Wel synchroonschaatsen en de teamsprint, dat worden nog meer plakken voor ons!quote:
Ik kan mij overigens best voorstellen dat je na een seizoen Heitinga, Grim en Garcia nu er iemand binnenkomt die geen Engels spreekt denkt ‘ach, we kijken even ergens anders’. Genoeg spelers die zich ook zonder ervaring in de top van de Eredivisie in de Premier League bewijzen (van Hecke, vDijk, Ake, Summerville…)quote:
Rusjes mogen ook weer meedoen, die hebben jaren lang alles kunnen slikken en spuiten wat ze maar konden vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel synchroonschaatsen en de teamsprint, dat worden nog meer plakken voor ons!
Pyramide?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:43 schreef franklop het volgende:
Als je zo'n redding maakt in de 90e minuut dan wordt je echt onsterfelijk
Echt een aanfluiting dat je zo'n klassieke wintersport weg doet en wel allerlei X games sporten toe voegtquote:
Wie had dat nou verwacht van de Poetinpijper Coventryquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rusjes mogen ook weer meedoen, die hebben jaren lang alles kunnen slikken en spuiten wat ze maar konden vinden.
Hebben we Paredes al in actie gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Psychopaat Romero is begonnen met zagen.
Ik verbaas mij vooral hoe weinig het team veranderd is de laatste jaren. Het halve team is ook wel bezig aan het laatste WK.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Argentinië is ook echt een ranzig slecht team. Dat stelt dan weer gerust.
Tegen Kaap hadden ze ook twee dode spelmomenten nodig, Argentinië creëert bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef franklop het volgende:
Dit gaat Egypte natuurlijk nooit volhouden
Nog bedankt voor je oplettendheid bij het pick em spel. Daardoor koos ik Pedersenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef franklop het volgende:
Dit gaat Egypte natuurlijk nooit volhouden
Altijd zonde als iemand eruit ligt door een onoplettendheidquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je oplettendheid bij het pick em spel. Daardoor koos ik Pedersen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |