daadwerkelijk nog wel genoeg kwaliteit in het elftal. Al hoort Frankrijk daar uiteraard van te winnen
Deden ze het zoveel beter ja? Nederland heeft die pot op details verloren, Canada was volledig kansloosquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Als je ziet hoe eenvoudig Canada het spel van Marokko al ontregelde, veel beter dan het laffe Nederland, dan moet dat voor een land dat zoveel druk op de bal kan zetten als Frankrijk een walk over worden.
Maar voetbal is grillig dus wie weet spelen er andere dingen mee.
Dat laatste zeker. Dat eerste weet ik niet. Hoe je staat is wat mij betreft geen detail. Canada kan de laatste pass niet geven daardoor lijkt het heel kansloos, maar verdedigend gezien had Canada het toch aardig goed voor elkaar een tijd lang, Maar inderdaad - weg met schijtbakkenvoetbal!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Deden ze het zoveel beter ja? Nederland heeft die pot op details verloren, Canada was volledig kansloos
In beide gevallen prima dat schijtbakkenvoetbal is afgestraft
Canada verloor afgetekend, Nederland stond kort voor tijd op winst. Beetje scorebordjournalistiek maar ik snap niet hoe men Canada ophemelt en Nederland neerhaaltquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Dat eerste weet ik niet. Hoe je staat is wat mij betreft geen detail. Canada kan de laatste pass niet geven daardoor lijkt het heel kansloos, maar verdedigend gezien had Canada het toch aardig goed voor elkaar een tijd lang, Maar inderdaad - weg met schijtbakkenvoetbal!
Nederland had afgetekend kunnen winnen van Marokko, Canada heeft nooit een kans gehad. Canada heeft voor Canada gezien er alles uitgehaald wat er in zat. Nederland niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Canada verloor afgetekend, Nederland stond kort voor tijd op winst. Beetje scorebordjournalistiek maar ik snap niet hoe men Canada ophemelt en Nederland neerhaalt
Zelfde laken een pak
Ja dat dus, maar omdat je zo ver komt en dan net tekort tegen Engeland komt is het acceptabel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wij hebben de lat ook wel een stukje hoger liggen. Vorige EK vonden we qua voetbal ook maar kut ondanks de halve finale.
Mwah, Canada was niet volledig kansloos, dat is zoals je zelf al zegt echt scorebordjournalistiek. Marokko was vooral effectiever tegen Canada.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Deden ze het zoveel beter ja? Nederland heeft die pot op details verloren, Canada was volledig kansloos
In beide gevallen prima dat schijtbakkenvoetbal is afgestraft
Een Nederlander juicht niet voor België, Duitsland en Engeland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:superniger heeft het er maar moeilijk mee dat zijn USA-act niet uitgepakt heeft hoe hij had gehoopt.
Ik deel je mening. Ik moet zeggen dat we wel beetje het maximale uit de ploeg hebben gehaald. Eruit tegen Spanje is geen schande.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Kwartfinale is een nette prestatie, valsspelend gastland eruit geschopt met mooie cijfers, ik zou België nu een 8,3 geven voor dit WK. Mochten ze winnen van Spanje dan geef ik ze een 9,5!
Zuurquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Een Nederlander juicht niet voor België, Duitsland en Engeland.
Ik juich voor België!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik deel je mening. Ik moet zeggen dat we wel beetje het maximale uit de ploeg hebben gehaald. Eruit tegen Spanje is geen schande.
Hier klopt geen zak vanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is altijd klote dat wanneer je de grens over gaat het opeens hobbelig wordt op de weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je als Nederlander Duitsland niet zo leuk vind kan ik nog begrijpen. 40-45 heeft te veel leed gehad. Maar als je als Nederlander België niet zo leuk vind, snap ik niet zo.
Nou ja, "de Belg" is buiten het voetbal om ook vaak weinig lovend over den hollander natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je als Nederlander Duitsland niet zo leuk vind kan ik nog begrijpen. 40-45 heeft te veel leed gehad. Maar als je als Nederlander België niet zo leuk vind, snap ik niet zo.
Zure buurmannen zijn nooit leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Vlaanderen wat zich wilde afscheiden van Nederland met succes in +-1830 toont nog minder respect dan een tijdelijke bezetting.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar voetbal staat los van de realiteit, je bent gewoon concurrenten van elkaar, Nederland vs België, heeft niks te maken met een hekel aan België ofzo. Het is de enige keer dat iedereen nationalistisch is, verder zing je nooit je volkslied!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind je het niet wat kneuterig dat elk land dan heel toevallig 'tegen' zijn buurland is? Stukje provincialisme.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar voetbal staat los van de realiteit, je bent gewoon concurrenten van elkaar, Nederland vs België, heeft niks te maken met een hekel aan België ofzo. Het is de enige keer dat iedereen nationalistisch is, verder zing je nooit je volkslied!
Ik ken een user die de kattenpoep in zijn tuin van de buren hun kat verzamelt in een emmer en dit over de poort gooit.quote:
Dat noemt men een derbyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind je het niet wat kneuterig dat elk land dan heel toevallig 'tegen' zijn buurland is? Stukje provincialisme.
Nederlanders moeten niet zo janken. De Duitsers zijn twee keer in Belgie geweest. Ze waren gewoon extra zuur dat ze niet konden verdienen aan de oorlog zoals in 14-18, en om te compenseren dat ze de beste leerling van de klas waren in het vinden van Joden voor de nazis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is wel ietwat Joegoslavisch/Balkans om hier nog daadwerkelijk zuur over te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vlaanderen wat zich wilde afscheiden van Nederland met succes in +-1830 toont nog minder respect dan een tijdelijke bezetting.
Ik haalde er geen oorlog bij die iets uit de hand is gelopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel ietwat Joegoslavisch/Balkans om hier nog daadwerkelijk zuur over te zijn.
Na 6 wedstrijden was het nog "langste spelers" en na 7 wedstrijden "hogere jeugdwerkloosheid", dit is wel heel obscuurquote:
Volgende ronde zal wel weer makkelijker zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na 6 wedstrijden was het nog "langste spelers" en na 7 wedstrijden "hogere jeugdwerkloosheid", dit is wel heel obscuur
Had dan de Vlamingen beter behandeldquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vlaanderen wat zich wilde afscheiden van Nederland met succes in +-1830 toont nog minder respect dan een tijdelijke bezetting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |