Prijs voor topscorer is het hoogst haalbare hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:26 schreef Szura het volgende:
Belastingontduiker Messi moet er weer een prijs bij krijgen van de FIFA
Tsja het was niet de voet tegen knie, maar die andere ging vol op zijn voet staan. Ik zeg dat het op zich een overtreding is ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het voelt altijd zo kansloos als de VAR gaat ingrijpen voor de meest kleine dingen.
Maar voldoende om de goal af te keuren?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja het was niet de voet tegen knie, maar die andere ging vol op zijn voet staan. Ik zeg dat het op zich een overtreding is ja.
Denk het wel. Hoe zeer ik het liever anders had gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar voldoende om de goal af te keuren?
Ik proef een tikkeltje woede richting de Argentijntjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:28 schreef Szura het volgende:
Als het 1-1 wordt, hoop ik dat Egypte alles kapot schopt wat los en vast zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig @maxi-musquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd hypocriete Sjoerd Mossou heeft zijn scheve alcoholbek altijd open over de VAR maar nu is het Argentinie dus nu zal hij zijn mond wel houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |