quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:44 schreef Szura het volgende:
Yankees krijgen het niet voor elkaar, erg mooi
Is WLR het nieuwe TRU of afvoerputje voor oud FvD leden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was er echt heilig van overtuigd dat allang ergens aan de tekentafel was besloten dat de VS het WK voetbal zou winnen. Blijkbaar wordt er toch nog echt gesport daar en is het niet alleen maar voor de show. Verrassend.
Misschien volg ik de verkeerde sport...
TrumpGod. Alles wat hij aanraakt zal onvermijdelijk in stront veranderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens wel sneu voor de normale voetbalfans in de VS. Sowieso heeft dit hele dag gedoe alleen maar averechts voor het Amerikaanse team zelf gewerkt.
Ik begrijp niets van deze transfer. Dat is gewoon een zak geld opzoeken en dat op je 18e.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden we van 27 miljoen voor Steur? Had hem best wel langer bij Ajax willen zien, maar 27 miljoen voor iemand die 2 keer 90 minuten in de Eredivisie gespeeld heeft, is ook wel enigszins absurd.
Heel irritant als jeugdspelers na amper een half seizoen in de basis al vertrekken, maar ik denk niet dat Ajax in de positie is om dit geld te laten liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden we van 27 miljoen voor Steur? Had hem best wel langer bij Ajax willen zien, maar 27 miljoen voor iemand die 2 keer 90 minuten in de Eredivisie gespeeld heeft, is ook wel enigszins absurd.
Ajaxinflatiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee dat zie je helemaal verkeerd, Sean zocht een plan! En wilde garanties.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van deze transfer. Dat is gewoon een zak geld opzoeken en dat op je 18e.
Het is verschrikkelijk hoe je een speler uit de Ajax-jeugdopleiding kunt zijn en een verschrikkelijke meute aan applausvolk achter je aan kunt hebben rennen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat zie je helemaal verkeerd, Sean zocht een plan! En wilde garanties.
Daarom gaat hij naar Newcastle, waar dit jongetje in de Eredivisie fysiek al niet mee kon en waar de concurrentie x100 is.
De Ajax bonus blijft maar leveren. Ik zou 17 nog veel vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Worden wij ziedend als Zechiel voor een miljoen of tien vertrekt zonder dat hij een heel seizoen in Feyenoord 1 heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ajax bonus blijft maar leveren. Ik zou 17 nog veel vinden.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Worden wij ziedend als Zechiel voor een miljoen of tien vertrekt zonder dat hij een heel seizoen in Feyenoord 1 heeft gespeeld?
(Ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |