Ik mag er zelfs maar 9 kiezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lastige morgen... Met ogen dicht 10 man aanwijzen...
Ga jij maar naar bovenquote:
Wel koudjes. Geen haartjes genotquote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk dat briesje langs het klokkenspel.
Wel laptop er bij dus?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit even in de tuin in mijn badjas. Niets eronder aan ter info
quote:Like Alert
05-07-2026 @ 23:10:44
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 5 juli 22:00] Brazilië - Noorwegen #4"
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is een test man.
Ga nu naar boven en geef haar een beurt. Anders kun je morgen op de bank slapen. (wat niet erg is want morgen is Portugal - Spanje)
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk dat briesje langs het klokkenspel.
Kattenstront van de buurman verzamelen in een oude emmerquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende: [..] En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.
![]()
Ik kreeg lichtelijk het idee dat een feestelijke ontvangst er al niet meer in zat na mijn reactie.quote:
Je vergeet het over de schutting gooien gedeelte.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kattenstront van de buurman verzamelen in een oude emmer
Er zijn dus nuttelozere tijdbestedingen dan Fok
Ik verwacht dat niemand hier Snapchat heeftquote:
Groetjes van Brobbeyquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voordat ze mediatraining krijgen zijn voetballers veel leuker
Ja sorry. Mensen uit Friesland moet je alles uitleggen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand hier Snapchat heeft
Dat betekent dat iedereen hier een boomer is, behalve jij
Ja, dat was een Zweed.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weten we zeker dat dit niet de Berg van PSV is?
Geloof me, dit was niet alleen tekst.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die elkaar teksten terwijl ze in hetzelfde huis bevinden.
Nou, laat horen danquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die elkaar teksten terwijl ze in hetzelfde huis bevinden.
Welterusten!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Lieverds, ik moet gaan... ben echt moe en het wordt weer een heule lange werkweek.. nu in 1 streep door tem 14/7
En vandaag ook al gewerkt...
Veel succes aan iedereen!!
Slaapwel
Ik heb tik-tok (post geen filmpjes maar kijk ze)quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand hier Snapchat heeft
Dat betekent dat iedereen hier een boomer is, behalve jij
Ik vind dat zo asociaal, ik laat mijn honden ook niet bij jou in de tuin schijten, alhoewel bij deze mongool is het binnenkort wel raak.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kattenstront van de buurman verzamelen in een oude emmer
Er zijn dus nuttelozere tijdbestedingen dan Fok
Ajuus!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Lieverds, ik moet gaan... ben echt moe en het wordt weer een heule lange werkweek.. nu in 1 streep door tem 14/7
Slaapwel
@TweedeKlum volgende x de katten poep opbakken met wat peper en knoflook en aan de buurman serveren als oosterse balletjesquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet het over de schutting gooien gedeelte.
Moet je nou alweer zoveel werken.... Lekker slapen lieverd.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Dat doe ik ook maar ik gebruik gewoon de stront uit onze kattenbakquote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet het over de schutting gooien gedeelte.
Ze beulen je wel af hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel
Als ze klaar ligt in bed en moet gaan roepen is de sfeer gelijk weg.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet de beste Bob.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:13 schreef Toby56 het volgende:
Alle Nøørse hoop is gevestigd op Oskar Bøbb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |