Je op een brancard laten wegvoeren met een polsblessurequote:
Vind dat minder erg dan de blessure op te lopen tijdens een vieringquote:Op maandag 6 juli 2026 08:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Je op een brancard laten wegvoeren met een polsblessure!!!
Harry Broeders-Bolquote:
Zo kan Blatter op het einde van zijn leven alsnog wat krediet scoren omdat zijn opvolger nog openlijker corrupt is (lol)quote:
Blatter was ook een corrupte en kwaadaardige klootzak, maar bij hem heb je nog het idee dat hij daadwerkelijk fan was van het spelletje genaamd voetbal.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo kan Blatter op het einde van zijn leven alsnog wat krediet scoren omdat zijn opvolger nog openlijker corrupt is (lol)
Ook wel terecht, de FIFA-rechtbank had dit onder zijn leiding nooit toegestaan. Dit en de lachwekkende aangepaste schorsing van Ronaldo zijn wel een nieuw dieptepunt. Zodra je daar aan gaat zitten, is ook de integriteit op het veld nooit meer veilig.
Het probleem van Blatter is, dat je je afvraagt of hij dit meent of niet. Hij trekt nu ten strijde tegen alle continentale en mondiale mannen in pakken. De geschiedenis zal iets milder oordelen doordat Infantino er is. Maar de oude vos heeft ons gewoon naar Rusland en Qatar gebracht.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blatter was ook een corrupte en kwaadaardige klootzak, maar bij hem heb je nog het idee dat hij daadwerkelijk fan was van het spelletje genaamd voetbal.
Voor Gianni is het puur een vehikel om zijn ego te boosten en te chillen met wereldleiders. Die geeft geen fuck om voetbal.
Blatter bracht ons naar Qatar, maar probeerde nog wel die keutel enigszins in te trekken, ook toen hij daar niks meer mee te winnen had. Infantino brengt ons zo opzichtig naar het nog ergere Saudi-Arabië dat we over vier jaar openingspartijen in Paraguay en Argentinië spelen. De twee landen die voortdurend door de arbitrage geholpen worden, overigens.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem van Blatter is, dat je je afvraagt of hij dit meent of niet. Hij trekt nu ten strijde tegen alle continentale en mondiale mannen in pakken. De geschiedenis zal iets milder oordelen doordat Infantino er is. Maar de oude vos heeft ons gewoon naar Rusland en Qatar gebracht.
We zullen het maar laten, voor deze ene keer. Opa Sepp is een seniele, aandoenlijke man nu. En Infantino is drie klassen erger dan Blatter.
https://www.vi.nl/pro/de-(...)tbalstijl-moet-terugquote:
Een kermend geluid zorgde om 14:18 voor overlast in de buitenwijken van Leiden.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/de-(...)tbalstijl-moet-terug
Alle takes van Ten Cate in dit stuk zijn enorm dom.
quote:"Cristiano Ronaldo is niet meer de Cristiano van tien jaar geleden. Maar hij is nog steeds belangrijk voor Portugal."
"Als Memphis weer in Nederland komt voetballen, pakt hij zijn oude niveau misschien weer op. Het niveau waarop hij ontzettend veel heeft betekend voor Oranje."
"Het liefst zie ik een Nederlander als bondscoach. Pas als die niet voorhanden is, zal je om de hoek moeten kijken. Of je doet het zoals in Spanje gebeurt: daar schuiven ze vaak iemand door binnen de eigen organisatie. In Nederland zou je dan kunnen uitkomen bij Michael Reiziger. Waarom niet? Die heeft het goed gedaan bij Jong Ajax en heeft inmiddels flink wat ervaring opgedaan bij Jong Oranje. Arne Slot zou ik ook een goede kandidaat vinden. Of Erik ten Hag, mits hij dat contractueel geregeld heeft met FC Twente. Het gaat bij deze job om de Nederlandse voetbalcultuur en de uitstraling die wij als voetballand hebben. Daar hoort een Nederlandse trainer bij.’
Hoog tijd dat iemand deze demente zak van zn podium afvoert en wegstopt in een inrichting. Maar nee, in shithole JoeEsEe loopt het halve Congres en driekwart van het Hooggerechtshof er als schapen, reetlikkers en grifters achteraan.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Echt alles is fout aan dit filmpje, kan ook geen verrassing zijn. Zelfs Biden wordt er nog bijgehaald.
En ook de FIFA vindt het wel best.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand deze demente zak van zn podium afvoert en wegstopt in een inrichting. Maar nee, in shithole JoeEsEe loopt het halve Congres en driekwart van het Hooggerechtshof er als schapen, reetlikkers en grifters achteraan.
Mwah, dit kan nog best wel eens een sneeuwballetje worden. Je kan zo’n beetje alles verkopen aan Trump, behalve de integriteit van de vooropgestelde regels, want die zijn voorwaardelijk. Als je die op een gegeven moment niet meer kan garanderen, dan is er voor veel landen geen reden meer om bij de FIFA mee te doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:50 schreef Steven184 het volgende:
UEFA met gestrekt been . België in beroep. Allemaal kansloos
Dat is er al. Behalve dat onafhankelijke dan.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit kan nog best wel eens een sneeuwballetje worden. Je kan zo’n beetje alles verkopen aan Trump, behalve de integriteit van de vooropgestelde regels, want die zijn voorwaardelijk. Als je die op een gegeven moment niet meer kan garanderen, dan is er voor veel landen geen reden meer om bij de FIFA mee te doen.
Ik denk dat Infantino zich hier serieus vergist heeft. De FIFA zal vanaf nu wel een ‘onafhankelijke transparante commissie’ gaan benadrukken die rode kaarten heroverweegt, wat in principe ook een positieve ontwikkeling zou zijn. Anders komen ze hier simpelweg niet mee weg.
Kwam van al die lutsers uit dat SBS-programma het meest sympathiek over, ik gun hem z’n summer of famequote:Op maandag 6 juli 2026 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de zomerhit van Rutger van Barneveld?
We gaan eens even goed om de scheids letten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef The_Undertone het volgende:
Ben eigenlijk nooit een vlaggetjesmens geweest, maar echt zelden zo op een Belgische overwinning gehoopt als deze nacht. Zal dus wel niks worden.
Daar waren ze al bijna.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:35 schreef Mykonos het volgende:
Spanje veel beter, zul je zien dat die vervelende Portugezen toch gewoon gaan winnen, zou wel bij dit toernooi passen
Nee hoor hoeft nietquote:Op maandag 6 juli 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Spanje mag wel wat beter gaan verdedigen
Jij juicht voor Portugal?quote:
Zekerquote:
The Europeans zijn zo gek nog niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
TAylor deelt geen kaarten uit, dan kunnen ze niet teruggedraaid worden. Slim.
Ik (stiekem) ookquote:
Ik begin wel een bepaald patroon waar te nemen ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verwacht je anders bij terrorboer Frankiefloppie?
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef Fretwork het volgende:
Allebei niet megasportief, maar kan Portugal niet los zien van die rattenbek van Maniche.
Zeker, al had hij al rood kunnen hebben voor het achterlaten van zn noppen in het dijbeen van jankbal Ronaldoquote:Op maandag 6 juli 2026 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Die tweede geel die Figo Boulahrouz aan smeerde blijft me het meest bij
Wel zo eerlijk, heeft Ronaldo de bal al geraakt na rust?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferran Torres, Spanje gaat het met 10 man proberen.
Frankrijk wordt lachend kampioen zo.quote:
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder gelezen heb.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zei je wat?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:44 schreef Szura het volgende:
Yankees krijgen het niet voor elkaar, erg mooi
Is WLR het nieuwe TRU of afvoerputje voor oud FvD leden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was er echt heilig van overtuigd dat allang ergens aan de tekentafel was besloten dat de VS het WK voetbal zou winnen. Blijkbaar wordt er toch nog echt gesport daar en is het niet alleen maar voor de show. Verrassend.
Misschien volg ik de verkeerde sport...
TrumpGod. Alles wat hij aanraakt zal onvermijdelijk in stront veranderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens wel sneu voor de normale voetbalfans in de VS. Sowieso heeft dit hele dag gedoe alleen maar averechts voor het Amerikaanse team zelf gewerkt.
Ik begrijp niets van deze transfer. Dat is gewoon een zak geld opzoeken en dat op je 18e.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden we van 27 miljoen voor Steur? Had hem best wel langer bij Ajax willen zien, maar 27 miljoen voor iemand die 2 keer 90 minuten in de Eredivisie gespeeld heeft, is ook wel enigszins absurd.
Heel irritant als jeugdspelers na amper een half seizoen in de basis al vertrekken, maar ik denk niet dat Ajax in de positie is om dit geld te laten liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden we van 27 miljoen voor Steur? Had hem best wel langer bij Ajax willen zien, maar 27 miljoen voor iemand die 2 keer 90 minuten in de Eredivisie gespeeld heeft, is ook wel enigszins absurd.
Ajaxinflatiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee dat zie je helemaal verkeerd, Sean zocht een plan! En wilde garanties.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van deze transfer. Dat is gewoon een zak geld opzoeken en dat op je 18e.
Het is verschrikkelijk hoe je een speler uit de Ajax-jeugdopleiding kunt zijn en een verschrikkelijke meute aan applausvolk achter je aan kunt hebben rennen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat zie je helemaal verkeerd, Sean zocht een plan! En wilde garanties.
Daarom gaat hij naar Newcastle, waar dit jongetje in de Eredivisie fysiek al niet mee kon en waar de concurrentie x100 is.
De Ajax bonus blijft maar leveren. Ik zou 17 nog veel vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Worden wij ziedend als Zechiel voor een miljoen of tien vertrekt zonder dat hij een heel seizoen in Feyenoord 1 heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ajax bonus blijft maar leveren. Ik zou 17 nog veel vinden.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Worden wij ziedend als Zechiel voor een miljoen of tien vertrekt zonder dat hij een heel seizoen in Feyenoord 1 heeft gespeeld?
(Ja)
Absoluut niet. Zichzelf overschattend ventje met een verrotte mentaliteit die in het kliekje van Stengs zit dat de club al tijden actief aan het ondermijnen is. Weg ermee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Worden wij ziedend als Zechiel voor een miljoen of tien vertrekt zonder dat hij een heel seizoen in Feyenoord 1 heeft gespeeld?
(Ja)
Hij had vooral, zoals iedereen, problemen met Van Persie. Dat probleem is weg, dus kan Zechiel mooi blijven. En dan volgend seizoen voor het dubbele verkopen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zichzelf overschattend ventje met een verrotte mentaliteit die in het kliekje van Stengs zit dat de club al tijden actief aan het ondermijnen is. Weg ermee.
(Oh, en als bonus is het ook nog een vrij extreem religekkie, maar dat geheel terzijde.)
Hij had in de jeugd al met alles en iedereen problemen, niet alleen met van Persie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij had vooral, zoals iedereen, problemen met Van Persie. Dat probleem is weg, dus kan Zechiel mooi blijven. En dan volgend seizoen voor het dubbele verkopen, niets mis mee.
Het plan wat ‘insert rijke kutclub’ aan mij voorlegde maakte mij heel enthousiast. In de Eredivisie heb ik deze drie maanden alles al meegemaakt, maar de trainer kon mij geen basisplek garanderen. Daardoor besluit ik nu verder te kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat zie je helemaal verkeerd, Sean zocht een plan! En wilde garanties.
Daarom gaat hij naar Newcastle, waar dit jongetje in de Eredivisie fysiek al niet mee kon en waar de concurrentie x100 is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het plan wat ‘insert rijke kutclub’ aan mij voorlegde maakte mij heel enthousiast. In de Eredivisie heb ik deze drie maanden alles al meegemaakt, maar de trainer kon mij geen basisplek garanderen. Daardoor besluit ik nu verder te kijken.
- Iedere borderliner die zichzelf beter vindt dan dat hij is.
Check.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DeeBee het volgende:
Scheidsrechter trapt tot nu toe nergens in, Argentijntjes klagen er op los
We wachten dus op de goedkope penalty
U bent een kenner!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DeeBee het volgende:
En de schwalbe, de schwalbe van Argentië.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DeeBee het volgende:
Enorm verrassend dat de Amerikanen hem nog niet hebben opgepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt een van de meest zouteloze kutspelers ooit, Elneny.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Elneny en Wenger gebroederlijk op de tribune. @:Rellende_Rotscholier wordt emotioneel.
Wel synchroonschaatsen en de teamsprint, dat worden nog meer plakken voor ons!quote:
Ik kan mij overigens best voorstellen dat je na een seizoen Heitinga, Grim en Garcia nu er iemand binnenkomt die geen Engels spreekt denkt ‘ach, we kijken even ergens anders’. Genoeg spelers die zich ook zonder ervaring in de top van de Eredivisie in de Premier League bewijzen (van Hecke, vDijk, Ake, Summerville…)quote:
Rusjes mogen ook weer meedoen, die hebben jaren lang alles kunnen slikken en spuiten wat ze maar konden vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel synchroonschaatsen en de teamsprint, dat worden nog meer plakken voor ons!
Pyramide?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:43 schreef franklop het volgende:
Als je zo'n redding maakt in de 90e minuut dan wordt je echt onsterfelijk
Echt een aanfluiting dat je zo'n klassieke wintersport weg doet en wel allerlei X games sporten toe voegtquote:
Wie had dat nou verwacht van de Poetinpijper Coventryquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rusjes mogen ook weer meedoen, die hebben jaren lang alles kunnen slikken en spuiten wat ze maar konden vinden.
Hebben we Paredes al in actie gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Psychopaat Romero is begonnen met zagen.
Ik verbaas mij vooral hoe weinig het team veranderd is de laatste jaren. Het halve team is ook wel bezig aan het laatste WK.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Argentinië is ook echt een ranzig slecht team. Dat stelt dan weer gerust.
Tegen Kaap hadden ze ook twee dode spelmomenten nodig, Argentinië creëert bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef franklop het volgende:
Dit gaat Egypte natuurlijk nooit volhouden
Nog bedankt voor je oplettendheid bij het pick em spel. Daardoor koos ik Pedersenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef franklop het volgende:
Dit gaat Egypte natuurlijk nooit volhouden
Altijd zonde als iemand eruit ligt door een onoplettendheidquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je oplettendheid bij het pick em spel. Daardoor koos ik Pedersen
Prijs voor topscorer is het hoogst haalbare hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:26 schreef Szura het volgende:
Belastingontduiker Messi moet er weer een prijs bij krijgen van de FIFA
Tsja het was niet de voet tegen knie, maar die andere ging vol op zijn voet staan. Ik zeg dat het op zich een overtreding is ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het voelt altijd zo kansloos als de VAR gaat ingrijpen voor de meest kleine dingen.
Maar voldoende om de goal af te keuren?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja het was niet de voet tegen knie, maar die andere ging vol op zijn voet staan. Ik zeg dat het op zich een overtreding is ja.
Denk het wel. Hoe zeer ik het liever anders had gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar voldoende om de goal af te keuren?
Ik proef een tikkeltje woede richting de Argentijntjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:28 schreef Szura het volgende:
Als het 1-1 wordt, hoop ik dat Egypte alles kapot schopt wat los en vast zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig @maxi-musquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd hypocriete Sjoerd Mossou heeft zijn scheve alcoholbek altijd open over de VAR maar nu is het Argentinie dus nu zal hij zijn mond wel houden.
Likker Willem Vissers horen we vast ook niet over de VAR-schandequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd hypocriete Sjoerd Mossou heeft zijn scheve alcoholbek altijd open over de VAR maar nu is het Argentinie dus nu zal hij zijn mond wel houden.
Jij denkt dat de scheids een rode kaart voor Argentinië gaat geven?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:34 schreef Pistolero het volgende:
Welk Argentijntje gaat er straks nog rood pakken na een frustratie doodschop?
Onderschat Colombia niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:34 schreef franklop het volgende:
Maar hierdoor gaat Engeland dan wellicht een vrije doortocht naar de finale krijgen
Dit lijkt me een eitje voor Paredes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:34 schreef Pistolero het volgende:
Welk Argentijntje gaat er straks nog rood pakken na een frustratie doodschop?
Ingerland met hun Its Coming Home gedweep die volkomen afgeslacht gaan worden in de finale door Frankijk zou erg leuk zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:34 schreef franklop het volgende:
Maar hierdoor gaat Engeland dan wellicht een vrije doortocht naar de finale krijgen
Welke van de 2?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb echt keihard staan te juichen bij de 0-2, wat een heerlijk moment.
Noorwegen is ook lastig zat.quote:
Dat zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ingerland met hun Its Coming Home gedweep die volkomen afgeslacht gaan worden in de finale door Frankijk zou erg leuk zijn.
Degene waar de VAR ondanks verwoede pogingen niets kon vinden.quote:
Dit kan nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Frankrijk is wel een beetje een saai team. Vind Spanje eigenlijk ook wel vrij oke.
Vrees het ookquote:
Verdedigers hadden beter op moeten lettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja keeper, deze moet je dan ook hebben.
Is zeker nog 15 minuten. Dat lijkt te lang. Aan de andere kant gaat het erg stroef bij Argentiniëquote:
En ook hier had er beter verdedigd kunnen wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook deze had de keeper moeten hebben.
Vrees het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we nog hopen op een heel smerige counter?
Hier doe ik het voorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
Maart goed dit heeft alles in zich dat Messi zo de 2-2 maakt en dan in 90+7 een discutabele penalty verzilverd voor de 3-2
Dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Joos die gewoon keihard juicht om de goal van Messi
Egypte speelt uitquote:
We hebben in ieder geval elkaar nog op weg naar de totale meltdown.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Ik HAAT dit walgelijke team en die circlejerk van iedereen eromheen
Zit lekker aan het bier, avondje darten. Mij kan niets raken makker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De VAR die nu niet eens kijkt, hoe duidelijk wil je het hebben?
Ik hoop dat je trots bent, @:alaphilippe_
quote:
Dat noem je passiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die facistische nazi's zijn het afvoerputje van Zuid-Amerika.
Vooral het favorietisme vanuit de fifa. En dat ze ons uitschakelden 2xquote:
Alsof Argentinië niet genoeg jaren heeft gehad dat ze niets goed konden doen. Ik noem een 2002.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral het favorietisme vanuit de fifa. En dat ze ons uitschakelden 2x
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weet je wie ook passie had?
@:AllesKaputt
Van Frankrijk word ik ook niet blij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:07 schreef Szura het volgende:
Alleen Frankrijk kan ons redden van deze corrupte boevenbende
Colombiaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:07 schreef Szura het volgende:
Alleen Frankrijk kan ons redden van deze corrupte boevenbende
De Noren!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alles beter dan Spanjolen, Argentijnen of coming home aids
Ook als ze tegen Frankrijk spelen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef Szura het volgende:
Scheids krijgt ongetwijfeld de finale om Argentijnen aan de titel te helpen
Wat ontzettend toevallig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Frankrijk heeft een groot probleem.
https://x.com/FIFAcom/status/2074523844950315436
Ik ga voor een penalty tegen Frankrijk en een topspeler rood.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Dit mocht toch nooit? Ik dacht dat vanaf de kwartfinale geen enkele scheidsrechter van een land dat nog er in zat mocht fluiten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Met Kuipers was dat toen de halve finale. (2014)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit mocht toch nooit? Ik dacht dat vanaf de kwartfinale geen enkele scheidsrechter van een land dat nog er in zat mocht fluiten?
Die maakten ook geen overtredingen toch?quote:
quote:Yesterday, Egypt Coach Hossam Hassan asked FIFA to use its "soft power" to help Palestinians.
Then today, just as the Egypt-Argentina match began, Israel killed Mohammed al-Wahidi of the Egyptian Relief Committee in Gaza — a group that also organized Gaza screenings of the FIFA matches.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mq3b26bbes22
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Hup Argentinië.
Alaphilippe_ heeft genoeg gezien. Hup Israël.quote:
Treurig. Sowieso zijn die beelden daar surreëel. Allemaal het WK kijken in een vernietigde stad.quote:
Ik zie Stijn nog wel a la Plasterk helemaal 180 graden gaan wanneer hij de media te links vindt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stijn doet graag dwars en verheven boven de massa
Dat is meestal als het 0-0 blijft ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |