Ik mag er zelfs maar 9 kiezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lastige morgen... Met ogen dicht 10 man aanwijzen...
Ga jij maar naar bovenquote:
Wel koudjes. Geen haartjes genotquote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk dat briesje langs het klokkenspel.
Wel laptop er bij dus?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit even in de tuin in mijn badjas. Niets eronder aan ter info
quote:Like Alert
05-07-2026 @ 23:10:44
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 5 juli 22:00] Brazilië - Noorwegen #4"
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is een test man.
Ga nu naar boven en geef haar een beurt. Anders kun je morgen op de bank slapen. (wat niet erg is want morgen is Portugal - Spanje)
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk dat briesje langs het klokkenspel.
Kattenstront van de buurman verzamelen in een oude emmerquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende: [..] En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.
![]()
Ik kreeg lichtelijk het idee dat een feestelijke ontvangst er al niet meer in zat na mijn reactie.quote:
Je vergeet het over de schutting gooien gedeelte.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kattenstront van de buurman verzamelen in een oude emmer
Er zijn dus nuttelozere tijdbestedingen dan Fok
Ik verwacht dat niemand hier Snapchat heeftquote:
Groetjes van Brobbeyquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voordat ze mediatraining krijgen zijn voetballers veel leuker
Ja sorry. Mensen uit Friesland moet je alles uitleggen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand hier Snapchat heeft
Dat betekent dat iedereen hier een boomer is, behalve jij
Ja, dat was een Zweed.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weten we zeker dat dit niet de Berg van PSV is?
Geloof me, dit was niet alleen tekst.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die elkaar teksten terwijl ze in hetzelfde huis bevinden.
Nou, laat horen danquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die elkaar teksten terwijl ze in hetzelfde huis bevinden.
Welterusten!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Lieverds, ik moet gaan... ben echt moe en het wordt weer een heule lange werkweek.. nu in 1 streep door tem 14/7
En vandaag ook al gewerkt...
Veel succes aan iedereen!!
Slaapwel
Ik heb tik-tok (post geen filmpjes maar kijk ze)quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat zo asociaal, ik laat mijn honden ook niet bij jou in de tuin schijten, alhoewel bij deze mongool is het binnenkort wel raak.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kattenstront van de buurman verzamelen in een oude emmer
Er zijn dus nuttelozere tijdbestedingen dan Fok
Ajuus!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Lieverds, ik moet gaan... ben echt moe en het wordt weer een heule lange werkweek.. nu in 1 streep door tem 14/7
Slaapwel
@TweedeKlum volgende x de katten poep opbakken met wat peper en knoflook en aan de buurman serveren als oosterse balletjesquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet het over de schutting gooien gedeelte.
Moet je nou alweer zoveel werken.... Lekker slapen lieverd.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Dat doe ik ook maar ik gebruik gewoon de stront uit onze kattenbakquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet het over de schutting gooien gedeelte.
Ze beulen je wel af hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Als ze klaar ligt in bed en moet gaan roepen is de sfeer gelijk weg.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet de beste Bob.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Toby56 het volgende:
Alle Nøørse hoop is gevestigd op Oskar Bøbb.
Tijd voor een pollquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Überhaupt, mediatraining voor voetballersquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voordat ze mediatraining krijgen zijn voetballers veel leuker
Jij moet ook maar willen hequote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze wil dan ook echt knuffelen enzo.
Moarn wer een dei zeggen we hier in Friesland.
Teveel werk, bovendien is het echt een enorme lul.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:tweedeklum volgende x de katten poep opbakken met wat peper en knoflook en aan de buurman serveren als oosterse balletjes
Jaquote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je nou alweer zoveel werken.... Lekker slapen lieverd.
Die is zo weg bij wat inzetquote:Op zondag 5 juli 2026 23:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teveel werk, bovendien is het echt een enorme lul.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Kan je zo nog even melk halen?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
05-07-2026 @ 23:13:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 5 juli 22:00] Brazilië - Noorwegen #4"
Geen commentaar geen commentaar geen commentaar, kan ook tochquote:Op zondag 5 juli 2026 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Überhaupt, mediatraining voor voetballers. Hoeveel te serieus kun je jezelf nemen als voetbalwereld zijnde…
ze kan toch ook naar beneden komen en even wat blokjes kaas snijdenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als ze klaar ligt in bed en moet gaan roepen is de sfeer gelijk weg.
Lekker maatquote:
Lekker maatquote:Op zondag 5 juli 2026 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Like Alert
05-07-2026 @ 23:14:09
Probeer het met je huisdieren @:capuchon_jongen
Oude kaas genotquote:Op zondag 5 juli 2026 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze kan toch ook naar beneden komen en even wat blokjes kaas snijden
05-07-2026 @ 23:14:57
Altijd tegen jou!quote:
Hier heel normaal. Weet je hoe ver het is van keuken naar zolder (waar ik werk)quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Ik op een matig gifje van Trump. Dus zo moeilijk is het niet @capuchon_jongenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een like op het feit dat ik @:ggmm een matige FA vond.
Is jouw algoritme ook al vertieft?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb tik-tok (post geen filmpjes maar kijk ze)
Straks blijkt 1 trap leidend tot een doelpunt genoegquote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Haaland al meer dan 7 baltoetsen hebben gehad?
Misschien moet Capu mij gewoon bekritiseren dat lijkt erin te gaan als zoete koekquote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik toen ik zijn verkondigde drukke leven in twijfel trok.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trump en FIFA dat van ikgeefenkellikies heeft geen invloed op de prestaties van de Belgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vind je erger? Dat je er geen like van krijgt, of dat Trump en de FIFA jullie naait?
Alsnog eentje van mij ook danquote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het begon heel leuk, kakt nu wel in.quote:
Vooral WK filmpjes dat ik nu zie. zeker 450 verschillende soorten filmpjes van hoe België terug kwam van 0-2 naar 3-2quote:Op zondag 5 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is jouw algoritme ook al vertieft?
Omdat ze er niets van kunnen, wat dacht je dan?quote:
Vinden ze dat echt iets legendarisch ja?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral WK filmpjes dat ik nu zie. zeker 450 verschillende soorten filmpjes van hoe België terug kwam van 0-2 naar 3-2
Ah ik heb ander soort filmpjesquote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral WK filmpjes dat ik nu zie. zeker 450 verschillende soorten filmpjes van hoe België terug kwam van 0-2 naar 3-2
Dit inderdaad. Het grote Brazilië op de counter tegen Noorwegen, bijzonder.quote:
Naarmate ik likes ontvang van @IkGeefEnkelLikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik toen ik zijn verkondigde drukke leven in twijfel trok.
Ik zie een patroon.
Of smakkenquote:
Oe. Goed geprobeerdquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naarmate ik likes ontvang van @:ikgeefenkellikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.
Hij/zij is fan van Feyenoord, matige woordgrapjes en schelden met ziektes.
ik kijk amper voetbal. Dacht dat Brazilie erg goed wasquote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen, wat dacht je dan?
Dat spreekt in zijn voordeel.quote:
cuno...quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef Gremen het volgende:
Cunha, dat klinkt als een scheldwoord. Welke is dat ook alweer?
Zou het klaas zijn?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naarmate ik likes ontvang van @:ikgeefenkellikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.
Ik vond dat zo'n domme kutfilmquote:
Conjo.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef Gremen het volgende:
Cunha, dat klinkt als een scheldwoord. Welke is dat ook alweer?
Henquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: de coach heet Ancelotti.quote:
De teen van Cassilas?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tranen wegvegen met geld is ook uit die film
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reagerenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dat Blade?quote:
Dat hij in een zwart leren jack tegen vampiers vecht ookquote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tranen wegvegen met geld is ook uit die film
Daarom heeft hij 2 accountsquote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reageren
Dit heeft niets, maar dan echt ook echt niets met catenaccio te maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: de coach heet Ancelotti.
De spelmaker heet Martinelli.
Catenaccio i.p.v. samba.
De trommels op de tribune veranderen daar geen bliksem aan.
Olympische Spelen kebab?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoor altijd os kebab. Heb nu zin in kebab
Tweedeklum is feyenoordfan en is anti capuchon_jongen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reageren
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Cherni het volgende:
Als je een penal mist en dit soort kansen mist verlies je vaak de wedstrijd.
Laten we het hopen, dit Brazilie is echt kwartfinale-onwaardigquote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Cherni het volgende:
Hier worden grenzen opgezocht.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Cherni het volgende:
Nee, Klaas had een spelfout gemaakt bij het woord ‘likes’quote:
GTA 5.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij lamar moet ik altijd denken aan half-life.
Ik heb juist enorm veel zin in verlenging, liefst nog met pingels.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef GGMM het volgende:
Het wordt écht tijd voor een goal
Ik heb helemaal geen zin in verlenging
Hij zou ook geen hoofdletters hebben gebruikt! Komt die trouwens nog wel eens hier?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Klaas had een spelfout gemaakt bij het woord ‘likes’
De vertrouwenspersonen is al even naar bed.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat jullie mijn pampus grapje niet eens erkende en dat dat me toch wel dwars zit. #DurfTeDelen..
Kan er niet genoeg van krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
Random keepers die op WK's opeens prime Neuer zijn is wel een enorm vermakelijke rubriek.
Geen fout, dat is gewoon de Harvard-spellingquote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Klaas had een spelfout gemaakt bij het woord ‘likes’
Wie verdenk je?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit altijd zo'n kinderachtige galbak tussen
Jammer dat Neuer zelf dat dan weer niet hadquote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
Random keepers die op WK's opeens prime Neuer zijn is wel een enorm vermakelijke rubriek.
Ik gniffelde maar vond het net geen like waard.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat jullie mijn pampus grapje niet eens erkende en dat dat me toch wel dwars zit. #DurfTeDelen..
Hmmm maakt mij niets meer uit. Zowel Nederland als Kroatie liggen er uit. Nu maakt het mij niets meer uit behalve dat Argentinie maar niet het wk wint.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dit Brazilie is echt kwartfinale-onwaardig
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou dit toernooi niet, nog geen hax te zien geweest!
Nee hij is verbannenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zou ook geen hoofdletters hebben gebruikt! Komt die trouwens nog wel eens hier?
Wie kijkt er nou bij de Belg?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
De belg komt superlatieven en woorden tekort.
We speelden haxball tijdens de rust van de wedstrijden van Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien vanaf de kwartfinale haxxball? wie is verantwoordelijk?
Volgens mij deed hij ook @Zipportal naquote:Op zondag 5 juli 2026 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hij is verbannen
Hij had wel nog een aantal onherkenbare dubbelaccounts gemaakt, waarmee hij zich eerst identificeerde als Ajacied, daarna als een vrouw, en daarna als Dombohetolifantje1.
denk het wel, die ligt 80 procent van de tijd te kermen op de grondquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houd je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
Ik ben nu alweer klaar met dit seizoenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
Brazilië troeft Ajax af en breng Neymar in het veld.
Ja!quote:
wie fokt er nu tijdens NLquote:Op zondag 5 juli 2026 23:29 schreef Coco het volgende:
[..]
We speelden haxball tijdens de rust van de wedstrijden van Nederland.
Ik had het over de beste man op de tribune die net in beeld was.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een stap terug ten opzichte van wat je net had!
Volgens mij hadden we meer dan tien rolgifjes gemaakt van die kerel dat toernooiquote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houd je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
tjiers!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef raptorix het volgende:
IK TETS SNEL EEN BIER NAAR BINNEN TER HYDRATIE.
De Gakpo's en Ronaldo's van de wereldquote:
Oh dat had ik niet door maar ik heb die tweet wel gezien vandaag jaquote:Op zondag 5 juli 2026 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je mijn opmerking ook even liken? het is een verwijzing naar Rik Elfrink.
We moeten @Coco denk ik ook niet onderschatten, wat een fijne user is dat!quote:
Ik iets minder helaas.quote:
Nee dat pikken we niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik iets minder helaas.
En vrees dat Mexico - Engeland hem niet zal worden
Waar kijk je Belgie.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik iets minder helaas.
Twijfel nog.quote:
Je moet je ook sparen voor morgennacht!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik iets minder helaas.
Ik weet het zelfs wel zekerquote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik iets minder helaas.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik iets minder helaas.
Ik wilde hem aanraden om @atypisch na te doen, dan kan hij zich als een volkomen halvegare gedragen en dan heeft niemand hem in de gatenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij ook @:zipportal na
Maar toen hij een leuk topic opende had ik hem direct door
Ga je USA-België terug buitenshuis kijken? Het uur zit niet meequote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik iets minder helaas.
Ja, die is mentaal ook flink achteruit gegaanquote:Op zondag 5 juli 2026 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde hem aanraden om @:atypisch na te doen, dan kan hij zich als een volkomen halvegare gedragen en dan heeft niemand hem in de gaten
Maar typisch is natuurlijk ook verbannen.
Wat vind je precies zo fijn aan @Coco?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
We moeten @:coco denk ik ook niet onderschatten, wat een fijne user is dat!
Dit zijn 3 beledigingen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:34 schreef raptorix het volgende:
Ik denk GGMM = Louis van Gaal, Coco = Ron Jans, Maximus = Andries Jonker.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:34 schreef raptorix het volgende:
Dit pik ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:34 schreef raptorix het volgende:
Lange wachtlijsten hoor ik.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit pik ik niet.
Althans dit had ik niet gepikt van een user die niet GGZ nodig heeft.
Andries is een fijne man!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit pik ik niet.
Althans dit had ik niet gepikt van een user die niet GGZ nodig heeft.
Maar die leeft nogquote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef -XOR- het volgende:
Jezus wat slecht, Romario draait zich om in zijn graf
Het kan dus welquote:
Gebbetjequote:Op zondag 5 juli 2026 23:38 schreef Coco het volgende:
Chevy krijgt een oplawaai te verduren en het is niet in F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |