Staan ook 7e ofzo op die wereldranglijst toch, niet dat het alles zegt. Bij verslaan Frankrijk akkoord.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan kun je je afvragen of het een 'verrassing' is ja. Misschien als ze Frankrijk verslaan.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Nee dit wordt geen 1-1 meer
Markeer mijn woorden
Of onderstreep ze dat mag ookquote:
Als wij zouden samenwerken. Zouden we een orakel kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Nee dit wordt geen 1-1 meer
Markeer mijn woorden
*Save.quote:
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vindquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als wij zouden samenwerken. Zouden we orakel kunnen zijn hoor.
quote:
Ik werd vannacht nog pislink wakker door die eerste helft tegen canada.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef Zorro het volgende:
"Ze hebben niks gestolen he!"
Zou ie dat bij Marokko ook zeggen?
Turkijequote:
Dat is toch wel Duitsland wat mij betreft. Je zou nog een argument kunnen geven voor Nederland gezien hoe weinig ze brachten tegen Marokko, al waren ze nog bijna door.quote:
`quote:Op zondag 5 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik Noorwegen de verrassing van dit WK noemde (voor dit WK) en ik hun onderschat vond werd ik uitgelachen door Dobby Dobby (ofzo) en @:poepz0r
Alles kan veranderenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk zonde dat ik je een irritante vent vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |