Maar als al dagenlang de hele Loods er last van heeft lijkt het mij logisch dat er vroeg of laat iemand de bek opentrekt en roep GA DAN!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ik wilde roepen dat ik de mening van Roma helemaal niet wil weten, maar ik ben het zowaar eens met haar
Gaat ze allemaal wat aan als je besluit weg te gaan en de meeste janken een potje met je mee (voor jan lul)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het gaat haar geen hol aan.
Zou niet weten waarom zij daar met haar ordinaire snuit tussen moet zitten.
Dat kan maar is de aard van het beestje, ze heeft alleen maar standje turbo, die ik normaal wel uit kan kotsen maar in dit geval....quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze wel een punt, maar om die met zoveel felheid te verkondigen, beetje over the top.
en dan komt er zaagsel uitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zand te kort komen hoeft Valentijne alleen haar hoofd maar even schuin te houden ....
Ja, goeie reden om als een tokkie te gaan staan schreeuwen, maakt haarzelf geen haar beter.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat ze allemaal wat aan als je besluit weg te gaan en de meeste janken een potje met je mee (voor jan lul)
Hé? Ze had toch een leeg hoofd?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zand te kort komen hoeft Valentijne alleen haar hoofd maar even schuin te houden ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |