Nee juli uiteraardquote:
Het moet gelijk worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:32 schreef Harvest89 het volgende:
Noorwegen gaat winnen jongens.
Het moet. Want dan ga ik misschien weer stijgen in de WK poule.
Maar ik denk serieus dat die Haaland er wel een paar in gaat schieten.
Ik kan morgen gelukkig uitslapen dus pik Mexico - Engeland ook nog mee vannacht. Jammer dat ik USA - België morgennacht wel moet laten schieten.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:08 schreef mitt het volgende:
Mij net te laat voor de zondagavond.
Telefoon uit en morgen rustig terugkijken..
Same, al had Mexico - Engeland wel wat vroeger gemogen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik kan morgen gelukkig uitslapen dus pik Mexico - Engeland ook nog mee vannacht. Jammer dat ik USA - België morgennacht wel moet laten schieten.
FIFA verbergt de corruptie niet eens meer.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef RipCity het volgende:
Trump heeft even gebeld met de fifa
https://www.nytimes.com/a(...)-red-card-available/
Wedstrijd niet gezien maar las overal dat het ook een rare rode kaart was?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef RipCity het volgende:
Trump heeft even gebeld met de fifa
https://www.nytimes.com/a(...)-red-card-available/
Komt vol op de enkel. Rode kaart terecht.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien maar las overal dat het ook een rare rode kaart was?
Nope.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Brazilië dit ruim gaat winnen?
Ruim? Absoluut niet maar verwacht een 2-1 voor Brazilië.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat ik de enige ben die Noorwegen hier ziet winnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou denken dat Vinicius die verdediging wel kan slopen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben die Noorwegen hier ziet winnen.
Daar is de defensie van Noorwegen te zwak voor en de selectie te klein.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:42 schreef OmniRocket het volgende:
Kunnen mensen even stoppen met zeggen dat Brazilië of Noorwegen wint.
Het worden penalties. Daarna maakt het mij niet meer uit
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FIFA verbergt de corruptie niet eens meer.
Maakt hem een goede kandidaat voor bondscoach van Oranje.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Trump weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Ja verdomme, nou ga ik haast nog juichen voor Belgie ook.quote:
We hadden Nieuw-Amsterdam moeten houden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cadeautje vanwege dat 250-jarig bestaan.
Wel joh, beetje meeleunen op hun succes, blije belgen in het topic. Polonaise.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdomme, nou ga ik haast nog juichen voor Belgie ook.
Dat was helemaal niet de bedoeling.
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien maar las overal dat het ook een rare rode kaart was?
Nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wel joh, beetje meeleunen op hun succes, blije belgen in het topic. Polonaise.
Peer, ah was een plaatje. Ik zie enkel "uploads" staan.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 5 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nooit.
Hoop hooguit dat ze beide degraderen.
[..]
Peer
Gefixedquote:Op zondag 5 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nooit.
Hoop hooguit dat ze beide degraderen.
[..]
Peer, ah was een plaatje. Ik zie enkel "uploads" staan.
Stilstaand beeld biedt niet alle context maar dit lijkt mij genoeg om de kaart niet te sepponeren.quote:
Ik vond het meer lomp dan bewust. Zeker heel, rood kon. Maar als je hem geeft moet je ook de straf uitvoeren, want kaart was zeker niet compleet onterecht.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stilstaand beeld biedt niet alle context maar dit lijkt mij genoeg om de kaart niet te sepponeren.
Niet echt Ronaldo, Rivaldo en Roberto Carlos, maar moet genoeg zijn om Haaland te kloppen zou je denkenquote:
Eén beste schop is genoeg. @PowerLoungenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet echt Ronaldo, Rivaldo en Roberto Carlos, maar moet genoeg zijn om Haaland te kloppen zou je denken
Waarom post jij altijd van die rare agressieve dingen? Wil je erover praten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén beste schop is genoeg. @:powerloungen
Waarom stel jij zoveel vragen?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd van die rare agressieve dingen? Wil je erover praten.
Gewoon 2 poten vooruit en er daarna overheen plassen.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén beste schop is genoeg. @:powerloungen
Nee. (de opstelling staat hierboven)quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd van die rare agressieve dingen? Wil je erover praten.
quote:
Endrick Lamar?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Nog steeds geen Endrick, waar nos zo'n heel artikel aan besteed heeft!
Om te zien rollenquote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je een gehandicapte Neymar opstellen.
$$$quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je een gehandicapte Neymar opstellen.
Dit is nu toch gewoon een hot item, terecht om te bespreken.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Onzinnig gesprek weer nu in de NOS studio, bespreek gewoon de wedstrijd die eraan komt
Niet vlak voor deze wedstrijdquote:Op zondag 5 juli 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is nu toch gewoon een hot item, terecht om te bespreken.
Kansloze NOS items.quote:
Ja eens maar wat vaak wordt vergeten is dat buiten van Basten nooit iemand bondscoach wordt die eerst iets bij een mannenelftal heeft gepresteerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is nu toch gewoon een hot item, terecht om te bespreken.
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piaaaaaaaaaaaaaaaair![]()
![]()
Heeeerlijk genot
Maar goed wat mij betreft een vrouw of een zwarte man als bondscoach.
Ik heb 3-2 voor Brazilie, maar ik gun het de Noren ook wel dus prima als het andersom wordtquote:Op zondag 5 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik haat de roei-act
Maar ik vind Brazilië nog net iets kutter
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik haat de roei-act
Ik gun het Noorwegen wel, ik neem die roei-act dan maar voor lief.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik haat de roei-act
Niet dat ze het gaan doen, maar de NOS zou door moeten selecteren na dit WK.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Gert komt ook altijd lekker uit de verf in dit soort settings he
Goed dat je het zegt vriend. Bij deze.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Topic moet gereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekst worden.
Je komt tegenwoordig toch welquote:
Het begint pas over 10 minutenquote:
Samen een weekendje naar een Enjoy Hotel.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn moderator Coco en user Pisces29 alweer terecht?
Moderator Coco is er even niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn moderator Coco en user Pisces29 alweer terecht?
Hij heeft wel stom haar.quote:
Alleen als er een slotje isquote:Op zondag 5 juli 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die staat te trappelen aan de deur maar doet net alsof ze fashionably late is.
Ja, voor mij ook, jammer dat ze niet een beter team hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brazilië blijft voor mij toch ook wel hét voetballand.
Eensquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ancelotti die meezingt vind ik er wel over overigens
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Ancelotti blijft een baas ( @:littlerabbit ) dat hij meezingt.
Dat gaat vast goed komen danquote:Op zondag 5 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moderator Coco is er even niet.
Je zal het met mij moeten doen.
wtf ik post tochquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik zal je voortaan ruim van tevoren roepen
Wat gezelligquote:Op zondag 5 juli 2026 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Goedenavond schatjesik ben er ook weer.
Kan in z'n gezicht al een kilo of 5 afvallen.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Casemiro rode kaart voor het hebben van een dom hoofd
NWS / Vier doden en twee zwaargewonden bij ongeluk in het Limburgse Heibloemquote:Op zondag 5 juli 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Casemiro rode kaart voor het hebben van een dom hoofd
Blij dat je er bent. Had je nog niet gezienquote:
Ik wou zeggen: de Noren zijn wel knapper dan de Brazilianenquote:
Stukje zelfmoordquote:Op zondag 5 juli 2026 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Vier doden en twee zwaargewonden bij ongeluk in het Limburgse Heibloem
Laat jouw licht eens schijnen op deze situatie. Crash het topic maar binnen.
quote:
Zo goed vond ik Depay anders niet…quote:Op zondag 5 juli 2026 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Toch is het wel knap dat iemand met lichte downs zo goed kan spelen.
GROOT BLANK ARIERSquote:Op zondag 5 juli 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: de Noren zijn wel knapper dan de Brazilianen
Ik vind je een leuke jongen hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moderator Coco is er even niet.
Je zal het met mij moeten doen.
@Coco schitterde gisteren ook al door afwezigheidquote:Op zondag 5 juli 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je een leuke jongen hoor.
Maar ik moet er aan wennen dat Coco er niet is. (En Pisces29 ook niet trouwens)
Voor jou xDquote:
Mokerdom varken.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb geen snacks in huis gehaald.
Wat ben ik toch ook oliedom.
Ik wil pizzaquote:Op zondag 5 juli 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb geen snacks in huis gehaald.
Wat ben ik toch ook oliedom.
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meteen naar de Belg gezapt.
Commentator bij de NOS begon over Noorwegen - "Zweden" ..
Ik heb daar stukken van gezien.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nog steeds verbijsterd door Frankrijk - Paraguay.
Filip Joosquote:
Het is heel goed gegaan tijdens je afwezigheidquote:
Ik vind dat je het uitstekend afgehandeld hebt.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan tijdens je afwezigheid(niet in feedback kijken aub)
Ach, heeft dombo weer lopen stokeren?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan tijdens je afwezigheid(niet in feedback kijken aub)
Mja ik wil stiekem voor Noorwegen juichen..quote:
Ik had moeite om dat potje vandaag uit te leggen aan iemand die het niet had gezien.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar stukken van gezien.
Mensonterend.
Pics van de Braziliaanse?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik wil stiekem voor Noorwegen juichen..
Maar ik kijk op afstand samen met een Braziliaanse dus ik moet wel met haar meejuichen...
Ik wil een echte!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja als ge nou nog steeds geen dr oetker in uw vriesvak heeft liggen...
Hoeveelste is MAX geworden?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vandaag een post verwijderd in F1.
Ze kunnen niet goed omgaan met kritiek.
Ja zeg, dat moet ik weer gaan moddenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het uitstekend afgehandeld hebt.
Je zou er iets mee moeten doen. (Bijvoorbeeld een R&P-topic openen met GGMM geeft advies)
Ik weiger dit te geloven.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb een bacardi breezer tropical. Sue me.
Een echte dokter, is dat niet een beetje veel gevraagd?quote:
Mijn topics lopen altijd vlekkeloosquote:
Hoe oud is Benjigod inmiddels?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
Om bij de afstandsbediening te kunnen heb ik Benji van schoot moeten gooien.
Die was NIET blij
Hahaahaaaaa Breezer sletjequote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Tore Andre Floquote:Op zondag 5 juli 2026 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Het altijd zeer onsympathieke Brazilië tegen Noorwegen, dat helemaal niet hoort te kunnen voetballen. Ik ben volledig neutraal vanavond.
Dit kan écht niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
10quote:
Weet niet ik kijk op de belg.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer Jan Roelfs, die zat er gisteravond toch ook al.
Ik had gehoopt dat je inmiddels al gestopt was met deze act.quote:
Niemand vroeg dit. Stukje in jezelf praten allenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 1-0 voorspeld
Maar ik heb daar een beetje spijt van, ik verwacht op één of andere manier een KNOTSGEKKE pot
Naar mij wou die niet luisteren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je inmiddels al gestopt was met deze act.
Zwoele zomernachten met z'n twee!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Mensen missen het als ik het niet diequote:Op zondag 5 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Gewoon bier op hem gooien!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Neeheeeee een echte vanuit de pizzeriaquote:Op zondag 5 juli 2026 22:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
morgenmiddag 1 halen en in de koelkast gooien. dan in stukken in de airfrywer opwarmen
Niet Noors?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat dit buitenspel was maakt mij een beetje nors.
Is er denk ik ook wel alcoholvrije Breezer, lees limonade.quote:
Sorry die heb ik even gemist.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ja, dit is buitenspel.
maar dit begin belooft veel goeds voor mijn knotsgek-voorspelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |