Blijf je nu juichen voor de Belgen tegen Spanje of was de liefde voor de Zuiderburen van korte duur?quote:
Ik heb meer met de Belgen dan de Spanjaarden als Nederlanderquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijf je nu juichen voor de Belgen tegen Spanje of was de liefde voor de Zuiderburen van korte duur?
Die verdedigerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wat dacht de VS dan ook met dit teamLeek wel vrouwenvoetbal
[ afbeelding ]
En waarom is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijf je nu juichen voor de Belgen tegen Spanje of was de liefde voor de Zuiderburen van korte duur?
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef Zwoerd het volgende:
Vrij standaard,zo gauw de Amerikanen in het voetbal iets van tegenstand tegenkomen verliezen ze. Is altijd al zo geweest.
Waarom is het sneu om te juichen voor een land dat van een valsspelende tegenstander wint?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Er is niet vals gespeeld en de Amerikaanse spelers hebben daar al helemaal niets van doen mee. Die beslissing ligt bij de FIFA.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het sneu om te juichen voor een land dat van een valsspelende tegenstander wint?
Het moment dat de coach besloot om Balogun op te stellen, waren de Amerikaanse spelers medeplichting aan die corrupte zooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is niet vals gespeeld en de Amerikaanse spelers hebben daar al helemaal niets van doen mee. Die beslissing ligt bij de FIFA.
So what? Men was tegen Amerika vanwege de achterlijke actie van FIFA/Infantino. Jouw Trump obsessie heeft daar niet heel veel mee van doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Ik heb totaal geen obsessie met Trump en mijn mening over hem al vaak uiteengezet. Dat anderen daar van allerlei draaien aan geven kan ik verder niets aandoen. Met Amerika an sich heb ik wél wat, dat is gewoon een tof land. Ik begrijp die rare afkeer dan ook niet vanwege een man. Laat staan gaan juichen voor een land dat velen normaliter bespotten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
So what? Men was tegen Amerika vanwege de achterlijke actie van FIFA/Infantino. Jouw Trump obsessie heeft daar niet heel veel mee van doen.
Tja de selectieve totaal niet transparante interpretatie van Fifa regels worden voor Amerikaanse helden objectief gezien nogal arbitrair toegepast.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is niet vals gespeeld en de Amerikaanse spelers hebben daar al helemaal niets van doen mee. Die beslissing ligt bij de FIFA.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen obsessie met Trump
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen onderbouw die claim eens, dat voegt meer toe dan een gifje te posten. Ik heb geen obsessie met Trump, veel anderen wel en vannacht is daar weer een bewijs van.quote:
Mwah, die Balogun is een C-garnituur spits die een goed seizoen heeft gehad bij Monaco. Een 'Amerikaanse held' kun je dat echt niet noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja de selectieve totaal niet transparante interpretatie van Fifa regels worden voor Amerikaanse helden objectief gezien nogal arbitrair toegepast.
Maar dit is toch met veel meer landen zo? Ik heb op zichzelf niks tegen Saibari of Mazraoui maar vanwege schijtventjes hier hoop ik dat Frankrijk ze kapot speelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb mensen nog niet enorm anti Team USA gezien en al helemaal niet pro-België, dat is echt een ontwikkeling die alleen kwam door het seponeren van die rode kaart voor Balogun wat objectief ook een hele rare beslissing was.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar dit is toch met veel meer landen zo? Ik heb op zichzelf niks tegen Saibari of Mazraoui maar vanwege schijtventjes hier hoop ik dat Frankrijk ze kapot speelt.
Nederland was tot ‘88 tot het waanzinnige af boos als Duitsland won, dat kwam ook door andere reden dan alleen voetbal.
Om over Zwitserland tegen elk willekeurig balkanland nog maar te zwijgen.
Jawel, ze maken gebruik van machtsmisbruik en corruptie om meer kansen te hebben. Heel goed dat dat vooral niet loont.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet per se een interpretatie van de FIFA als orgaan alswel een incompetente scheidsrechter. Ik geloof er niet zo in dat de scheidsrechter een opdracht krijgt om speler a of land b te ontzien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen onderbouw die claim eens, dat voegt meer toe dan een gifje te posten. Ik heb geen obsessie met Trump, veel anderen wel en vannacht is daar weer een bewijs van.
[..]
Mwah, die Balogun is een C-garnituur spits die een goed seizoen heeft gehad bij Monaco. Een 'Amerikaanse held' kun je dat echt niet noemen.
En dat de interpretatie door FIFA selectief is ben je helemaal met je eens, maar dat is men helaas met wel meer dingen. Neem bijvoorbeeld Messi die geen rode kaart kreeg na een soortgelijke overtreding of de Paraguayanen die vrij spel kregen om de Fransen fysiek aan te pakken.
De Amerikaanse spelers doen dit? Hele rare claim. Kun je ook onderbouwen hoe die spelers die hebben gedaan dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, ze maken gebruik van machtsmisbruik en corruptie om meer kansen te hebben. Heel goed dat dat vooral niet loons.
Doet me beetje denken aan voetbal bij de gymles vroeger als er dan 'n bal afkwam op een van de meisjes die bang was voor de bal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verdediger
Zo sta ik er ook wel eens bij op zondagochtend, maar dat is dan ook kelderklasseGENOT
Tegen Paraguay vond ik ze wel indrukwekkend. Dan kun je zeggen het is maar Paraguay, maar normaal houden die de poort achterin aardig dicht. Vond dat best een fraaie prestatie, maar niet dat ze dan opeens favoriet zijn en Spanje en Frankrijk en zo naar huis zouden gaan spelen. Daarvoor hebben ze gewoon veel te veel heel beperkte spelers.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
De Amerikanen zijn ook geen moment indrukwekkend geweest dit WK. Voetbal is zoals we weten ook niet de nummer #1 sport daar en ondanks dat er zeker een groei zichtbaar is, blijft het behoorlijk middelmatig in globale context.
Nou door de betreffende speler weer op te stellen in het team. Dan maak je er dus gewoon gebruik van en ben je ook schuldig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Amerikaanse spelers doen dit? Hele rare claim. Kun je ook onderbouwen hoe die spelers die hebben gedaan dan?
Niet vanwege een man, maar vanwege het gedrag en beleid van de president.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen obsessie met Trump en mijn mening over hem al vaak uiteengezet. Dat anderen daar van allerlei draaien aan geven kan ik verder niets aandoen. Met Amerika an sich heb ik wél wat, dat is gewoon een tof land. Ik begrijp die rare afkeer dan ook niet vanwege een man. Laat staan gaan juichen voor een land dat velen normaliter bespotten.
ja want anders ben je de rare piet op de werkvloer tussen de plebsquote:
Onderweg naar de Navo top om te kijken of Turkije nadat ze 7 jaar geleden door hem opeens geen F35s mochten aanschaffen nu opeens met zijn flipflop zegening wel gaan toehappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef PurifieR het volgende:
Ik zie AF1 momenteel boven Engeland iets naar noordelijke richting afwijken, richting Brussel. Zou Trump wat bommen gaan droppen?
Ik geef geen moer om voetbal en heb dus helemaal geen enkele wedstrijd gekeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ja want anders ben je de rare piet op de werkvloer tussen de plebs
Jij bukt voor groepsdruk? Hoe vaatdoek kan je zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ja want anders ben je de rare piet op de werkvloer tussen de plebs
Ze spreken zich ook niet uit over het gedrag van hun leider.. Vinden het schijnbaar best allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Amerikaanse spelers doen dit? Hele rare claim. Kun je ook onderbouwen hoe die spelers die hebben gedaan dan?
Nee er wordt niet eens gespeeld maar gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Belgen gunnen ons doorgaans helemaal niks, dus dat gevoel is geheel wederkerig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat was geen steun voor Belgen, dat was het vieren van een rechtmatige overwinning nadat de VS onrechtmatig geholpen is. Als dit tussen de VS en Zuid-Afrika was, of Frankrijk, Argentinië of wie dan ook had je hetzelfde gezien: “fair play” (zoals FIFA pretendeert) heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Howard snapt voetballogica niet zo goed. Als een club Ajax verslaat, dan staat het gros van de Nederlandse voetbalsupporters ook te juichen, maar niet omdat die club gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat was geen steun voor Belgen, dat was het vieren van een rechtmatige overwinning nadat de VS onrechtmatig geholpen is. Als dit tussen de VS en Zuid-Afrika was, of Frankrijk, Argentinië of wie dan ook had je hetzelfde gezien: “fair play” (zoals FIFA pretendeert) heeft gewonnen.
Jij begrijpt wel meer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp die rare afkeer dan ook niet vanwege een man.
kijk mij es edgy zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij bukt voor groepsdruk? Hoe vaatdoek kan je zijn.
Beetje niveau van Nederlands elftal hadden ze jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tegen Paraguay vond ik ze wel indrukwekkend. Dan kun je zeggen het is maar Paraguay, maar normaal houden die de poort achterin aardig dicht. Vond dat best een fraaie prestatie, maar niet dat ze dan opeens favoriet zijn en Spanje en Frankrijk en zo naar huis zouden gaan spelen. Daarvoor hebben ze gewoon veel te veel heel beperkte spelers.
Pochettino dan ook prima een team neerzetten dat attractief en verzorgd aanvallend voetbal laat zien, maar dat kan in het geval de VS alleen tegen teams van het niveau Paraguay, die kunnen ze dan wel met hoog tempo stuk spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tegen Paraguay vond ik ze wel indrukwekkend. Dan kun je zeggen het is maar Paraguay, maar normaal houden die de poort achterin aardig dicht. Vond dat best een fraaie prestatie, maar niet dat ze dan opeens favoriet zijn en Spanje en Frankrijk en zo naar huis zouden gaan spelen. Daarvoor hebben ze gewoon veel te veel heel beperkte spelers.
Nou dat is helemaal prima dan toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:52 schreef mcmlxiv het volgende:
Best knap hoe Donald 100% weet te scoren op de ETTD meter. Af en toe zou er toch iets moeten lukken, iets moeten gaan volgens het grote Donald plan, maar nee.
Die man is toevallig president van een land wat hij zelf geholpen heeft door inmengingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
1. Euro atc wil hem even pesten door hem over belgie te sturenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef PurifieR het volgende:
Ik zie AF1 momenteel boven Engeland iets naar noordelijke richting afwijken, richting Brussel. Zou Trump wat bommen gaan droppen?
Dat tweede was wat ik bedoelde met 'bommen'quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1. Euro atc wil hem even pesten door hem over belgie te sturen
2. Trump zelf gevraagd zodat ze de lavatory waste compartment kunnen storten boven belgie
Place ur bets.
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:39 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen jullie dan eens wat technische specs laten zien van recente burger luchtvaart vliegtuigen die mogelijkheden hebben om hun afvoer afval te kunnen dumpen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |