Wat een ontzettend matige instelling. Je afkeer jegens boven eigen succes/plezier stellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Amerika te kakken zetten is 1000 keer beter dan de beker winnen
Ja draai het anders lekker om.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een ontzettend matige instelling. Je afkeer jegens boven eigen succes/plezier stellen.
Dat mag ook wel ja, als je als relatieve outsider de kwartfinales haalt heb je het gewoon prima gedaanquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
Martinez liet Belgie toch juist walgelijk voetballen met zo’n lichting
Verder, gefeliciteerd @:capuchon_jongen
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:47 schreef GGMM het volgende:
Koekoek
Gefeliciteerd @:capuchon_jongen @:lenny77
dankuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
Martinez liet Belgie toch juist walgelijk voetballen met zo’n lichting
Verder, gefeliciteerd @:capuchon_jongen
dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:48 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:capuchon_jongen @:lenny77
Sterkte @:scrummie
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:25 schreef Viesdik het volgende:
Het schijnt dat Trump nu met Infantilo belt om te zeggen dat Amerika toch door moet gaan ten koste van Belgie
Ja iddquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag ook wel ja, als je als relatieve outsider de kwartfinales haalt heb je het gewoon prima gedaan
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:45 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd trouwens @:Lenny @:Capuchon_jongen en de andere Belgen hier. Het is jullie gegund.
Wat een ongekend dom gelul ook weer dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Ze hebben toch gewoon gedaan wat ze moesten doen met deze pretloting of mis ik wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag ook wel ja, als je als relatieve outsider de kwartfinales haalt heb je het gewoon prima gedaan
Als Nederland had je het dan ook net aan acceptabel gedaan als we uitgeschakeld waren door Frankrijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een prestatie dat ze van Senegal hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon gedaan wat ze moesten doen met deze pretloting of mis ik wat?
De wedstrijd van vannacht was eigenlijk wat alles bepaalde. Bij verlies was het een matig WK geweest. Maar nu niet meer met de goede match tegen de VS.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon gedaan wat ze moesten doen met deze pretloting of mis ik wat?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:59 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wel optyfen met die Belgen na de volgende ronde ajb.
Ze hadden wel erg veel pech met de loting van de 1/16de finale. Tegen de winnaar van de Afrika Cup kan je er zomaar uitvliegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dramatische poulefase en tegen Senegal uit de dood opgestaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd
Wat raar om nu te stellen dat ze alleen blij mogen zijn als ze de beker winnen
Gewoon geweldig gedaan dit en wat er ook gebeurt verder een heel mooi WK gehad
Ik begrijp deze uitspraak ook niet zo, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Viesjaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |