Ah ik heb ander soort filmpjesquote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral WK filmpjes dat ik nu zie. zeker 450 verschillende soorten filmpjes van hoe België terug kwam van 0-2 naar 3-2
Dit inderdaad. Het grote Brazilië op de counter tegen Noorwegen, bijzonder.quote:
Naarmate ik likes ontvang van @IkGeefEnkelLikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik toen ik zijn verkondigde drukke leven in twijfel trok.
Ik zie een patroon.
Of smakkenquote:
Oe. Goed geprobeerdquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naarmate ik likes ontvang van @:ikgeefenkellikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.
Hij/zij is fan van Feyenoord, matige woordgrapjes en schelden met ziektes.
ik kijk amper voetbal. Dacht dat Brazilie erg goed wasquote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen, wat dacht je dan?
Dat spreekt in zijn voordeel.quote:
cuno...quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef Gremen het volgende:
Cunha, dat klinkt als een scheldwoord. Welke is dat ook alweer?
Zou het klaas zijn?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naarmate ik likes ontvang van @:ikgeefenkellikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.
Ik vond dat zo'n domme kutfilmquote:
Conjo.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef Gremen het volgende:
Cunha, dat klinkt als een scheldwoord. Welke is dat ook alweer?
Henquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: de coach heet Ancelotti.quote:
De teen van Cassilas?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tranen wegvegen met geld is ook uit die film
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reagerenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dat Blade?quote:
Dat hij in een zwart leren jack tegen vampiers vecht ookquote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tranen wegvegen met geld is ook uit die film
Daarom heeft hij 2 accountsquote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reageren
Dit heeft niets, maar dan echt ook echt niets met catenaccio te maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: de coach heet Ancelotti.
De spelmaker heet Martinelli.
Catenaccio i.p.v. samba.
De trommels op de tribune veranderen daar geen bliksem aan.
Olympische Spelen kebab?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoor altijd os kebab. Heb nu zin in kebab
Tweedeklum is feyenoordfan en is anti capuchon_jongen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reageren
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Cherni het volgende:
Als je een penal mist en dit soort kansen mist verlies je vaak de wedstrijd.
Laten we het hopen, dit Brazilie is echt kwartfinale-onwaardigquote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Cherni het volgende:
Hier worden grenzen opgezocht.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Cherni het volgende:
Nee, Klaas had een spelfout gemaakt bij het woord ‘likes’quote:
GTA 5.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij lamar moet ik altijd denken aan half-life.
Ik heb juist enorm veel zin in verlenging, liefst nog met pingels.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef GGMM het volgende:
Het wordt écht tijd voor een goal
Ik heb helemaal geen zin in verlenging
Hij zou ook geen hoofdletters hebben gebruikt! Komt die trouwens nog wel eens hier?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Klaas had een spelfout gemaakt bij het woord ‘likes’
De vertrouwenspersonen is al even naar bed.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat jullie mijn pampus grapje niet eens erkende en dat dat me toch wel dwars zit. #DurfTeDelen..
Kan er niet genoeg van krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
Random keepers die op WK's opeens prime Neuer zijn is wel een enorm vermakelijke rubriek.
Geen fout, dat is gewoon de Harvard-spellingquote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Klaas had een spelfout gemaakt bij het woord ‘likes’
Wie verdenk je?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit altijd zo'n kinderachtige galbak tussen
Jammer dat Neuer zelf dat dan weer niet hadquote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
Random keepers die op WK's opeens prime Neuer zijn is wel een enorm vermakelijke rubriek.
Ik gniffelde maar vond het net geen like waard.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat jullie mijn pampus grapje niet eens erkende en dat dat me toch wel dwars zit. #DurfTeDelen..
Hmmm maakt mij niets meer uit. Zowel Nederland als Kroatie liggen er uit. Nu maakt het mij niets meer uit behalve dat Argentinie maar niet het wk wint.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dit Brazilie is echt kwartfinale-onwaardig
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou dit toernooi niet, nog geen hax te zien geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |