Martinez had 1 kans, in 2018. Hij erfde een België met een traditie van reactievoetbal dat twee slechte toernooien onder Wilmots had gespeeld, die ze maar niet loskreeg. Hij veranderde Belgie in een aanvalsmachine met 3AtB en zeer aanvallende wingbacks (Carrasco en Chadli). Ze wonnen van Brazilie, waren de meest opvallende ploeg van het toernooi en verloren zeer nipt van een net iets betere ploeg in de halve finale .quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Martinez heeft de derde plek gehaald in 2018, maar was ook wel een voor Belgie unieke lichting. Stuk voor stuk hele goede spelers en ook nog eens allemaal zo'n beetje op hetzelfde moment top. Had wel gewoon niet van Engeland moeten winnen, dan had Belgie de finale gespeeld.
In 2020 op het EK slechts de kwartfinale (weliswaar eruit tegen de latere winnaar Italie) en in 2022 op het WK eruit in de groepsfase.
Are you watching, Koeman?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leken de Belgen het hele toernooi niet heel enthousiast over Garcia. Vele keuzes werden neer gesabeld. Geen idee hoe dit voor het WK was.
Wel leuk dat hij het tegendeel bewijst. Echt elke keuze valt goed lijkt het.
Dank maar ik ben geen Belgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:21 schreef Regilio_ het volgende:
Sow DIT is fijn ontwaken, amai!![]()
![]()
LEKKER VOOR ZE!![]()
Gefeliciteerd @:capuchon_jongen @:Lenny77
@:leolinedance
Regio Breda toch?quote:
Wat heeft die Portugal ook weer verkracht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:44 schreef Caland het volgende:
Martinez liet Belgie toch juist walgelijk voetballen met zo’n lichting
Verder, gefeliciteerd @:capuchon_jongen
Dat is ook onzin. Hij had er gewoon uit moeten liggen tegen Senegal en in de poule leek het niet eens op voetbal. Dat was echt een mirakel dat dat goed afliep. Hele matige trainer. Maar wel leuk dat hij gedurfde keuzes maakt. Maar jij doet nu aan scorebord journalistiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leken de Belgen het hele toernooi niet heel enthousiast over Garcia. Vele keuzes werden neer gesabeld. Geen idee hoe dit voor het WK was.
Wel leuk dat hij het tegendeel bewijst. Echt elke keuze valt goed lijkt het.
Wat lul jij nou? Elke keuze tegen Senegal pakte goed uit, hoe erg deze ook neergesabeld werden en ook een van de hoofdredenen dat ze er niet uit vlogen tegen Senegal. Of er nou geluk bij zat of niet in die Houdini-act. Vannacht net zo, Lukaku, Doku en KDB op de bank pleuren (nadat die ook al gewisseld waren tegen Senegal) bleek perfect want juist de vervangers speelde een wereldpot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. Hij had er gewoon uit moeten liggen tegen Senegal en in de poule leek het niet eens op voetbal. Dat was echt een mirakel dat dat goed afliep. Hele matige trainer. Maar wel leuk dat hij gedurfde keuzes maakt. Maar jij doet nu aan scorebord journalistiek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Elke keuze tegen Senegal pakte goed uit, hoe erg deze ook neergesabeld werden en ook een van de hoofdredenen dat ze er niet uit vlogen tegen Senegal. Of er nou geluk bij zat of niet in die Houdini-act. Vannacht net zo, Lukaku, Doku en KDB op de bank pleuren (nadat die ook al gewisseld waren tegen Senegal) bleek perfect want juist de vervangers speelde een wereldpot.
Dat heeft nu juist helemaal niks met scorebordjournalistiek te maken. (wat jij dus gebruikt blijkbaar)
Leuk dat die wissels tegen Senegal vannacht hetzelfde gebracht hebben vanuit de basis. Nogmaals, geluk of niet hij doet het wel, krijgt een laag stront over zich heen, maar blijkt het aan het rechte eind te hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Keepersblunder hielp ze aan de 1-2. Die echt volledig uit het niets kwam. De wissels veranderen echt niets aan het spelbeeld hoor. Dat gebeurde pas toen Senegal de beste spelers eraf haalden. Daar ging het eerder mis.
Over de pot tegen USA geef ik je gelijk, dat heeft die goed gedaan. Maar dat ze er nog in zitten is een godswonder.
Dat moet je als coach durven. Prima gedaan van Garcia dus. Nadat de Bruyne tegen Senegal werd gewisseld, ging het ook een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:29 schreef -Sigaartje het volgende:
België, gefeliciteerd! Gerechtigheid! Laat die Amerikanen lekker in de stront zakken. Ze hebben zich van hun slechtste kant laten zien met die rode kaart-kwestie. Wat een bananenland.
En nog iets: Kevin de Bruijne was er niet bij en de Rode Duivels gaan als de brandweer!! Ik had het al gezegd, haal hem eruit. Net zoals bij ons Depay.
De Bruijne heeft dacht ik de leidersband. Misschien gaat daar iets niet goed. En voelen andere spelers zich vrijer als hij er niet bij is. Maar het viel me gewoon op dat als hij er bij is, het gewoon niet goed liep.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet je als coach durven. Prima gedaan van Garcia dus. Nadat de Bruyne tegen Senegal werd gewisseld, ging het ook een stuk beter.
Martinez greep dan weer niet in bij Portugal met als resultaat dat ze zo ongeveer met 10 man speelden tegen Spanje.
Geen idee. De Bruyne heeft dit WK weinig laten zien. Tegen Senegal was hij ook vooral stoorzender en de tegengoals begonnen ook bij hem (en Doku). In tegenstelling tot Martinez destijds, greep Garcia nu wel in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De Bruijne heeft dacht ik de leidersband. Misschien gaat daar iets niet goed. En voelen andere spelers zich vrijer als hij er niet bij is. Maar het viel me gewoon op dat als hij er bij is, het gewoon niet goed liep.
Tielemans is kapitein (zit tussen de oude en nieuwe generatie, vandaar de keuze)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De Bruijne heeft dacht ik de leidersband. Misschien gaat daar iets niet goed. En voelen andere spelers zich vrijer als hij er niet bij is. Maar het viel me gewoon op dat als hij er bij is, het gewoon niet goed liep.
Dit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |