Rusjes mogen ook weer meedoen, die hebben jaren lang alles kunnen slikken en spuiten wat ze maar konden vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel synchroonschaatsen en de teamsprint, dat worden nog meer plakken voor ons!
Pyramide?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:43 schreef franklop het volgende:
Als je zo'n redding maakt in de 90e minuut dan wordt je echt onsterfelijk
Echt een aanfluiting dat je zo'n klassieke wintersport weg doet en wel allerlei X games sporten toe voegtquote:
Wie had dat nou verwacht van de Poetinpijper Coventryquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rusjes mogen ook weer meedoen, die hebben jaren lang alles kunnen slikken en spuiten wat ze maar konden vinden.
Hebben we Paredes al in actie gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Psychopaat Romero is begonnen met zagen.
Ik verbaas mij vooral hoe weinig het team veranderd is de laatste jaren. Het halve team is ook wel bezig aan het laatste WK.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Argentinië is ook echt een ranzig slecht team. Dat stelt dan weer gerust.
Tegen Kaap hadden ze ook twee dode spelmomenten nodig, Argentinië creëert bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef franklop het volgende:
Dit gaat Egypte natuurlijk nooit volhouden
Nog bedankt voor je oplettendheid bij het pick em spel. Daardoor koos ik Pedersenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef franklop het volgende:
Dit gaat Egypte natuurlijk nooit volhouden
Altijd zonde als iemand eruit ligt door een onoplettendheidquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je oplettendheid bij het pick em spel. Daardoor koos ik Pedersen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |