Wel joh, beetje meeleunen op hun succes, blije belgen in het topic. Polonaise.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdomme, nou ga ik haast nog juichen voor Belgie ook.
Dat was helemaal niet de bedoeling.
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien maar las overal dat het ook een rare rode kaart was?
Nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wel joh, beetje meeleunen op hun succes, blije belgen in het topic. Polonaise.
Peer, ah was een plaatje. Ik zie enkel "uploads" staan.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 5 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nooit.
Hoop hooguit dat ze beide degraderen.
[..]
Peer
Gefixedquote:Op zondag 5 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nooit.
Hoop hooguit dat ze beide degraderen.
[..]
Peer, ah was een plaatje. Ik zie enkel "uploads" staan.
Stilstaand beeld biedt niet alle context maar dit lijkt mij genoeg om de kaart niet te sepponeren.quote:
Ik vond het meer lomp dan bewust. Zeker heel, rood kon. Maar als je hem geeft moet je ook de straf uitvoeren, want kaart was zeker niet compleet onterecht.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stilstaand beeld biedt niet alle context maar dit lijkt mij genoeg om de kaart niet te sepponeren.
Niet echt Ronaldo, Rivaldo en Roberto Carlos, maar moet genoeg zijn om Haaland te kloppen zou je denkenquote:
Eén beste schop is genoeg. @PowerLoungenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet echt Ronaldo, Rivaldo en Roberto Carlos, maar moet genoeg zijn om Haaland te kloppen zou je denken
Waarom post jij altijd van die rare agressieve dingen? Wil je erover praten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén beste schop is genoeg. @:powerloungen
Waarom stel jij zoveel vragen?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd van die rare agressieve dingen? Wil je erover praten.
Gewoon 2 poten vooruit en er daarna overheen plassen.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén beste schop is genoeg. @:powerloungen
Nee. (de opstelling staat hierboven)quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd van die rare agressieve dingen? Wil je erover praten.
quote:
Endrick Lamar?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Nog steeds geen Endrick, waar nos zo'n heel artikel aan besteed heeft!
Om te zien rollenquote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je een gehandicapte Neymar opstellen.
$$$quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je een gehandicapte Neymar opstellen.
Dit is nu toch gewoon een hot item, terecht om te bespreken.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Onzinnig gesprek weer nu in de NOS studio, bespreek gewoon de wedstrijd die eraan komt
Niet vlak voor deze wedstrijdquote:Op zondag 5 juli 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is nu toch gewoon een hot item, terecht om te bespreken.
Kansloze NOS items.quote:
Ja eens maar wat vaak wordt vergeten is dat buiten van Basten nooit iemand bondscoach wordt die eerst iets bij een mannenelftal heeft gepresteerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is nu toch gewoon een hot item, terecht om te bespreken.
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piaaaaaaaaaaaaaaaair![]()
![]()
Heeeerlijk genot
Maar goed wat mij betreft een vrouw of een zwarte man als bondscoach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |