Nee hij is verbannenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zou ook geen hoofdletters hebben gebruikt! Komt die trouwens nog wel eens hier?
Wie kijkt er nou bij de Belg?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
De belg komt superlatieven en woorden tekort.
We speelden haxball tijdens de rust van de wedstrijden van Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien vanaf de kwartfinale haxxball? wie is verantwoordelijk?
Volgens mij deed hij ook @Zipportal naquote:Op zondag 5 juli 2026 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hij is verbannen
Hij had wel nog een aantal onherkenbare dubbelaccounts gemaakt, waarmee hij zich eerst identificeerde als Ajacied, daarna als een vrouw, en daarna als Dombohetolifantje1.
denk het wel, die ligt 80 procent van de tijd te kermen op de grondquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houd je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
Ik ben nu alweer klaar met dit seizoenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
Brazilië troeft Ajax af en breng Neymar in het veld.
Ja!quote:
wie fokt er nu tijdens NLquote:Op zondag 5 juli 2026 23:29 schreef Coco het volgende:
[..]
We speelden haxball tijdens de rust van de wedstrijden van Nederland.
Ik had het over de beste man op de tribune die net in beeld was.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een stap terug ten opzichte van wat je net had!
Volgens mij hadden we meer dan tien rolgifjes gemaakt van die kerel dat toernooiquote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houd je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
tjiers!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef raptorix het volgende:
IK TETS SNEL EEN BIER NAAR BINNEN TER HYDRATIE.
De Gakpo's en Ronaldo's van de wereldquote:
Oh dat had ik niet door maar ik heb die tweet wel gezien vandaag jaquote:Op zondag 5 juli 2026 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je mijn opmerking ook even liken? het is een verwijzing naar Rik Elfrink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |