Absoluut niet. Zichzelf overschattend ventje met een verrotte mentaliteit die in het kliekje van Stengs zit dat de club al tijden actief aan het ondermijnen is. Weg ermee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Worden wij ziedend als Zechiel voor een miljoen of tien vertrekt zonder dat hij een heel seizoen in Feyenoord 1 heeft gespeeld?
(Ja)
Hij had vooral, zoals iedereen, problemen met Van Persie. Dat probleem is weg, dus kan Zechiel mooi blijven. En dan volgend seizoen voor het dubbele verkopen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zichzelf overschattend ventje met een verrotte mentaliteit die in het kliekje van Stengs zit dat de club al tijden actief aan het ondermijnen is. Weg ermee.
(Oh, en als bonus is het ook nog een vrij extreem religekkie, maar dat geheel terzijde.)
Hij had in de jeugd al met alles en iedereen problemen, niet alleen met van Persie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij had vooral, zoals iedereen, problemen met Van Persie. Dat probleem is weg, dus kan Zechiel mooi blijven. En dan volgend seizoen voor het dubbele verkopen, niets mis mee.
Het plan wat ‘insert rijke kutclub’ aan mij voorlegde maakte mij heel enthousiast. In de Eredivisie heb ik deze drie maanden alles al meegemaakt, maar de trainer kon mij geen basisplek garanderen. Daardoor besluit ik nu verder te kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat zie je helemaal verkeerd, Sean zocht een plan! En wilde garanties.
Daarom gaat hij naar Newcastle, waar dit jongetje in de Eredivisie fysiek al niet mee kon en waar de concurrentie x100 is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het plan wat ‘insert rijke kutclub’ aan mij voorlegde maakte mij heel enthousiast. In de Eredivisie heb ik deze drie maanden alles al meegemaakt, maar de trainer kon mij geen basisplek garanderen. Daardoor besluit ik nu verder te kijken.
- Iedere borderliner die zichzelf beter vindt dan dat hij is.
Check.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DeeBee het volgende:
Scheidsrechter trapt tot nu toe nergens in, Argentijntjes klagen er op los
We wachten dus op de goedkope penalty
U bent een kenner!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DeeBee het volgende:
En de schwalbe, de schwalbe van Argentië.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DeeBee het volgende:
Enorm verrassend dat de Amerikanen hem nog niet hebben opgepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt een van de meest zouteloze kutspelers ooit, Elneny.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Elneny en Wenger gebroederlijk op de tribune. @:Rellende_Rotscholier wordt emotioneel.
Wel synchroonschaatsen en de teamsprint, dat worden nog meer plakken voor ons!quote:
Ik kan mij overigens best voorstellen dat je na een seizoen Heitinga, Grim en Garcia nu er iemand binnenkomt die geen Engels spreekt denkt ‘ach, we kijken even ergens anders’. Genoeg spelers die zich ook zonder ervaring in de top van de Eredivisie in de Premier League bewijzen (van Hecke, vDijk, Ake, Summerville…)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |