Die min of meer tussen neus en lippen zegt dat het buiten toch niks gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb meer het idee dat ze hoopt dat het klaar is
dan kan ze lekker blijven en door flirten met Died
Ze leest het nog net niet voor zo gemaakt komt het allemaal over met haar.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gebeurt wel wat daar met Valentijne.
Hij speelt een naar spelletje met gevoelens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die min of meer tussen neus en lippen zegt dat het buiten toch niks gaat worden.
Wat zegt ze nou? Als .....dat je er rond looptquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Valentijntje probeert Anoekie nog een trap na te geven richting Exit ( maar ze gaat vast niet)
[ afbeelding ]
Ik snap Fatima ook niet dat zij niet wat feller is tegen Anouk, hij deed het zelfde met haar. Beetje stoeien beetje flirten , zwoel kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt een naar spelletje met gevoelens.
Niet te verstaan helaas.. als "ding" dat je me daar rondloopt of zoietsquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou? Als .....dat je er rond loopt
quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
Nanne, Max, en de exen van Geert en Bo kunnen een groepsapp starten.
Misschien die van Donna, Chi, Amber en Erik H. ook, die werden niet tijdens, maar na de bondgenoten ingeruild voor een oud-deelnemer. Ze noemen de groep dan "De Lotgenoten"
vals ding dat je me daar rondlooptquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te verstaan helaas.. als "ding" dat je me daar rondloopt of zoiets
Praat? Dat is de laatste weken zo ongeveer een parendans.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die vriend van Anouk is ook een onzeker type
Loopt blijkbaar al te huilen als zijn vriendin met een andere man praat
Ja, net zo 'alleen' als haar vriend al een paar maandenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Noekie verzint van alles om maar niet te gaan.. ('maar je gaat zo op vakantie, dan ben ik alleen..')
Ik vond dat wel een vonds geschraapt uit de bodem van de panquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Noekie verzint van alles om maar niet te gaan.. ('maar je gaat zo op vakantie, dan ben ik alleen..')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |