Filip Joosquote:
Het is heel goed gegaan tijdens je afwezigheidquote:
Ik vind dat je het uitstekend afgehandeld hebt.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan tijdens je afwezigheid(niet in feedback kijken aub)
Ach, heeft dombo weer lopen stokeren?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan tijdens je afwezigheid(niet in feedback kijken aub)
Mja ik wil stiekem voor Noorwegen juichen..quote:
Ik had moeite om dat potje vandaag uit te leggen aan iemand die het niet had gezien.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar stukken van gezien.
Mensonterend.
Pics van de Braziliaanse?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik wil stiekem voor Noorwegen juichen..
Maar ik kijk op afstand samen met een Braziliaanse dus ik moet wel met haar meejuichen...
Ik wil een echte!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 21:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja als ge nou nog steeds geen dr oetker in uw vriesvak heeft liggen...
Hoeveelste is MAX geworden?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vandaag een post verwijderd in F1.
Ze kunnen niet goed omgaan met kritiek.
Ja zeg, dat moet ik weer gaan moddenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het uitstekend afgehandeld hebt.
Je zou er iets mee moeten doen. (Bijvoorbeeld een R&P-topic openen met GGMM geeft advies)
Ik weiger dit te geloven.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb een bacardi breezer tropical. Sue me.
Een echte dokter, is dat niet een beetje veel gevraagd?quote:
Mijn topics lopen altijd vlekkeloosquote:
Hoe oud is Benjigod inmiddels?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
Om bij de afstandsbediening te kunnen heb ik Benji van schoot moeten gooien.
Die was NIET blij
Hahaahaaaaa Breezer sletjequote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Tore Andre Floquote:Op zondag 5 juli 2026 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Het altijd zeer onsympathieke Brazilië tegen Noorwegen, dat helemaal niet hoort te kunnen voetballen. Ik ben volledig neutraal vanavond.
Dit kan écht niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |