Anders ik wel!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen kijken anno 2026 nog steeds bij de Nederlander en klagen erover.
Ik kijk bij de Belg.
Ik ook niet.quote:
Daarom kijk ik ook niet op de NOSquote:
ik begin meestal bij de NOS totdat ik de onzin niet meer trek en dan afkijken op de Belg.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:39 schreef 3rr0r het volgende:
Kijken bij de NOS hoort nou eenmaal bij de WK experience
En 90 minuten dat accent is vermoeiend
Dat is vreselijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft wel meer met het land te maken dan dat links rechts van ons.
Ga je je verdriet wegdrinken in je eentjequote:Op zondag 5 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben morgen te druk om brak te zijn
SCOOR
Hmm, doe maar elitairquote:Op zondag 5 juli 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen kijken anno 2026 nog steeds bij de Nederlander en klagen erover.
Ik kijk bij de Belg.
hahaah NOS genot.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Noorwegen krijgt helemaal geen vrije trap, Roelfs.
Nee ik drink nietquote:Op zondag 5 juli 2026 23:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ga je je verdriet wegdrinken in je eentje
Ze bakken er anders vrij weinig van op de roeibaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft wel meer met het land te maken dan dat links rechts van ons.
Verkapte 'kijk mij eens werkloos zijn' postquote:
Bijna goedquote:Op zondag 5 juli 2026 23:41 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Brazilie lekker in het fuik loopt, Noorwegen klein kansje vlak voor eind en over
Ik doe even een zelf quote.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:41 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Brazilie lekker in het fuik loopt, Noorwegen klein kansje vlak voor eind en over
Die halen we ook nog wel als hij 36 isquote:Op zondag 5 juli 2026 23:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Aardig spitsje wel die Haaland. Zou wat voor Ajax zijn.
Alsof iemand zo'n voorzet zou gevenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh NL zou maar zo'n spits hebben.
Soort Gullit mar dan meer vooruit.
Komt voetballend tekort.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Aardig spitsje wel die Haaland. Zou wat voor Ajax zijn.
Zolang ie het zelf maar opruimt.quote:
Alles op alles zetten om te winnen is de strategiequote:Op zondag 5 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu moet Brazilië wel risico's beginnen nemen
Jij durft!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zei het ook al. Brazilie had twee enorne kansen die normaal tellen. En dan zul je zien dat je dan verliest.quote:
Ik zou beginnen met proberen te scoren!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit vind ik niet per se verrassend al vind ik ze vandaag defensief beter dan afgelopen potjes.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik Noorwegen de verrassing van dit WK noemde (voor dit WK) en ik hun onderschat vond werd ik uitgelachen door Dobby Dobby (ofzo) en @:poepz0r
Iemand die zich naar een huiself heeft vernoemd moet je ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik Noorwegen de verrassing van dit WK noemde (voor dit WK) en ik hun onderschat vond werd ik uitgelachen door Dobby Dobby (ofzo) en @:poepz0r
Nou ja kwartfinale, veel verder kom je ook niet met verrassingen vaak natuurlijk. En verder sluit ik ook niet uit.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik niet per se verrassend al vind ik ze vandaag defensief beter dan afgelopen potjes.
Al vond ik dat er behoorlijk wat opties waren. Colombia, Marokko, Japan, Noorwegen, Senegal, VS, Mexico voornamelijk.
Japan mwehquote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik niet per se verrassend al vind ik ze vandaag defensief beter dan afgelopen potjes.
Al vond ik dat er behoorlijk wat opties waren. Colombia, Marokko, Japan, Noorwegen, Senegal, VS, Mexico voornamelijk.
@Cocoquote:Op zondag 5 juli 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Brazillie zet nog wel aan, wordt billenknijpen.
Als je uitgelachen wordt door hen mag je dat zien als compliment.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
EN Senegal kwam er ook niet helemaal uit. De rest zit er vooralsnog in.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Brazillie zet nog wel aan, wordt billenknijpen.
Marokko vind ik als vorige halve finalist en Africa cup 'winnaar' niet gelden.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EN Senegal kwam er ook niet helemaal uit. De rest zit er vooralsnog in.
Fin ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Haaland![]()
Scandinaviërs zijn ook vaak lang.
Je kan dus beter een Noorwegen dan een Zweed meten.
Daarvan kun je je afvragen of het een 'verrassing' is ja. Misschien als ze Frankrijk verslaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marokko vind ik als vorige halve finalist en Africa cup 'winnaar' niet gelden.
Staan ook 7e ofzo op die wereldranglijst toch, niet dat het alles zegt. Bij verslaan Frankrijk akkoord.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan kun je je afvragen of het een 'verrassing' is ja. Misschien als ze Frankrijk verslaan.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Nee dit wordt geen 1-1 meer
Markeer mijn woorden
Of onderstreep ze dat mag ookquote:
Als wij zouden samenwerken. Zouden we een orakel kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden
*Save.quote:
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vindquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als wij zouden samenwerken. Zouden we orakel kunnen zijn hoor.
quote:
Ik werd vannacht nog pislink wakker door die eerste helft tegen canada.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef Zorro het volgende:
"Ze hebben niks gestolen he!"
Zou ie dat bij Marokko ook zeggen?
Turkijequote:
Dat is toch wel Duitsland wat mij betreft. Je zou nog een argument kunnen geven voor Nederland gezien hoe weinig ze brachten tegen Marokko, al waren ze nog bijna door.quote:
`quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Alles kan veranderenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vind
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden
Is allemaal beeldvorming door die Feyenoorders. Ik ben best aardig.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vind
Ik mis @Pisces29quote:
En dat tegen Senegal, Ivoorkust en Brazilië. En vooruit, tegen Irak.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
Haaland die al een wedstrijd op de bank moest zitten gewoon 7 goals in de kwartfinale met fucking Noorwegen.
wat een man.
Die vliegen er vannacht al uitquote:Op zondag 5 juli 2026 23:53 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat trollenkop Engeland ook anaal gaat vernederen.
Die wedstrijd komt er niet ouwe reus.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:53 schreef -XOR- het volgende:
Pokémonquote:
Mexicoquote:Op zondag 5 juli 2026 23:53 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben die Noorwegen hier ziet winnen.
Whaha, hij ziet er inderdaad uit als Grendel uit de Beowulf verhalen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:53 schreef -XOR- het volgende:
Let op de topicpointer.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Verrassend, Neymar erin en alles gaat naar de kloten![]()
Wel geinig, maar goed, de sponsoren hebben hun wens gehad om hem in het team te hebben, hij kon ondertussen lekker feestvieren in het nachtleven
Neymar is een extrreem matige voetballer die vooral aan zichzelf denkt.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Wel geinig, maar goed, de sponsoren hebben hun wens gehad om hem in het team te hebben, hij kon ondertussen lekker feestvieren in het nachtleven
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle kanonnen leveren dit toernooi, goddelijk.
Alleen Nederland had een kutteam kutcoach.
quote:
Beetje flauw om het op Neymar te gooien, de rest faalt gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Als die wereldkampioen zouden worden zou dat wel een beste fluke zijn natuurlijk, al is alles beter dan een finale met Argentiniequote:
Neemaar is een slimme jongen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:
Ook niet gek. Het aantal ploegen uit de EU is ook behoorlijk. Bovendien heeft Brazilie zich met moeite geplaatst. En mbt Zuid-Amerikaanse ploegen is alleen Argentinie nog een tegenstander van niveau. Binnen de EU zijn er dat wat meer.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Sinds de winst in 2002 heeft Brazilië elke knock-outwedstrijd op het WK waarbij het een Europese tegenstander trof, verloren.
Hou dat maar in stand.
1990 en 1966 waren WIJ er nog niet bij natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan me geen kleurlozer toernooi van Brazilie heugen.
Portugalquote:Op zondag 5 juli 2026 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die wereldkampioen zouden worden zou dat wel een beste fluke zijn natuurlijk, al is alles beter dan een finale met Argentinie
2014 werden ze totaal vernederd.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan me geen kleurlozer toernooi van Brazilie heugen.
Toen was ik nog een slecht idee inderdaad. (in 1966 nog niets van dat)quote:Op zondag 5 juli 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1990 en 1966 waren WIJ er nog niet bij natuurlijk.
Die zitten aan de andere kantquote:
Altijd geweestquote:Op zondag 5 juli 2026 23:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neymar is een extrreem matige voetballer die vooral aan zichzelf denkt.
Tot 2002. Toen was het klaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:56 schreef Toby56 het volgende:
Eerlijk is eerlijk: er is in deze eeuw nauwelijks nog samba gespeeld door de Seleção.
Hooguit een paar pogingen daartoe in 2010 en 2014.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |