abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221264341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
1. Euro atc wil hem even pesten door hem over belgie te sturen
2. Trump zelf gevraagd zodat ze de lavatory waste compartment kunnen storten boven belgie

Place ur bets.
Dat tweede was wat ik bedoelde met 'bommen' ;)
pi_221264486
Kunnen jullie dan eens wat technische specs laten zien van recente burger luchtvaart vliegtuigen die mogelijkheden hebben om hun afvoer afval te kunnen dumpen..
pi_221264518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:39 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen jullie dan eens wat technische specs laten zien van recente burger luchtvaart vliegtuigen die mogelijkheden hebben om hun afvoer afval te kunnen dumpen..
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221265917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.
Om mensen voor lul te zetten wel dan moet de groep altijd lachen. Bij een feest moeten deze namelijk in de groep wel antwoorden dat ze iedereen onzin hebben zitten te vertellen. Hier gaan we van deze fantasten met hun urban legend die niet klopt namelijk geen antwoord op krijgen. :D
  dinsdag 7 juli 2026 @ 18:37:07 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221265978
Een grap "ontkrachten" en dan denken dat je in groepen goed ligt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221266026
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Blijf je nu juichen voor de Belgen tegen Spanje of was de liefde voor de Zuiderburen van korte duur?
Ik voel je pijn :*
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221266406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Om mensen voor lul te zetten wel dan moet de groep altijd lachen. Bij een feest moeten deze namelijk in de groep wel antwoorden dat ze iedereen onzin hebben zitten te vertellen. Hier gaan we van deze fantasten met hun urban legend die niet klopt namelijk geen antwoord op krijgen. :D
Ja, ik moet inderdaad wel lachen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:19:35 #258
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221266564
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Als fan ben je algauw tegen de partij die een oneerlijk sportief voordeel heeft gekregen. Men lag vannacht voornamelijk te slapen, maar ze juichten vooral voor degenen die de 'bad guys' klop heeft gegeven.

En inderdaad, het waren 100% Trump en Infantino die ze in dat kwade daglicht heeft geplaatst. De VS kan je kwalijk nemen dat ze er in meegingen, maar de schorsing van die kaart is natuurlijk, voor iedereen die het voetbal een beetje volgt dus ik hoop dat je aantekeningen maakt, het toonbeeld van de corruptie van de FIFA en daar is de gewone man nu eenmaal tegen. En je bent altijd voor de tegenpartij van de 'bad guy'.

Los daarvan merk ik altijd al dat veel mensen, los van afgelopen wedstrijd, in principe voor België zijn. Het is pas de laatste generatie dat België goed is, daarvoor was het heel veel aanmodderen en dan ben je voor het kleine broertje. Dat is heel anders dan de relatie met die andere buur, die veel meer een concurrent is waardoor je altijd tegen de Duitsers bent.
Laffe huichelaar
pi_221266606
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Howard ontdekt hier even een paar voetbalwaarheden. Straks komt hij er nog achter dat er Feyenoorders zijn die voor Groningen juichen als ze tegen Ajax moeten.
pi_221266687
Ik juich nu ook voor Egypte overigens. Niet dat ik verder een groot fan ben van die ploeg, maar vooral omdat ik de Argentijnen onder aanvoering van Messi vreselijk onsympathiek vind.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:24:10 #261
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221266725
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik juich nu ook voor Egypte overigens. Niet dat ik verder een groot fan ben van die ploeg, maar vooral omdat ik de Argentijnen onder aanvoering van Messi vreselijk onsympathiek vind.
Ja maar ja maar normaal ben je nooit voor Egypte ;(
Laffe huichelaar
pi_221266847
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
Dat mag dus niet.
pi_221266878
Dit kan echt niet Monolith :N
Schaam je
pi_221267146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Howard ontdekt hier even een paar voetbalwaarheden. Straks komt hij er nog achter dat er Feyenoorders zijn die voor Groningen juichen als ze tegen Ajax moeten.
Dat weet hij allemaal heus wel. Hij heeft alleen last van hetgeen waar hij anderen altijd van beschuldigt: zo gauw Trump in de vergelijking voorkomt slaan alle stoppen door
Цой жив
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:40:52 #265
13309 nostra
ask why
pi_221267190
Ik ga volgend jaar naar Egypte op vakantie, dus ben ook voor Egypte. @BorderControlEgypt
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221267193
Het zegt naar mijn nederige mening ook iets over de Amerikaanse mentaliteit: valsspelen om te winnen wordt als acceptabel beschouwd. Of het nu om sport, de economie, de politiek of iets anders gaat, het lijkt alsof alles geoorloofd is zolang het maar winst oplevert.

Dat zag je volgens mij ook tijdens de vorige Olympische Spelen, toen Chinese topsporters van allerlei zaken werden beschuldigd zonder dat daarvoor overtuigend bewijs werd geleverd. Het leek erop dat dit mede bedoeld was om mentale druk op hen uit te oefenen.

Ik houd mijn hart nu al vast voor de Olympische Spelen van 2028. Ik zou bepaalde landen nu al willen adviseren om deelname goed te overwegen en zich eventueel zelfs terug te trekken. Al die voorzienbare controverse en het gedoe eromheen zijn het misschien niet waard.
pi_221267277
Het was natuurlijk ook vooral bevredigend dat de al sinds Havelange en Blatter hopeloos corrupte FIFA nul op rekest kreeg voor wat betreft hun poging tot manipulatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221267341
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef nostra het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Egypte op vakantie, dus ben ook voor Egypte. @:BorderControlEgypt
@HowardRoark mag dit?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:52:37 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_221267503
Ik denk dat al deze lachwekkende publiciteit een enorm negatief effect heeft gehad op de Amerikaanse ploeg, en dan met name op de speler om wie het ging, want die is duidelijk bezweken onder de druk. Ik had overigens nog nooit van die gast gehoord en zou niet eens weten waar hij speelt, maar is nu dus dankzij Trump wereldnieuws.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:42:53 #270
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221268357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef Peppert het volgende:
Het zegt naar mijn nederige mening ook iets over de Amerikaanse mentaliteit: valsspelen om te winnen wordt als acceptabel beschouwd. Of het nu om sport, de economie, de politiek of iets anders gaat, het lijkt alsof alles geoorloofd is zolang het maar winst oplevert.

Ik denk dat het veel meer zegt over de FIFA dan over de VS eigenlijk. Trump heeft gewoon geen verstand van voetbal, dus die hoort voor het eerst van het bestaan van een rode kaart en dat de speler er dan niet alleen die wedstrijd uitligt, maar ook de volgende.

Daar begrijpt hij niks van, zo iets heeft hij nog nooit gehoord dus hij vraagt aan Infantino hoe het mogelijk is dat hun beste speler niet mee mag doen.

Bij basketbal of American Football zijn er ook tal van spelregels die voor de gemiddelde Nederlander niet te begrijpen zijn en voor de gemiddelde Amerikaan gesneden koek. Tot nu toe vind ik het nog niet gek.

Waar het dan een bizar verhaal begint te worden is dat, letterlijk, de wereldautoriteit op het gebied van voetbal zo'n man dan niet gewoon de regels uitlegt zoals we die al decennia toepassen. Nee, Infantino neemt met knikkende knietjes de telefoon op, zegt meteen de regels te veranderen zodat ze zijn zoals Trump wil en vermeldt voor de zekerheid nog even dat zijn rekeningnummer nog steeds hetzelfde is.

Daar ligt wmb het grootste probleem, dat als wereldvoetbalorganisatie op het gebied van de spelregels zwicht voor iemand die op voetbalgebied een absolute noob is. Alleen omdat het een grote naam is
Laffe huichelaar
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:10:40 #271
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_221268672
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou dat is helemaal prima dan toch?

Al is het wel apart dat Donald zowel niets voor elkaar krijgt en toch wel verantwoordelijk is voor allerlei ellende, dat rijmt niet echt dan :').
Tja het is misschien een beetje dom om te denken dat mislukking na mislukking goed is voor de VS of de wereld in het algemeen?

Afbraakpolitiek, ontkenning van problemen, afbreken van internationale samenwerking en relaties, afbreken van voorzieningen zonder alternatief, dat is wat trump bereikt. Afbreken van de invloed van de VS en echte westerse waarden. Juist dat wat zijn fans hier zo belangrijk zeggen te vinden.
pi_221268689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik denk dat het veel meer zegt over de FIFA dan over de VS eigenlijk. Trump heeft gewoon geen verstand van voetbal, dus die hoort voor het eerst van het bestaan van een rode kaart en dat de speler er dan niet alleen die wedstrijd uitligt, maar ook de volgende.

Daar begrijpt hij niks van, zo iets heeft hij nog nooit gehoord dus hij vraagt aan Infantino hoe het mogelijk is dat hun beste speler niet mee mag doen.

Bij basketbal of American Football zijn er ook tal van spelregels die voor de gemiddelde Nederlander niet te begrijpen zijn en voor de gemiddelde Amerikaan gesneden koek. Tot nu toe vind ik het nog niet gek.

Waar het dan een bizar verhaal begint te worden is dat, letterlijk, de wereldautoriteit op het gebied van voetbal zo'n man dan niet gewoon de regels uitlegt zoals we die al decennia toepassen. Nee, Infantino neemt met knikkende knietjes de telefoon op, zegt meteen de regels te veranderen zodat ze zijn zoals Trump wil en vermeldt voor de zekerheid nog even dat zijn rekeningnummer nog steeds hetzelfde is.

Daar ligt wmb het grootste probleem, dat als wereldvoetbalorganisatie op het gebied van de spelregels zwicht voor iemand die op voetbalgebied een absolute noob is. Alleen omdat het een grote naam is
Ik denk dat de vraagstelling van Trump anders was.
En sommige bronnen melden dat Trump meerdere malen heeft gebeld.
Maar uiteindelijk ligt de bal inderdaad bij de FIFA, die niet moet buigen voor een president die zich ermee bemoeit.

Maar dit past wel weer mooi in de clown Trump world.
pi_221268718
Oeiiiii wat komt Argentinie goed weg zeg, ongelovelijk. Zo zuur voor Egypte dit en jammer dat uitgerekend Salah balverlies lijdt waardoor de winnende goal valt.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:21:43 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221268807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef Peppert het volgende:

Dat zag je volgens mij ook tijdens de vorige Olympische Spelen, toen Chinese topsporters van allerlei zaken werden beschuldigd zonder dat daarvoor overtuigend bewijs werd geleverd. Het leek erop dat dit mede bedoeld was om mentale druk op hen uit te oefenen.

Ik houd mijn hart nu al vast voor de Olympische Spelen van 2028. Ik zou bepaalde landen nu al willen adviseren om deelname goed te overwegen en zich eventueel zelfs terug te trekken. Al die voorzienbare controverse en het gedoe eromheen zijn het misschien niet waard.

Right, right.

Ik wist niet dat een positieve dopingtest tegenwoordig geen overtuigend bewijs meer is? Zie ook:
quote:
Chinese zwemmers deden ondanks positieve dopingtest mee aan Spelen in Tokio

23 Chinese zwemmers mochten drie jaar geleden ondanks een positieve dopingtest meedoen aan de Olympische Spelen in Tokio. Zij kregen daar toestemming voor van het mondiale antidopingbureau WADA.

...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221268837
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')