Kwam van al die lutsers uit dat SBS-programma het meest sympathiek over, ik gun hem z’n summer of famequote:Op maandag 6 juli 2026 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de zomerhit van Rutger van Barneveld?
We gaan eens even goed om de scheids letten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef The_Undertone het volgende:
Ben eigenlijk nooit een vlaggetjesmens geweest, maar echt zelden zo op een Belgische overwinning gehoopt als deze nacht. Zal dus wel niks worden.
Daar waren ze al bijna.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:35 schreef Mykonos het volgende:
Spanje veel beter, zul je zien dat die vervelende Portugezen toch gewoon gaan winnen, zou wel bij dit toernooi passen
Nee hoor hoeft nietquote:Op maandag 6 juli 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Spanje mag wel wat beter gaan verdedigen
Jij juicht voor Portugal?quote:
Zekerquote:
The Europeans zijn zo gek nog niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
TAylor deelt geen kaarten uit, dan kunnen ze niet teruggedraaid worden. Slim.
Ik (stiekem) ookquote:
Ik begin wel een bepaald patroon waar te nemen ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verwacht je anders bij terrorboer Frankiefloppie?
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef Fretwork het volgende:
Allebei niet megasportief, maar kan Portugal niet los zien van die rattenbek van Maniche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |