Martinez heeft de derde plek gehaald in 2018, maar was ook wel een voor Belgie unieke lichting. Stuk voor stuk hele goede spelers en ook nog eens allemaal zo'n beetje op hetzelfde moment top. Had wel gewoon niet van Engeland moeten winnen, dan had Belgie de finale gespeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Martinez heeft het natuurlijk wel echt top gedaan in België. Willoos was een verschrikking inderdaad maar daarna zijn ze op een interessante manier creatief geworden.
Stukje ophef is altijd lekker.quote:
Ja, van wat me bij staat leek dat allemaal nergens op. Haalde wat mij betreft niet het optimale eruit. Halve finale eraf tegen Frankrijk, kan natuurlijk altijd, ook al speel je geweldig. Voor de rest niet echt om naar huis te schrijven allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
Martinez liet Belgie toch juist walgelijk voetballen met zo’n lichting
Verder, gefeliciteerd @:capuchon_jongen
Ik zie België niet winnen van Spanje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:49 schreef Lenny77 het volgende:
Het maakt nu niet uit wat de volgende score gaat zijn!
Van de US MOEST gewoon gewonnen worden![]()
![]()
![]()
Defensief te zwak vrees ik maar toernooi is nu al geslaagdquote:
29 vs 35 jaar..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
Einde tijdperk de bruine? Hebben de Belgen gedaan wat wij met Frankie moeten doen?
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
Einde tijdperk de bruine? Hebben de Belgen gedaan wat wij met Frankie moeten doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |