Ah ik heb ander soort filmpjesquote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral WK filmpjes dat ik nu zie. zeker 450 verschillende soorten filmpjes van hoe België terug kwam van 0-2 naar 3-2
Dit inderdaad. Het grote Brazilië op de counter tegen Noorwegen, bijzonder.quote:
Naarmate ik likes ontvang van @IkGeefEnkelLikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik toen ik zijn verkondigde drukke leven in twijfel trok.
Ik zie een patroon.
Of smakkenquote:
Oe. Goed geprobeerdquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naarmate ik likes ontvang van @:ikgeefenkellikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.
Hij/zij is fan van Feyenoord, matige woordgrapjes en schelden met ziektes.
ik kijk amper voetbal. Dacht dat Brazilie erg goed wasquote:Op zondag 5 juli 2026 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen, wat dacht je dan?
Dat spreekt in zijn voordeel.quote:
cuno...quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef Gremen het volgende:
Cunha, dat klinkt als een scheldwoord. Welke is dat ook alweer?
Zou het klaas zijn?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naarmate ik likes ontvang van @:ikgeefenkellikes weet ik steeds beter hen voorkeuren.
Ik vond dat zo'n domme kutfilmquote:
Conjo.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef Gremen het volgende:
Cunha, dat klinkt als een scheldwoord. Welke is dat ook alweer?
Henquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: de coach heet Ancelotti.quote:
De teen van Cassilas?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tranen wegvegen met geld is ook uit die film
Het lijkt me echt heel lastig om niet te reagerenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |