We gaan eens even goed om de scheids letten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef The_Undertone het volgende:
Ben eigenlijk nooit een vlaggetjesmens geweest, maar echt zelden zo op een Belgische overwinning gehoopt als deze nacht. Zal dus wel niks worden.
Daar waren ze al bijna.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:35 schreef Mykonos het volgende:
Spanje veel beter, zul je zien dat die vervelende Portugezen toch gewoon gaan winnen, zou wel bij dit toernooi passen
Nee hoor hoeft nietquote:Op maandag 6 juli 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Spanje mag wel wat beter gaan verdedigen
Jij juicht voor Portugal?quote:
Zekerquote:
The Europeans zijn zo gek nog niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
TAylor deelt geen kaarten uit, dan kunnen ze niet teruggedraaid worden. Slim.
Ik (stiekem) ookquote:
Ik begin wel een bepaald patroon waar te nemen ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verwacht je anders bij terrorboer Frankiefloppie?
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef Fretwork het volgende:
Allebei niet megasportief, maar kan Portugal niet los zien van die rattenbek van Maniche.
Zeker, al had hij al rood kunnen hebben voor het achterlaten van zn noppen in het dijbeen van jankbal Ronaldoquote:Op maandag 6 juli 2026 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Die tweede geel die Figo Boulahrouz aan smeerde blijft me het meest bij
Wel zo eerlijk, heeft Ronaldo de bal al geraakt na rust?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferran Torres, Spanje gaat het met 10 man proberen.
Frankrijk wordt lachend kampioen zo.quote:
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder gelezen heb.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferran Torres, Spanje gaat het met 10 man proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |