We worden wereldkampioen!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind Garcia alsmaar leuker en leuker. Leeft ook zo mee met de spelers en is zo familiaal . Vergeleken met oetlul Tedesco...
Ik had oprecht jullie zeker een kwartfinale gegundquote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
Oh nee.. jullie....
Ons team mistte karakter.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had oprecht jullie zeker een kwartfinale gegund
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
Oh nee.. jullie....
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen te slapen ook al sta ik stijf van de adrenaline en cafeïne
Waren we maar zo ver gekomen.quote:
Gefeliciteerd! Het Belgisch voetbal is zoveel interessanter, fantasierijker en gedurfder dan het Nederlandse, dat zie je ook aan zo'n coachaanstelling, dat zou hier in Nederland hoogstwaarschijnlijk niet kunnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind Garcia alsmaar leuker en leuker. Leeft ook zo mee met de spelers en is zo familiaal . Vergeleken met oetlul Tedesco...
Wat een onzin. Alsof de NFL en NBA een soort WWE zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:33 schreef DrDentz het volgende:
Amaaiii goed gedaan van de Belgen! Amerikanen snappen 'ons' voetbal gewoon niet. Zij willen een neppe show zien met de bekende sterren, soort Amerikaans worstelen, maar voetbal is een spel met regels waarbij de uitslag niet al vaststaat, dat is het mooie ervan.
Helaas interesseert het Trump geen reet. Infantino ook niet, die heeft gedaan wat hij moest doen en zal daarvoor beloond worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:46 schreef Arcee het volgende:
Haha, 4-1. Dat is een dikke fuck you naar Trump en Infantino.
Leuk voor die Belgen.
Alsof de ondermijnende openlijke corruptie nu zou zijn begraven. Voor veel fans die als eendagsvliegen leven misschien wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:46 schreef Arcee het volgende:
Haha, 4-1. Dat is een dikke fuck you naar Trump en Infantino.
Leuk voor die Belgen.
Dit. Lekker voor dat Oranje monster.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:01 schreef Seeburg54 het volgende:
De wedstrijd niet gekeken, maar dit is fijn wakker worden!
Gefeliciteerd België!![]()
Zal hem leren, die randdebiel Trump.
In Belgie is het ook wel een aantal keren fout gegaan. Wilmots was een aanfluiting, Tedesco ook. Martinez vind ik eigenlijk ook geen topper. Dat blijkt nu bij Portugal ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 05:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Het Belgisch voetbal is zoveel interessanter, fantasierijker en gedurfder dan het Nederlandse, dat zie je ook aan zo'n coachaanstelling, dat zou hier in Nederland hoogstwaarschijnlijk niet kunnen.
Martinez heeft het natuurlijk wel echt top gedaan in België. Willoos was een verschrikking inderdaad maar daarna zijn ze op een interessante manier creatief geworden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Belgie is het ook wel een aantal keren fout gegaan. Wilmots was een aanfluiting, Tedesco ook. Martinez vind ik eigenlijk ook geen topper. Dat blijkt nu bij Portugal ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |