Iedereen daar ziet het wel goedquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die ziet het wel goed.
Waar bemoeit DieLano zich mee bedoel je, wil ook nix missen van de Noekie/Diederert actiequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Waar bemoeit Diederik zich mee? Delano wilde met Anouk praten niet met hem. Maar ja Anouk ging er weer over zeiken.
Ik las juist dat het andersom is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die vriend van Anouk is ook een onzeker type
Loopt blijkbaar al te huilen als zijn vriendin met een andere man praat
Die ziet dat er alleen maar ellende van komt, iemand moet het toch in haar smoel zeggen ipv gekonkel achterlangs.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar bemoeit DieLano zich mee bedoel je, wil ook nix missen van de Noekie/Diederert actie
Ze dweilt die hele loods door achter hem aanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Scottie16 het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven hoor, Died is een flirt en Anouk houd van die aandacht. Ze gaat helemaal niks doen met hem. En ze kan ook zeggen tegen haar vriend, maak je niet druk joh, ik doe er niks mee met zijn geflirt.
De makers vergoten het in mijn ogen net iets te graag uit, om voor wat reuring te zorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Scottie16 het volgende:
Ik vind het allemaal wat overdreven hoor, Died is een flirt en Anouk houd van die aandacht. Ze gaat helemaal niks doen met hem. En ze kan ook zeggen tegen haar vriend, maak je niet druk joh, ik doe er niks mee met zijn geflirt.
Ricky heeft haar ook gewaarschuwd, 1x normaal en 1x booswoest, toen trok ze dezelfde smoel als die ze zo meteen trekt als haar vriend haar de waarheid zegt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ziet dat er alleen maar ellende van komt, iemand moet het toch in haar smoel zeggen ipv gekonkel achterlangs.
Om d'r slijmspoor weg te dweilen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze dweilt die hele loods door achter hem aan
Juistquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De makers vergoten het in mijn ogen net iets te graag uit, om voor wat reuring te zorgen.
Het moet nog een weekje of wat rekken.. 2xbellen+bezoekje nog to goquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Lekker op tv gaan zeggen dat je zoveel hebt moeten huilenZou maar eens duidelijker zijn, zeg maar of je terugkomt en anders zet ik je spullen buiten
dus omdat ze zich niet kan inhouden bij andere mannen moet ze maar naar huis?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Lekker op tv gaan zeggen dat je zoveel hebt moeten huilenZou maar eens duidelijker zijn, zeg maar of je terugkomt en anders zet ik je spullen buiten
Dat staat daar niet, ze mag kiezen en anders staan je spullen buiten. Ze moet niets, is n keuzequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus omdat ze zich niet kan inhouden bij andere mannen moet ze maar naar huis?
misschien moet Maxie zich eens achter de oren krabben
jij geeft haar echt veel te veel creditsquote:
Mooi he? Zo stug doorgaan met dingetjes in de keuken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Anouk durft niet eens diegene aan te kijken waar ze mee in gesprek is....
Verhuizen naar de sluisquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh De Zwarte Envelop![]()
Koffer pakken
Vreselijk. Heb haar een paar keer op insta voorbij zien komen. Toen praten ze heel normaalquote:
Ik vind soppen zo'n vies rot woordquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om d'r slijmspoor weg te dweilen natuurlijk.
Maar ze wisselt het ook gerust af in een zin.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk. Heb haar een paar keer op insta voorbij zien komen. Toen praten ze heel normaal
Hier gaat de mute erop als die slangenkamer in beeld komt. Het is toch 9/10 keer Roma die het hoogste woord heeft, net als vorig jaarquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ze praat alsof ze doofs is of alsof ze het tegen een kleuterklasje heeft.
Nee maar dat bedoelde ik ipv dweilenquote:
snap ikquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier gaat de mute erop als die slangenkamer in beeld komt. Het is toch 9/10 keer Roma die het hoogste woord heeft, net als vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |