Jij durft!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu moet Brazilië wel risico's beginnen nemen
Ik zei het ook al. Brazilie had twee enorne kansen die normaal tellen. En dan zul je zien dat je dan verliest.quote:
Ik zou beginnen met proberen te scoren!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu moet Brazilië wel risico's beginnen nemen
Dit vind ik niet per se verrassend al vind ik ze vandaag defensief beter dan afgelopen potjes.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik Noorwegen de verrassing van dit WK noemde (voor dit WK) en ik hun onderschat vond werd ik uitgelachen door Dobby Dobby (ofzo) en @:poepz0r
Iemand die zich naar een huiself heeft vernoemd moet je ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik Noorwegen de verrassing van dit WK noemde (voor dit WK) en ik hun onderschat vond werd ik uitgelachen door Dobby Dobby (ofzo) en @:poepz0r
Nou ja kwartfinale, veel verder kom je ook niet met verrassingen vaak natuurlijk. En verder sluit ik ook niet uit.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik niet per se verrassend al vind ik ze vandaag defensief beter dan afgelopen potjes.
Al vond ik dat er behoorlijk wat opties waren. Colombia, Marokko, Japan, Noorwegen, Senegal, VS, Mexico voornamelijk.
Japan mwehquote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik niet per se verrassend al vind ik ze vandaag defensief beter dan afgelopen potjes.
Al vond ik dat er behoorlijk wat opties waren. Colombia, Marokko, Japan, Noorwegen, Senegal, VS, Mexico voornamelijk.
@Cocoquote:Op zondag 5 juli 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Brazillie zet nog wel aan, wordt billenknijpen.
Als je uitgelachen wordt door hen mag je dat zien als compliment.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
EN Senegal kwam er ook niet helemaal uit. De rest zit er vooralsnog in.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Brazillie zet nog wel aan, wordt billenknijpen.
Marokko vind ik als vorige halve finalist en Africa cup 'winnaar' niet gelden.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EN Senegal kwam er ook niet helemaal uit. De rest zit er vooralsnog in.
Fin ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Haaland![]()
Scandinaviërs zijn ook vaak lang.
Je kan dus beter een Noorwegen dan een Zweed meten.
Daarvan kun je je afvragen of het een 'verrassing' is ja. Misschien als ze Frankrijk verslaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marokko vind ik als vorige halve finalist en Africa cup 'winnaar' niet gelden.
Staan ook 7e ofzo op die wereldranglijst toch, niet dat het alles zegt. Bij verslaan Frankrijk akkoord.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan kun je je afvragen of het een 'verrassing' is ja. Misschien als ze Frankrijk verslaan.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Nee dit wordt geen 1-1 meer
Markeer mijn woorden
Of onderstreep ze dat mag ookquote:
Als wij zouden samenwerken. Zouden we een orakel kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Nee dit wordt geen 1-1 meer
Markeer mijn woorden
*Save.quote:
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vindquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als wij zouden samenwerken. Zouden we orakel kunnen zijn hoor.
quote:
Ik werd vannacht nog pislink wakker door die eerste helft tegen canada.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef Zorro het volgende:
"Ze hebben niks gestolen he!"
Zou ie dat bij Marokko ook zeggen?
Turkijequote:
Dat is toch wel Duitsland wat mij betreft. Je zou nog een argument kunnen geven voor Nederland gezien hoe weinig ze brachten tegen Marokko, al waren ze nog bijna door.quote:
`quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Alles kan veranderenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |