Dat tweede was wat ik bedoelde met 'bommen'quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1. Euro atc wil hem even pesten door hem over belgie te sturen
2. Trump zelf gevraagd zodat ze de lavatory waste compartment kunnen storten boven belgie
Place ur bets.
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:39 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen jullie dan eens wat technische specs laten zien van recente burger luchtvaart vliegtuigen die mogelijkheden hebben om hun afvoer afval te kunnen dumpen..
Om mensen voor lul te zetten wel dan moet de groep altijd lachen. Bij een feest moeten deze namelijk in de groep wel antwoorden dat ze iedereen onzin hebben zitten te vertellen. Hier gaan we van deze fantasten met hun urban legend die niet klopt namelijk geen antwoord op krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijf je nu juichen voor de Belgen tegen Spanje of was de liefde voor de Zuiderburen van korte duur?
Ja, ik moet inderdaad wel lachen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om mensen voor lul te zetten wel dan moet de groep altijd lachen. Bij een feest moeten deze namelijk in de groep wel antwoorden dat ze iedereen onzin hebben zitten te vertellen. Hier gaan we van deze fantasten met hun urban legend die niet klopt namelijk geen antwoord op krijgen.
Als fan ben je algauw tegen de partij die een oneerlijk sportief voordeel heeft gekregen. Men lag vannacht voornamelijk te slapen, maar ze juichten vooral voor degenen die de 'bad guys' klop heeft gegeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Howard ontdekt hier even een paar voetbalwaarheden. Straks komt hij er nog achter dat er Feyenoorders zijn die voor Groningen juichen als ze tegen Ajax moeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Ja maar ja maar normaal ben je nooit voor Egyptequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik juich nu ook voor Egypte overigens. Niet dat ik verder een groot fan ben van die ploeg, maar vooral omdat ik de Argentijnen onder aanvoering van Messi vreselijk onsympathiek vind.
Dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik juich nu ook voor Egypte overigens. Niet dat ik verder een groot fan ben van die ploeg, maar vooral omdat ik de Argentijnen onder aanvoering van Messi vreselijk onsympathiek vind.
Dat weet hij allemaal heus wel. Hij heeft alleen last van hetgeen waar hij anderen altijd van beschuldigt: zo gauw Trump in de vergelijking voorkomt slaan alle stoppen doorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Howard ontdekt hier even een paar voetbalwaarheden. Straks komt hij er nog achter dat er Feyenoorders zijn die voor Groningen juichen als ze tegen Ajax moeten.
@HowardRoark mag dit?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef nostra het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Egypte op vakantie, dus ben ook voor Egypte. @:BorderControlEgypt
Ik denk dat het veel meer zegt over de FIFA dan over de VS eigenlijk. Trump heeft gewoon geen verstand van voetbal, dus die hoort voor het eerst van het bestaan van een rode kaart en dat de speler er dan niet alleen die wedstrijd uitligt, maar ook de volgende.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef Peppert het volgende:
Het zegt naar mijn nederige mening ook iets over de Amerikaanse mentaliteit: valsspelen om te winnen wordt als acceptabel beschouwd. Of het nu om sport, de economie, de politiek of iets anders gaat, het lijkt alsof alles geoorloofd is zolang het maar winst oplevert.
Tja het is misschien een beetje dom om te denken dat mislukking na mislukking goed is voor de VS of de wereld in het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal prima dan toch?
Al is het wel apart dat Donald zowel niets voor elkaar krijgt en toch wel verantwoordelijk is voor allerlei ellende, dat rijmt niet echt dan.
Ik denk dat de vraagstelling van Trump anders was.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel meer zegt over de FIFA dan over de VS eigenlijk. Trump heeft gewoon geen verstand van voetbal, dus die hoort voor het eerst van het bestaan van een rode kaart en dat de speler er dan niet alleen die wedstrijd uitligt, maar ook de volgende.
Daar begrijpt hij niks van, zo iets heeft hij nog nooit gehoord dus hij vraagt aan Infantino hoe het mogelijk is dat hun beste speler niet mee mag doen.
Bij basketbal of American Football zijn er ook tal van spelregels die voor de gemiddelde Nederlander niet te begrijpen zijn en voor de gemiddelde Amerikaan gesneden koek. Tot nu toe vind ik het nog niet gek.
Waar het dan een bizar verhaal begint te worden is dat, letterlijk, de wereldautoriteit op het gebied van voetbal zo'n man dan niet gewoon de regels uitlegt zoals we die al decennia toepassen. Nee, Infantino neemt met knikkende knietjes de telefoon op, zegt meteen de regels te veranderen zodat ze zijn zoals Trump wil en vermeldt voor de zekerheid nog even dat zijn rekeningnummer nog steeds hetzelfde is.
Daar ligt wmb het grootste probleem, dat als wereldvoetbalorganisatie op het gebied van de spelregels zwicht voor iemand die op voetbalgebied een absolute noob is. Alleen omdat het een grote naam is
Right, right.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef Peppert het volgende:
Het zegt naar mijn nederige mening ook iets over de Amerikaanse mentaliteit: valsspelen om te winnen wordt als acceptabel beschouwd. Of het nu om sport, de economie, de politiek of iets anders gaat, het lijkt alsof alles geoorloofd is zolang het maar winst oplevert.
Dat zag je volgens mij ook tijdens de vorige Olympische Spelen, toen Chinese topsporters van allerlei zaken werden beschuldigd zonder dat daarvoor overtuigend bewijs werd geleverd. Het leek erop dat dit mede bedoeld was om mentale druk op hen uit te oefenen.
Ik houd mijn hart nu al vast voor de Olympische Spelen van 2028. Ik zou bepaalde landen nu al willen adviseren om deelname goed te overwegen en zich eventueel zelfs terug te trekken. Al die voorzienbare controverse en het gedoe eromheen zijn het misschien niet waard.
quote:Chinese zwemmers deden ondanks positieve dopingtest mee aan Spelen in Tokio
23 Chinese zwemmers mochten drie jaar geleden ondanks een positieve dopingtest meedoen aan de Olympische Spelen in Tokio. Zij kregen daar toestemming voor van het mondiale antidopingbureau WADA.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |