Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Er zal wel weer een enorme uittocht plaatsvinden.. ik denk dat BeauLicious en SlooMaa zoiezo niet blijven, Juul en Diedert misschien wel. Nog een paar eindecontracten weg en de winnaar+verliezer .. als ze niet oppassen moet en er zelfs Nieuwe bijgezocht wordenquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk overigens dat er geen nieuwe bij komen in de nieuwe cyclus, als in van buiten af. Denk dat de winnaar en verliezer en Ricky en mogelijk Anouk als ze toch weer terug gaat naar die Max van haar, vervangen worden door de Leeuwen. Dacht dat dit vorige zomer ook een keer gebeurde bij overgebleven van het extra bondje.
Dacht dat er toen 1 van de slangen over mocht blijven en dat daar ook een soort afvalspel voor was gespeeld? Leidde dat niet tot de exit van Fabio? Nee, was niet Fabio. Maar er was iets met een afvalspel...quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk overigens dat er geen nieuwe bij komen in de nieuwe cyclus, als in van buiten af. Denk dat de winnaar en verliezer en Ricky en mogelijk Anouk als ze toch weer terug gaat naar die Max van haar, vervangen worden door de Leeuwen. Dacht dat dit vorige zomer ook een keer gebeurde bij overgebleven van het extra bondje.
Ja vorige zomer, 2 Schapen moesten een eliminatie spelen. Justin en Elvira verloren en moesten naar huis, Maudy won de ton en Roy ging vrijwillig naar huis.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Dacht dat er toen 1 van de slangen over mocht blijven en dat daar ook een soort afvalspel voor was gespeeld? Leidde dat niet tot de exit van Fabio? Nee, was niet Fabio. Maar er was iets met een afvalspel...
Beau zie ik nog niet vertrekken hoor, maar wel met een vette reprimande van de FEBO dat ze wel TV moet gaan maken anders is het na de volgende cyclus wel einde contract.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zal wel weer een enorme uittocht plaatsvinden.. ik denk dat BeauLicious en SlooMaa zoiezo niet blijven, Juul en Diedert misschien wel. Nog een paar eindecontracten weg en de winnaar+verliezer .. als ze niet oppassen moet en er zelfs Nieuwe bijgezocht worden
Duurde 'de tent' vorig jaar niet de hele zomer? 2 of 3 cycli.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Wat denk je van onweerquote:Op donderdag 2 juli 2026 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Ja deze stond er wel wat langer. Dacht dat ze zelfs een zwembad hadden.
Vreemd trouwens dat ze allemaal de tent uit moesten vanwege 'code rode' terwijl ze 2 mobiele airco's hebben in die tent zag ik van de week.
Wat dacht je van bliksemafleiders en bovendien was er toen helemaal nog geen onweer....?quote:
Er was wel onweer in de nachtquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat dacht je van bliksemafleiders en bovendien was er toen helemaal nog geen onweer....?
Je vind het vreemd, krijgt uitleg dat het niet vreemd is om mensen in een tent te laten slapen met (extreem) onweer.quote:
Vind het gewoon overdreven, that's all it.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vind het vreemd, krijgt uitleg dat het niet vreemd is om mensen in een tent te laten slapen met (extreem) onweer.
Ze mogen geen risico nemen, binnen is het veilig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het gewoon overdreven, that's all it.
Zal misschien niet de 1e keer zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze heeft echt wel in de gaten dat ze verkeerd bezig is..
mwahhh die blikken die ze trek tijdens het gesprekquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze heeft echt wel in de gaten dat ze verkeerd bezig is..
Ook, maar vooraf al bang zijn of hij wel wil bellen, en dat gesprek met Diederik waarbij ze dingen noemt om zichzelf in te dekken zegt genoeg.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh die blikken die ze trek tijdens het gesprek
ze lijkt zeer gepikeerd
Die heeft toch geen ogen, alleen een blaasmondquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Wordt pas leuk als de blazer een blindoek op krijgt
Dat lijkt me sterk, die ziet het wel goed.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
DieLano wil ook een piece of NoekieCake
Iedereen daar ziet het wel goedquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die ziet het wel goed.
Waar bemoeit DieLano zich mee bedoel je, wil ook nix missen van de Noekie/Diederert actiequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Waar bemoeit Diederik zich mee? Delano wilde met Anouk praten niet met hem. Maar ja Anouk ging er weer over zeiken.
Ik las juist dat het andersom is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die vriend van Anouk is ook een onzeker type
Loopt blijkbaar al te huilen als zijn vriendin met een andere man praat
Die ziet dat er alleen maar ellende van komt, iemand moet het toch in haar smoel zeggen ipv gekonkel achterlangs.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar bemoeit DieLano zich mee bedoel je, wil ook nix missen van de Noekie/Diederert actie
Ze dweilt die hele loods door achter hem aanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Scottie16 het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven hoor, Died is een flirt en Anouk houd van die aandacht. Ze gaat helemaal niks doen met hem. En ze kan ook zeggen tegen haar vriend, maak je niet druk joh, ik doe er niks mee met zijn geflirt.
De makers vergoten het in mijn ogen net iets te graag uit, om voor wat reuring te zorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Scottie16 het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven hoor, Died is een flirt en Anouk houd van die aandacht. Ze gaat helemaal niks doen met hem. En ze kan ook zeggen tegen haar vriend, maak je niet druk joh, ik doe er niks mee met zijn geflirt.
Ricky heeft haar ook gewaarschuwd, 1x normaal en 1x booswoest, toen trok ze dezelfde smoel als die ze zo meteen trekt als haar vriend haar de waarheid zegt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ziet dat er alleen maar ellende van komt, iemand moet het toch in haar smoel zeggen ipv gekonkel achterlangs.
Om d'r slijmspoor weg te dweilen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze dweilt die hele loods door achter hem aan
Juistquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De makers vergoten het in mijn ogen net iets te graag uit, om voor wat reuring te zorgen.
Het moet nog een weekje of wat rekken.. 2xbellen+bezoekje nog to goquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Lekker op tv gaan zeggen dat je zoveel hebt moeten huilenZou maar eens duidelijker zijn, zeg maar of je terugkomt en anders zet ik je spullen buiten
dus omdat ze zich niet kan inhouden bij andere mannen moet ze maar naar huis?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Lekker op tv gaan zeggen dat je zoveel hebt moeten huilenZou maar eens duidelijker zijn, zeg maar of je terugkomt en anders zet ik je spullen buiten
Dat staat daar niet, ze mag kiezen en anders staan je spullen buiten. Ze moet niets, is n keuzequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus omdat ze zich niet kan inhouden bij andere mannen moet ze maar naar huis?
misschien moet Maxie zich eens achter de oren krabben
jij geeft haar echt veel te veel creditsquote:
Mooi he? Zo stug doorgaan met dingetjes in de keuken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Anouk durft niet eens diegene aan te kijken waar ze mee in gesprek is....
Verhuizen naar de sluisquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh De Zwarte Envelop![]()
Koffer pakken
Vreselijk. Heb haar een paar keer op insta voorbij zien komen. Toen praten ze heel normaalquote:
Ik vind soppen zo'n vies rot woordquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om d'r slijmspoor weg te dweilen natuurlijk.
Maar ze wisselt het ook gerust af in een zin.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk. Heb haar een paar keer op insta voorbij zien komen. Toen praten ze heel normaal
Hier gaat de mute erop als die slangenkamer in beeld komt. Het is toch 9/10 keer Roma die het hoogste woord heeft, net als vorig jaarquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ze praat alsof ze doofs is of alsof ze het tegen een kleuterklasje heeft.
Nee maar dat bedoelde ik ipv dweilenquote:
snap ikquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier gaat de mute erop als die slangenkamer in beeld komt. Het is toch 9/10 keer Roma die het hoogste woord heeft, net als vorig jaar
Ik denk dat Ricky de toneelhaak heeft gekregen, probeert nu nog even The Man uit te hangen, plus zijn laatste kans op een ton.quote:
deja vuquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Noekie mag blijven![]()
Maar mag nix meer met Diedert
Hij glijdt er bijna uit (de hamburger dan he?quote:
heb meer het idee dat ze hoopt dat het klaar isquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ze wil weten waar ze staat, niet dat ze naar huis gaat en het is al klaar, want dan zou ze voor niets naar huis zijn gegaan.
Exitchantage.. om Diedert te laten weten dat het serieus afgelopen moet zijn , ook een goeie strategiequote:
Dat kan ook, dat ze dat zeker wil wetenquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb meer het idee dat ze hoopt dat het klaar is
dan kan ze lekker blijven en door flirten met Died
Hij maakt vast het strijdplan voor zijn volgende veroveringquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
Died praat Noukie alleen naar huis nu
Die min of meer tussen neus en lippen zegt dat het buiten toch niks gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb meer het idee dat ze hoopt dat het klaar is
dan kan ze lekker blijven en door flirten met Died
Ze leest het nog net niet voor zo gemaakt komt het allemaal over met haar.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gebeurt wel wat daar met Valentijne.
Hij speelt een naar spelletje met gevoelens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die min of meer tussen neus en lippen zegt dat het buiten toch niks gaat worden.
Wat zegt ze nou? Als .....dat je er rond looptquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Valentijntje probeert Anoekie nog een trap na te geven richting Exit ( maar ze gaat vast niet)
[ afbeelding ]
Ik snap Fatima ook niet dat zij niet wat feller is tegen Anouk, hij deed het zelfde met haar. Beetje stoeien beetje flirten , zwoel kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt een naar spelletje met gevoelens.
Niet te verstaan helaas.. als "ding" dat je me daar rondloopt of zoietsquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou? Als .....dat je er rond loopt
quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
Nanne, Max, en de exen van Geert en Bo kunnen een groepsapp starten.
Misschien die van Donna, Chi, Amber en Erik H. ook, die werden niet tijdens, maar na de bondgenoten ingeruild voor een oud-deelnemer. Ze noemen de groep dan "De Lotgenoten"
vals ding dat je me daar rondlooptquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te verstaan helaas.. als "ding" dat je me daar rondloopt of zoiets
Praat? Dat is de laatste weken zo ongeveer een parendans.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die vriend van Anouk is ook een onzeker type
Loopt blijkbaar al te huilen als zijn vriendin met een andere man praat
Ja, net zo 'alleen' als haar vriend al een paar maandenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Noekie verzint van alles om maar niet te gaan.. ('maar je gaat zo op vakantie, dan ben ik alleen..')
Ik vond dat wel een vonds geschraapt uit de bodem van de panquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Noekie verzint van alles om maar niet te gaan.. ('maar je gaat zo op vakantie, dan ben ik alleen..')
Ik ben voorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap dat constante wazige gedraai zonder duidelijke conclusie niet van types zoals Anouk. Ga verder met je relatie of maak het uit, maar laat je vriend niet zo'n heel vernederingsritueel ondergaan als je uiteindelijk toch voor Diederik gaat kiezen (die jou later weer gaat dumpen, maar zo ver kan zij niet denken).
Ik ben (hypotetisch gezien) benieuwd wat er gaat gebeuren als Diederik en Anouk er de volgende cyclus nog inzitten en de febo dan een bloedmooie jonge vrouw naar de smaak van Diederik de loods in laat lopen die ook interesse in hem heeft.
Het ligt er zo dik boven op, het lijkt wel een ingestudeerd riedeltje wat hij steeds afsteekt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt een naar spelletje met gevoelens.
Voor het gemak vergeet ze dat ze hem ook alleen heeft gelatenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus, hoe simpel kun je zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik boven op, het lijkt wel een ingestudeerd riedeltje wat hij steeds afsteekt.
Die blik, de manier van hoe hij het zegt.
Dat ze daar in trapt is niet te vatten
Ja! Een bloedmooie jonge vrouw die net als Britt al bij het voorstelrondje zegt 'Ik wil Diederik'!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap dat constante wazige gedraai zonder duidelijke conclusie niet van types zoals Anouk. Ga verder met je relatie of maak het uit, maar laat je vriend niet zo'n heel vernederingsritueel ondergaan als je uiteindelijk toch voor Diederik gaat kiezen (die jou later weer gaat dumpen, maar zo ver kan zij niet denken).
Ik ben (hypotetisch gezien) benieuwd wat er gaat gebeuren als Diederik en Anouk er de volgende cyclus nog inzitten en de febo dan een bloedmooie jonge vrouw naar de smaak van Diederik de loods in laat lopen die ook interesse in hem heeft.
Ik zag hem net voorbij komenquote:
Dat was het perfecte voorbeeld van hoe het met die promo's werkt. Want zo kwam het inderdaad over in de 'Morgen in De Bondgenoten' terwijl dat de volgende dag slechts het antwoord was op de vraag bij wie ze in het bondje zou willenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja! Een bloedmooie jonge vrouw die net als Britt al bij het voorstelrondje zegt 'Ik wil Diederik'!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nou ja maanden wachten tot noukie eindelijk zin heeft uit die loods te komen,..quote:
Ja maar als dit als dat.........nou ze kan zo in haar mooie pakkie bij Died uithuilen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:37 schreef greysbones het volgende:
noukie wil niet horen dat ze naar huis moet komen
-tquote:
dit is het nieuwe gesprekquote:
Haha ja dit wel, maar de verzameling diedje/noekje beelden kennen we nu welquote:
dat heeft ze uiteindelijk wel een bak meer aandacht gebrachtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies de makers hadden een mooie affaire in gedachte een chess 2.0
Precies alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft ze uiteindelijk wel een bak meer aandacht gebracht
Oh ja!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:47 schreef greysbones het volgende:
plots is noukie ook helemaal niet meer bang voor onweer
ja maarquote:
Ik vraag me af waar zij zich mee bemoeidquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek.. ik moet Valentijntje gelijk geven..
doe tochquote:
tja ik vind dat ze ook gelijk heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek.. ik moet Valentijntje gelijk geven..
Niet te veel eer geven, is maar een bijrolletjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw rolletje voor Fatima? De Diedert is nu buitenspel voor haar
Dat de AnoukieShow intussen een beetje doorgeslagen is, en zoals altijd moet iemand daar vroeg of laat de spiegel moet voorhoudenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij zich mee bemoeid
Natuurlijk heeft ze wel een punt, maar om die met zoveel felheid te verkondigen, beetje over the top.quote:
Dit ja, wie denkt ze dat ze is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij zich mee bemoeid
Ik vind dat ze wel een punt heeft, Anouk trek uren alle aandacht en is het zielige meisje en trekt dan haar keutel in.quote:
Heeft zij geen filter ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is de toon van de muziek
Valentijne snapt dat niet.
Niet alleen een keutel, ook diarree trekt ze weer terugquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt heeft, Anouk trek uren alle aandacht en is het zielige meisje en trekt dan haar keutel in.
Valentijne heeft enkel hetquote:
Kan zijn, maar het gaat haar geen hol aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt heeft, Anouk trek uren alle aandacht en is het zielige meisje en trekt dan haar keutel in.
Maar als al dagenlang de hele Loods er last van heeft lijkt het mij logisch dat er vroeg of laat iemand de bek opentrekt en roep GA DAN!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ik wilde roepen dat ik de mening van Roma helemaal niet wil weten, maar ik ben het zowaar eens met haar
Gaat ze allemaal wat aan als je besluit weg te gaan en de meeste janken een potje met je mee (voor jan lul)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het gaat haar geen hol aan.
Zou niet weten waarom zij daar met haar ordinaire snuit tussen moet zitten.
Dat kan maar is de aard van het beestje, ze heeft alleen maar standje turbo, die ik normaal wel uit kan kotsen maar in dit geval....quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze wel een punt, maar om die met zoveel felheid te verkondigen, beetje over the top.
en dan komt er zaagsel uitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zand te kort komen hoeft Valentijne alleen haar hoofd maar even schuin te houden ....
Ja, goeie reden om als een tokkie te gaan staan schreeuwen, maakt haarzelf geen haar beter.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat ze allemaal wat aan als je besluit weg te gaan en de meeste janken een potje met je mee (voor jan lul)
Hé? Ze had toch een leeg hoofd?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zand te kort komen hoeft Valentijne alleen haar hoofd maar even schuin te houden ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |