Dat tweede was wat ik bedoelde met 'bommen'quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1. Euro atc wil hem even pesten door hem over belgie te sturen
2. Trump zelf gevraagd zodat ze de lavatory waste compartment kunnen storten boven belgie
Place ur bets.
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:39 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen jullie dan eens wat technische specs laten zien van recente burger luchtvaart vliegtuigen die mogelijkheden hebben om hun afvoer afval te kunnen dumpen..
Om mensen voor lul te zetten wel dan moet de groep altijd lachen. Bij een feest moeten deze namelijk in de groep wel antwoorden dat ze iedereen onzin hebben zitten te vertellen. Hier gaan we van deze fantasten met hun urban legend die niet klopt namelijk geen antwoord op krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij bent vast een graag geziene gast op feestjes.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijf je nu juichen voor de Belgen tegen Spanje of was de liefde voor de Zuiderburen van korte duur?
Ja, ik moet inderdaad wel lachen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om mensen voor lul te zetten wel dan moet de groep altijd lachen. Bij een feest moeten deze namelijk in de groep wel antwoorden dat ze iedereen onzin hebben zitten te vertellen. Hier gaan we van deze fantasten met hun urban legend die niet klopt namelijk geen antwoord op krijgen.
Als fan ben je algauw tegen de partij die een oneerlijk sportief voordeel heeft gekregen. Men lag vannacht voornamelijk te slapen, maar ze juichten vooral voor degenen die de 'bad guys' klop heeft gegeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Howard ontdekt hier even een paar voetbalwaarheden. Straks komt hij er nog achter dat er Feyenoorders zijn die voor Groningen juichen als ze tegen Ajax moeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de zeer recent ontdekte passionele steun voor de Belgen bij sommigen nogal sneu is naar mijn mening. Men juichte vannacht vooral tegen een land vanwege een politicus, niet omdat men zoveel met de tegenstander heeft.
Ja maar ja maar normaal ben je nooit voor Egyptequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik juich nu ook voor Egypte overigens. Niet dat ik verder een groot fan ben van die ploeg, maar vooral omdat ik de Argentijnen onder aanvoering van Messi vreselijk onsympathiek vind.
Dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik juich nu ook voor Egypte overigens. Niet dat ik verder een groot fan ben van die ploeg, maar vooral omdat ik de Argentijnen onder aanvoering van Messi vreselijk onsympathiek vind.
Dat weet hij allemaal heus wel. Hij heeft alleen last van hetgeen waar hij anderen altijd van beschuldigt: zo gauw Trump in de vergelijking voorkomt slaan alle stoppen doorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Howard ontdekt hier even een paar voetbalwaarheden. Straks komt hij er nog achter dat er Feyenoorders zijn die voor Groningen juichen als ze tegen Ajax moeten.
@HowardRoark mag dit?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef nostra het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Egypte op vakantie, dus ben ook voor Egypte. @:BorderControlEgypt
Ik denk dat het veel meer zegt over de FIFA dan over de VS eigenlijk. Trump heeft gewoon geen verstand van voetbal, dus die hoort voor het eerst van het bestaan van een rode kaart en dat de speler er dan niet alleen die wedstrijd uitligt, maar ook de volgende.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef Peppert het volgende:
Het zegt naar mijn nederige mening ook iets over de Amerikaanse mentaliteit: valsspelen om te winnen wordt als acceptabel beschouwd. Of het nu om sport, de economie, de politiek of iets anders gaat, het lijkt alsof alles geoorloofd is zolang het maar winst oplevert.
Tja het is misschien een beetje dom om te denken dat mislukking na mislukking goed is voor de VS of de wereld in het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal prima dan toch?
Al is het wel apart dat Donald zowel niets voor elkaar krijgt en toch wel verantwoordelijk is voor allerlei ellende, dat rijmt niet echt dan.
Ik denk dat de vraagstelling van Trump anders was.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel meer zegt over de FIFA dan over de VS eigenlijk. Trump heeft gewoon geen verstand van voetbal, dus die hoort voor het eerst van het bestaan van een rode kaart en dat de speler er dan niet alleen die wedstrijd uitligt, maar ook de volgende.
Daar begrijpt hij niks van, zo iets heeft hij nog nooit gehoord dus hij vraagt aan Infantino hoe het mogelijk is dat hun beste speler niet mee mag doen.
Bij basketbal of American Football zijn er ook tal van spelregels die voor de gemiddelde Nederlander niet te begrijpen zijn en voor de gemiddelde Amerikaan gesneden koek. Tot nu toe vind ik het nog niet gek.
Waar het dan een bizar verhaal begint te worden is dat, letterlijk, de wereldautoriteit op het gebied van voetbal zo'n man dan niet gewoon de regels uitlegt zoals we die al decennia toepassen. Nee, Infantino neemt met knikkende knietjes de telefoon op, zegt meteen de regels te veranderen zodat ze zijn zoals Trump wil en vermeldt voor de zekerheid nog even dat zijn rekeningnummer nog steeds hetzelfde is.
Daar ligt wmb het grootste probleem, dat als wereldvoetbalorganisatie op het gebied van de spelregels zwicht voor iemand die op voetbalgebied een absolute noob is. Alleen omdat het een grote naam is
Right, right.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:40 schreef Peppert het volgende:
Het zegt naar mijn nederige mening ook iets over de Amerikaanse mentaliteit: valsspelen om te winnen wordt als acceptabel beschouwd. Of het nu om sport, de economie, de politiek of iets anders gaat, het lijkt alsof alles geoorloofd is zolang het maar winst oplevert.
Dat zag je volgens mij ook tijdens de vorige Olympische Spelen, toen Chinese topsporters van allerlei zaken werden beschuldigd zonder dat daarvoor overtuigend bewijs werd geleverd. Het leek erop dat dit mede bedoeld was om mentale druk op hen uit te oefenen.
Ik houd mijn hart nu al vast voor de Olympische Spelen van 2028. Ik zou bepaalde landen nu al willen adviseren om deelname goed te overwegen en zich eventueel zelfs terug te trekken. Al die voorzienbare controverse en het gedoe eromheen zijn het misschien niet waard.
quote:Chinese zwemmers deden ondanks positieve dopingtest mee aan Spelen in Tokio
23 Chinese zwemmers mochten drie jaar geleden ondanks een positieve dopingtest meedoen aan de Olympische Spelen in Tokio. Zij kregen daar toestemming voor van het mondiale antidopingbureau WADA.
...
#whataboutism...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Right, right.
Ik wist niet dat een positieve dopingtest tegenwoordig geen overtuigend bewijs meer is? Zie ook:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:23 schreef Wantie het volgende:
Trump boos dat NAVO niet hielp bij verdediging tegen België
Dus toch...
Dat is juist een uitstekende ontwikkeling. Egypte is een raar land met achterlijke gewoontes. Uitgebreid bidden in de kleedkamer waarbij andere religieuze groepen (indirect) worden vervloekt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:15 schreef AFA2022 het volgende:
Oeiiiii wat komt Argentinie goed weg zeg, ongelovelijk. Zo zuur voor Egypte dit en jammer dat uitgerekend Salah balverlies lijdt waardoor de winnende goal valt.
Huh maar, ik dacht dat het over voetbal moest gaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is juist een uitstekende ontwikkeling. Egypte is een raar land met achterlijke gewoontes. Uitgebreid bidden in de kleedkamer waarbij andere religieuze groepen (indirect) worden vervloekt.
[ twitter ]
Het is opgelost hoor:quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:23 schreef Wantie het volgende:
Trump boos dat NAVO niet hielp bij verdediging tegen België
Dus toch...
quote:FIFA verklaart VS-België (1-4) ongeldig: ‘Balogun had niet mogen spelen’
België heeft vannacht met 1-4 gewonnen van de Verenigde Staten, nadat de FIFA vlak voor de wedstrijd de schorsing van Folarin Balogun opschortte. De wereldvoetbalbond heeft de uitslag inmiddels ongeldig verklaard. De reden: Balogun had tóch niet mogen spelen.
“Na uitvoerig overleg zijn we tot de conclusie gekomen dat het opschorten van zijn schorsing een vergissing was”, aldus FIFA-voorzitter Gianni Infantino. “FIFA’s onafhankelijke tuchtcommissie is binnen een uur na de aftrap tot die beslissing gekomen.”
Volgens Infantino zit er niets anders op dan de wedstrijd opnieuw te spelen. “Dat is buitengewoon vervelend, maar regels zijn regels. Zeker wanneer de Verenigde Staten met 1-4 hebben verloren.”
Voor het toernooi is het inderdaad beter dat een groot voetballand als Argentinie doorgaat, dus ik ben het met je eens deze keerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is juist een uitstekende ontwikkeling. Egypte is een raar land met achterlijke gewoontes. Uitgebreid bidden in de kleedkamer waarbij andere religieuze groepen (indirect) worden vervloekt.
[ twitter ]
Het is maar goed dat Nederland niet door is. Als je hoort wat die afentoe in de kleedkamer roepen over Duitsers of Belgen, daar zouden er hier een paar boos over zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:32 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Voor het toernooi is het inderdaad beter dat een groot voetballand als Argentinie doorgaat, dus ik ben het met je eens deze keer![]()
Het is inderdaad jammer dat bij elke onderwerp de afgunst vs moslims weer erbij gehaald wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Huh maar, ik dacht dat het over voetbal moest gaan?
Jeetje laat het de Amerikanen in jouw zo geliefde Trump country, je weet wel de meest achterlijke en armste staten, maar niet horen. Smerige atheïst die niet begrijpt dat bidden voor de wedstrijd een ultieme Amerikaanse gewoonte is! Ben jij een communist of zo of een beetje achterlijk? Natuurlijk moet God aangeroepen worden voor elke wedstrijd!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zij omarmen de Islam niet. Voor zover mij bekend vervloeken Amerikanen dan ook niet voor een wedstrijd andere religieuzen, maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jeetje laat het de Amerikanen in jouw zo geliefde Trump country, je weet wel de meest achterlijke en armste staten, maar niet horen. Smerige atheïst die niet begrijpt dat bidden voor de wedstrijd een ultieme Amerikaanse gewoonte is! Ben jij een communist of zo of een beetje achterlijk? Natuurlijk moet God aangeroepen worden voor elke wedstrijd!
Wat ben je toch een kansloze mongool.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tja, als de enige reactie schelden is omdat ik benoem dat het nogal vreemd is om voor een gebed bij een wedstrijd andere religieuze groepen te vervloeken, dan zit het probleem uiteraard bij jou, niet bij mij. Ik zou mij ook afvragen waarom jij als Nederlander überhaupt de noodzaak voelt om te gaan schelden en vloeken omdat er kritiek wordt geleverd op Egypte?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kansloze mongool.
Epstein jonge.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zij omarmen de Islam niet. Voor zover mij bekend vervloeken Amerikanen dan ook niet voor een wedstrijd andere religieuzen, maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen ...
Epstein?quote:
Heb je die Surah Faatihah weleens gelezen? Die spreekt over Allah als enige echte god, en dat mensen die daar niet in geloven "astray" zijn. Daar gaat het niet over vervloeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zij omarmen de Islam niet. Voor zover mij bekend vervloeken Amerikanen dan ook niet voor een wedstrijd andere religieuzen, maar voel je vrij het tegendeel te bewijzen ...
Kortom, ik bekritiseer een manier van bidden bij de voetbalploeg van Egypte en geef aan dat Amerikanen dat niet doen. Vervolgens is jouw argument 'Epstein, jonge'. Nee, dit snijdt geen houdt, maar dat zul je zelf ook wel weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Met je Amerikanen en hun Trump card.
Vervloeken de Amerikanen in dat gebed ook andere religieuze groepen? Ik ben tot vrij duidelijk geweest waar de kern van mijn kritiek zit en dat is op dat punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:35 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Heb je die Surah Faatihah weleens gelezen? Die spreekt over Allah als enige echte god, en dat mensen die daar niet in geloven "astray" zijn. Daar gaat het niet over vervloeken.
Vergelijk dat nu even met wat het team van de VS deed na de verloren wedstrijd: https://premierchristian.(...)orld-cup-elimination
In dat soort gebeden wordt ook gesproken over de enige ware God etc.
Oftewel, hetzelfde.
De enige die het hier heeft over religie, moslims en Islam ben jij, niemand anders. Ik pareer je kritiek omdat het oeverloze onzin is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, ik bekritiseer een manier van bidden bij de voetbalploeg van Egypte en geef aan dat Amerikanen dat niet doen. Vervolgens is jouw argument 'Epstein, jonge'. Nee, dit snijdt geen houdt, maar dat zul je zelf ook wel weten.
[..]
Vervloeken de Amerikanen in dat gebed ook andere religieuze groepen? Ik ben tot vrij duidelijk geweest waar de kern van mijn kritiek zit en dat is op dat punt.
Maar goed, het is kritiek op de Islam en een niet-Westers land dus voelt men in bepaalde milieus zich genoodzaakt die kritiek te proberen te pararen en over het Westen te beginnen.
Exact hetzelfde dus, alweer.quote:Jesus gives His followers a foundational commandment: to love one another with the same sacrificial, unconditional love He has shown them, and notes that this deep, visible love will be the ultimate sign to the world that they are His disciples.
Is je wereld nou echt zo zwart-wit? Wat treurig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, ik bekritiseer een manier van bidden bij de voetbalploeg van Egypte en geef aan dat Amerikanen dat niet doen. Vervolgens is jouw argument 'Epstein, jonge'. Nee, dit snijdt geen houdt, maar dat zul je zelf ook wel weten.
[..]
Vervloeken de Amerikanen in dat gebed ook andere religieuze groepen? Ik ben tot vrij duidelijk geweest waar de kern van mijn kritiek zit en dat is op dat punt.
Maar goed, het is kritiek op de Islam en een niet-Westers land dus voelt men in bepaalde milieus zich genoodzaakt die kritiek te proberen te pararen en over het Westen te beginnen.
Het lijkt er vooral mee te maken te hebben omdat het kritiek op de Islam is. Dat zien we van meer mensen, dat blijft opvallend om te zien. Je kunt het natuurlijk ook gewoon erkenen dat het vervloeken van andere religieuze groepen gewoon vreeemd is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De enige die het hier heeft over religie, moslims en Islam ben jij, niemand anders. Ik pareer je kritiek omdat het oeverloze onzin is.
Bij het gebed van de Egyptenaren is dat dus wel het geval, dáár is de kritiek op gebaseerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Lees nog eens goed wat ik zei, ik zei namelijk dat ze in dat gebed andere groepen niet vervloeken. Die kritiek lijk je volledig te baseren op één of andere random Twitter dude die ironisch genoeg zelf John 13:34-35 quote, dat zijn volgers van iedereen dienen te houden om te laten zien dat ze Zijn discipelen zijn.
[..]
Exact hetzelfde dus, alweer.
Je draait het hier om. Ik deel letterlijk een tweet en geef daarbij een zin met kritiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is je wereld nou echt zo zwart-wit? Wat treurig.
Voor de meesten van ons geldt dat het ons allemaal niet zoveel uitmaakt wat mensen aan de andere kant van de wereld in hun gebeden zeggen. Neem het leven toch niet zo serieus joh, je bent je hier een pagina lang druk aan het maken om wat een handvol voetballers, qua verstand net boven putjesscheppers in de samenleving, van een of andere bananenrepubliek tegen elkaar zeggen.
Leg je er nou maar bij neer dat de mens als geheel voornamelijk bestaat uit waardeloze wezens, of het nou rare moslimfundamentalisten zijn die jou als andersdenkende als minderwaardig ziet of geldgeile kapitalisten die hun eigen moeder nog verkopen met jou erbij.
Het leven wordt er echt niet leuker van als je je dat allemaal aan gaat trekken, maak er nou gewoon het beste van met de dingen waar je invloed op hebt ipv je alleen maar op te lopen winden over de dingen waar je geen invloed op hebt
Ik draai het om want jij zoekt dat nieuws op, plaatst het hier om je er boos over te maken en op de reacties die je uitlokt te reageren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral mee te maken te hebben omdat het kritiek op de Islam is. Dat zien we van meer mensen, dat blijft opvallend om te zien. Je kunt het natuurlijk ook gewoon erkenen dat het vervloeken van andere religieuze groepen gewoon vreeemd is.
[..]
Bij het gebed van de Egyptenaren is dat dus wel het geval, dáár is de kritiek op gebaseerd.
[..]
Je draait het hier om. Ik deel letterlijk een tweet en geef daarbij een zin met kritiek.
Vervolgens komen er vijf, zes, andere users die meteen zich druk te beginnen maken dat ik het niet zo vreedzame bidden van de Egyptenaren bekritiseer. Ik maak mij dus niet druk, ik merk gewoon iets op en bekritiseer het kort. Vervolgens komen er een aantal ander users die zich erg drukmaken om mijn post.
Elke religieuze groep "vervloekt" (om jouw woorden te gebruiken) andere religieuze groepen. Who the fuck cares.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral mee te maken te hebben omdat het kritiek op de Islam is. Dat zien we van meer mensen, dat blijft opvallend om te zien. Je kunt het natuurlijk ook gewoon erkenen dat het vervloeken van andere religieuze groepen gewoon vreeemd is.
Nee, bij het gebed van de Egyptenaren is het volgens die ene twitteraar wel het geval.quote:Bij het gebed van de Egyptenaren is dat dus wel het geval, dáár is de kritiek op gebaseerd.
Nouja, goed gedaan. Je hebt weer een topic de vernieling in geholpen met je constante gezeik over moslims. Je hebt je stokpaardje weer mogen uiten en hebt weer mogen laten zien wat een onvoorstelbare oppervlakkige racist je eigenlijk bent.quote:[..]
Je draait het hier om. Ik deel letterlijk een tweet en geef daarbij een zin met kritiek.
Vervolgens komen er vijf, zes, andere users die meteen zich druk te beginnen maken dat ik het niet zo vreedzame bidden van de Egyptenaren bekritiseer. Ik maak mij dus niet druk, ik merk gewoon iets op en bekritiseer het kort. Vervolgens komen er een aantal ander users die zich erg drukmaken om mijn post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |