Ik ben voorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap dat constante wazige gedraai zonder duidelijke conclusie niet van types zoals Anouk. Ga verder met je relatie of maak het uit, maar laat je vriend niet zo'n heel vernederingsritueel ondergaan als je uiteindelijk toch voor Diederik gaat kiezen (die jou later weer gaat dumpen, maar zo ver kan zij niet denken).
Ik ben (hypotetisch gezien) benieuwd wat er gaat gebeuren als Diederik en Anouk er de volgende cyclus nog inzitten en de febo dan een bloedmooie jonge vrouw naar de smaak van Diederik de loods in laat lopen die ook interesse in hem heeft.
Het ligt er zo dik boven op, het lijkt wel een ingestudeerd riedeltje wat hij steeds afsteekt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt een naar spelletje met gevoelens.
Voor het gemak vergeet ze dat ze hem ook alleen heeft gelatenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Noekie verzint van alles om maar niet te gaan.. ('maar je gaat zo op vakantie, dan ben ik alleen..')
Dat dus, hoe simpel kun je zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik boven op, het lijkt wel een ingestudeerd riedeltje wat hij steeds afsteekt.
Die blik, de manier van hoe hij het zegt.
Dat ze daar in trapt is niet te vatten
Ja! Een bloedmooie jonge vrouw die net als Britt al bij het voorstelrondje zegt 'Ik wil Diederik'!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap dat constante wazige gedraai zonder duidelijke conclusie niet van types zoals Anouk. Ga verder met je relatie of maak het uit, maar laat je vriend niet zo'n heel vernederingsritueel ondergaan als je uiteindelijk toch voor Diederik gaat kiezen (die jou later weer gaat dumpen, maar zo ver kan zij niet denken).
Ik ben (hypotetisch gezien) benieuwd wat er gaat gebeuren als Diederik en Anouk er de volgende cyclus nog inzitten en de febo dan een bloedmooie jonge vrouw naar de smaak van Diederik de loods in laat lopen die ook interesse in hem heeft.
Ik zag hem net voorbij komenquote:
Dat was het perfecte voorbeeld van hoe het met die promo's werkt. Want zo kwam het inderdaad over in de 'Morgen in De Bondgenoten' terwijl dat de volgende dag slechts het antwoord was op de vraag bij wie ze in het bondje zou willenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja! Een bloedmooie jonge vrouw die net als Britt al bij het voorstelrondje zegt 'Ik wil Diederik'!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nou ja maanden wachten tot noukie eindelijk zin heeft uit die loods te komen,..quote:
Ja maar als dit als dat.........nou ze kan zo in haar mooie pakkie bij Died uithuilen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:37 schreef greysbones het volgende:
noukie wil niet horen dat ze naar huis moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |