Iedereen daar ziet het wel goedquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die ziet het wel goed.
Waar bemoeit DieLano zich mee bedoel je, wil ook nix missen van de Noekie/Diederert actiequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Waar bemoeit Diederik zich mee? Delano wilde met Anouk praten niet met hem. Maar ja Anouk ging er weer over zeiken.
Ik las juist dat het andersom is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die vriend van Anouk is ook een onzeker type
Loopt blijkbaar al te huilen als zijn vriendin met een andere man praat
Die ziet dat er alleen maar ellende van komt, iemand moet het toch in haar smoel zeggen ipv gekonkel achterlangs.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar bemoeit DieLano zich mee bedoel je, wil ook nix missen van de Noekie/Diederert actie
Ze dweilt die hele loods door achter hem aanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Scottie16 het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven hoor, Died is een flirt en Anouk houd van die aandacht. Ze gaat helemaal niks doen met hem. En ze kan ook zeggen tegen haar vriend, maak je niet druk joh, ik doe er niks mee met zijn geflirt.
De makers vergoten het in mijn ogen net iets te graag uit, om voor wat reuring te zorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Scottie16 het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven hoor, Died is een flirt en Anouk houd van die aandacht. Ze gaat helemaal niks doen met hem. En ze kan ook zeggen tegen haar vriend, maak je niet druk joh, ik doe er niks mee met zijn geflirt.
Ricky heeft haar ook gewaarschuwd, 1x normaal en 1x booswoest, toen trok ze dezelfde smoel als die ze zo meteen trekt als haar vriend haar de waarheid zegt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ziet dat er alleen maar ellende van komt, iemand moet het toch in haar smoel zeggen ipv gekonkel achterlangs.
Om d'r slijmspoor weg te dweilen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze dweilt die hele loods door achter hem aan
Juistquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De makers vergoten het in mijn ogen net iets te graag uit, om voor wat reuring te zorgen.
Het moet nog een weekje of wat rekken.. 2xbellen+bezoekje nog to goquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Lekker op tv gaan zeggen dat je zoveel hebt moeten huilenZou maar eens duidelijker zijn, zeg maar of je terugkomt en anders zet ik je spullen buiten
dus omdat ze zich niet kan inhouden bij andere mannen moet ze maar naar huis?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Lekker op tv gaan zeggen dat je zoveel hebt moeten huilenZou maar eens duidelijker zijn, zeg maar of je terugkomt en anders zet ik je spullen buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |