FIFA verbergt de corruptie niet eens meer.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef RipCity het volgende:
Trump heeft even gebeld met de fifa
https://www.nytimes.com/a(...)-red-card-available/
Wedstrijd niet gezien maar las overal dat het ook een rare rode kaart was?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef RipCity het volgende:
Trump heeft even gebeld met de fifa
https://www.nytimes.com/a(...)-red-card-available/
Komt vol op de enkel. Rode kaart terecht.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien maar las overal dat het ook een rare rode kaart was?
Nope.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Brazilië dit ruim gaat winnen?
Ruim? Absoluut niet maar verwacht een 2-1 voor Brazilië.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat ik de enige ben die Noorwegen hier ziet winnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou denken dat Vinicius die verdediging wel kan slopen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben die Noorwegen hier ziet winnen.
Daar is de defensie van Noorwegen te zwak voor en de selectie te klein.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:42 schreef OmniRocket het volgende:
Kunnen mensen even stoppen met zeggen dat Brazilië of Noorwegen wint.
Het worden penalties. Daarna maakt het mij niet meer uit
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FIFA verbergt de corruptie niet eens meer.
Maakt hem een goede kandidaat voor bondscoach van Oranje.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Trump weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Ja verdomme, nou ga ik haast nog juichen voor Belgie ook.quote:
We hadden Nieuw-Amsterdam moeten houden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cadeautje vanwege dat 250-jarig bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |