-tquote:
dit is het nieuwe gesprekquote:
Haha ja dit wel, maar de verzameling diedje/noekje beelden kennen we nu welquote:
dat heeft ze uiteindelijk wel een bak meer aandacht gebrachtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies de makers hadden een mooie affaire in gedachte een chess 2.0
Precies alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft ze uiteindelijk wel een bak meer aandacht gebracht
Oh ja!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:47 schreef greysbones het volgende:
plots is noukie ook helemaal niet meer bang voor onweer
ja maarquote:
Ik vraag me af waar zij zich mee bemoeidquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek.. ik moet Valentijntje gelijk geven..
doe tochquote:
tja ik vind dat ze ook gelijk heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek.. ik moet Valentijntje gelijk geven..
Niet te veel eer geven, is maar een bijrolletjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw rolletje voor Fatima? De Diedert is nu buitenspel voor haar
Dat de AnoukieShow intussen een beetje doorgeslagen is, en zoals altijd moet iemand daar vroeg of laat de spiegel moet voorhoudenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij zich mee bemoeid
Natuurlijk heeft ze wel een punt, maar om die met zoveel felheid te verkondigen, beetje over the top.quote:
Dit ja, wie denkt ze dat ze is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij zich mee bemoeid
Ik vind dat ze wel een punt heeft, Anouk trek uren alle aandacht en is het zielige meisje en trekt dan haar keutel in.quote:
Heeft zij geen filter ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is de toon van de muziek
Valentijne snapt dat niet.
Niet alleen een keutel, ook diarree trekt ze weer terugquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt heeft, Anouk trek uren alle aandacht en is het zielige meisje en trekt dan haar keutel in.
Valentijne heeft enkel hetquote:
Kan zijn, maar het gaat haar geen hol aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt heeft, Anouk trek uren alle aandacht en is het zielige meisje en trekt dan haar keutel in.
Maar als al dagenlang de hele Loods er last van heeft lijkt het mij logisch dat er vroeg of laat iemand de bek opentrekt en roep GA DAN!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ik wilde roepen dat ik de mening van Roma helemaal niet wil weten, maar ik ben het zowaar eens met haar
Gaat ze allemaal wat aan als je besluit weg te gaan en de meeste janken een potje met je mee (voor jan lul)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het gaat haar geen hol aan.
Zou niet weten waarom zij daar met haar ordinaire snuit tussen moet zitten.
Dat kan maar is de aard van het beestje, ze heeft alleen maar standje turbo, die ik normaal wel uit kan kotsen maar in dit geval....quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze wel een punt, maar om die met zoveel felheid te verkondigen, beetje over the top.
en dan komt er zaagsel uitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zand te kort komen hoeft Valentijne alleen haar hoofd maar even schuin te houden ....
Ja, goeie reden om als een tokkie te gaan staan schreeuwen, maakt haarzelf geen haar beter.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat ze allemaal wat aan als je besluit weg te gaan en de meeste janken een potje met je mee (voor jan lul)
Hé? Ze had toch een leeg hoofd?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zand te kort komen hoeft Valentijne alleen haar hoofd maar even schuin te houden ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |