Nederlanders moeten niet zo janken. De Duitsers zijn twee keer in Belgie geweest. Ze waren gewoon extra zuur dat ze niet konden verdienen aan de oorlog zoals in 14-18, en om te compenseren dat ze de beste leerling van de klas waren in het vinden van Joden voor de nazis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je als Nederlander Duitsland niet zo leuk vind kan ik nog begrijpen. 40-45 heeft te veel leed gehad. Maar als je als Nederlander België niet zo leuk vind, snap ik niet zo.
Het is wel ietwat Joegoslavisch/Balkans om hier nog daadwerkelijk zuur over te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vlaanderen wat zich wilde afscheiden van Nederland met succes in +-1830 toont nog minder respect dan een tijdelijke bezetting.
Ik haalde er geen oorlog bij die iets uit de hand is gelopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel ietwat Joegoslavisch/Balkans om hier nog daadwerkelijk zuur over te zijn.
Na 6 wedstrijden was het nog "langste spelers" en na 7 wedstrijden "hogere jeugdwerkloosheid", dit is wel heel obscuurquote:
Volgende ronde zal wel weer makkelijker zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na 6 wedstrijden was het nog "langste spelers" en na 7 wedstrijden "hogere jeugdwerkloosheid", dit is wel heel obscuur
Had dan de Vlamingen beter behandeldquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vlaanderen wat zich wilde afscheiden van Nederland met succes in +-1830 toont nog minder respect dan een tijdelijke bezetting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |