De Bolle Jos van Senegal sponsort dat vast wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Bollen Jos sponsort wel wat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Allemaal bruinen en één blanke, die heet dan "de Bruyne".quote:
100%quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de laatste interland van KdB?
Verkrachtingen in zijn boeken kan ik me niet herinneren, las als tiener veel van Brusselmans (Gugenheimer-trilogie, Nog drie keer slapen en ik word wakker, Het einde van mensen in 1967 etc maar dat was eigenlijk allemaal eind jaren 90, begin 2000, daarna eigenlijk geen werken meer van hem gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zover zou ik nooit gaan en ik vond ex-drummer geweldig. ik heb ook de sade gelezen. maar dat ene boek in die flat was me net teveel.
Ik begrijp dat enigszins.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
De Belgische commentator reageert erg verbaasd
ik verzin het niet hoor. en in ex drummer alleen zitten 4 verkrachtingen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verkrachtingen in zijn boeken kan ik me niet herinneren, las als tiener veel van Brusselmans (Gugenheimer-trilogie, Nog drie keer slapen en ik word wakker, Het einde van mensen in 1967 etc maar dat was eigenlijk allemaal eind jaren 90, begin 2000, daarna eigenlijk geen werken meer van hem gelezen.
Ja... niet zo gek. Alles wat gevaar stichtte is dr af nu.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
De Belgische commentator reageert erg verbaasd
We gaan ons er niet druk om maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doku wisselen vind ik onbegrijpelijk.
waarom zo reageren als je zelf al weet dat je maar beperkt zijn oeuvre kent?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verkrachtingen in zijn boeken kan ik me niet herinneren, las als tiener veel van Brusselmans (Gugenheimer-trilogie, Nog drie keer slapen en ik word wakker, Het einde van mensen in 1967 etc maar dat was eigenlijk allemaal eind jaren 90, begin 2000, daarna eigenlijk geen werken meer van hem gelezen.
Ik had het over je berichtje, ouwe pikkebaas.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
censuur? ik heb alles gelezen hoor. En american psycho heb ik ook gelezen.
Welke is dat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn favoriete bier (pils) komt uit Ost-Friesland.
ik ga teruglezenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het over je berichtje, ouwe pikkebaas.
Telt een groepsverkrachting als 1 of 4?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik verzin het niet hoor. en in ex drummer alleen zitten 4 verkrachtingen.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit was de laatste wedstrijd van de Kev.
Boeken toe.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand boeit die boeken van die Belg.
Senegal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker wie kan Frankrijk nog stoppen? Colombia?
Ik heb deze theequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
1 is genoegquote:
Dommel je weg?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begin wel een beetje te gapen ja
Spanje ofzo, die staan achterin wel degelijk. Marokko kan ik me niet voorstellen en Paraguay evenmin. Colombia eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
automatisme van youtube lol.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het over je berichtje, ouwe pikkebaas.
Hij heeft amusante dingen geschrevenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand boeit die boeken van die Belg.
Welk WK gaan we nu kijken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje ofzo, die staan achterin wel degelijk. Marokko kan ik me niet voorstellen en Paraguay evenmin. Colombia eigenlijk ook niet.
Ja pas een eeuw of twee maar okee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgie is een parodie op een land.
Er zijn al genoeg parodie topics.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eeuwig en altijd.quote:
Je meent het.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef GGMM het volgende:
Laten we eerlijk zijn dit gaat België nooit meer goedmaken
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
waarom zo reageren als je zelf al weet dat je maar beperkt zijn oeuvre kent?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als een Afrikaans land het WK wintquote:
Vinalequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk gaat wel sowieso de halve vinale halen denk ik zo.
quote:
Iemand heeft dat goedgekeurd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef spapaars het volgende:
Hebben we het al gehad over die spuuglelijke shirts van onze zuiderburen?
Ach we zijn toch verder geraakt dan julliequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Atomium?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef spapaars het volgende:
Vind ze wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef spapaars het volgende:
Evenver dan tochquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach we zijn toch verder geraakt dan jullie
Wel over die warmloopshirts van NL…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef spapaars het volgende:
Dat gaat een keer gebeuren jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als een Afrikaans land het WK wint
Wat jij?
Genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel voorspellingen heb je uiteindelijk wel goed gehad?
Mexico is verder weg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het KAN welquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:26 schreef GGMM het volgende:
Laten we eerlijk zijn dit gaat België nooit meer goedmaken
Nou wij hebben de penalty’s gehaald 😅quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ceci n'est pas un tricot.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef spapaars het volgende:
Nee hoor, jullie zijn na 90 minuten al uitgeschakeld, wij haalden er nog pingels uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heul niet, jullie begonnen gwn een paar dagen laterquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou wij hebben de penalty’s gehaald 😅
Marokko - Senegal en Mexico - Colombiaquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
Mexico of USA halve finale schrijf maar op allen
Ik gun het iedereen wel, maar ik steun - al dan niet stiekem - altijd België als NL niet meedoet of eruit ligt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had het België best gegund in 2018.
Hoe liep dat af?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou wij hebben de penalty’s gehaald 😅
Vaneigensquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Evenver dan toch
Omg wat ben jij Belgisch zeg
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel over die warmloopshirts van NL…
Stukje organiserend land. Komen vaak verquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko - Senegal en Mexico - Colombia
Marokko - VS, ook prima.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje organiserend land. Komen vaak ver
Leuke potjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko - Senegal en Mexico - Colombia
Weet niet, niet gezien.quote:
nee geen USAquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
Mexico of USA halve finale schrijf maar op allen
Streetjustice.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Behalve wanneer het Argentijnen betreft.
Heeft die nou een T-shirt van zichzelf aan?quote:
Stella niet kennenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die nou een T-shirt van zichzelf aan?
Dat is allicht een beter woord dan het compleet achterlijke FITTIEquote:
Wat staat hierquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:32 schreef Luckyseven het volgende:
Die Trossard heeft me toch een een bolus die een pofferd uitlokt.
Och jee er moet er weer eentje zijn anime fetisj botvieren hoor. Toe maar jongen. Laat het gaanquote:
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee er moet er weer eentje zijn anime fetisj botvieren hoor. Toe maar jongen. Laat het gaan
De wonderen zijn de wereld nog niet uit m'n bestequote:
Timber heeft ons de volgende ronde ingeschoten.quote:
Die hadden met geld gestrooid en op die manier gewonnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:33 schreef spapaars het volgende:
Nog een mazzel dat Luxemburg als benelux land niet meedoet.
Heeft ZIJ nu een tshirt van zichzelf aan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die nou een T-shirt van zichzelf aan?
Dit is wel het meest vervelende pauzemuziekje denk ik. Nietszeggend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HEEEEEEYYYY BABBBY
OEH AH
I WANNANAAA KNOOOWW
Eens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel het meest vervelende pauzemuziekje denk ik. Nietszeggend.
Goed mevrouwquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heeft ZIJ nu een tshirt van zichzelf aan?
Weer hardop gelachenquote:
Misschien moeten wij Memphis gewoon kreupel schoppen en bondscoach maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben veel van die afrikaanse landen nou een bondscoach die eigenlijk nog had kunnen spelen als hij niet geblesseerd geraakt was?Ivoorkust ook al gisteren
Ben jij ook niet een beetje zo op dit forum?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer hardop gelachen
Dat die vent verontwaardigd loopt te doen dat niet de hele wereld naar hem aangepast wordt
Die hebben dan wel het meeste inlevingsvermogen zou je denkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben veel van die afrikaanse landen nou een bondscoach die eigenlijk nog had kunnen spelen als hij niet geblesseerd geraakt was?Ivoorkust ook al gisteren
Nee hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij ook niet een beetje zo op dit forum?
Oeh nou die heeft het wel allemaal uitgevonden he, met zijn Stetson.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Misschien moeten wij Memphis gewoon kreupel schoppen en bondscoach maken.
Neequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daarbij
Kan je hier 5 voorbeelden van noemen
Niet stokeren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij ook niet een beetje zo op dit forum?
Wat denk je, na twee Duvelkes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Eens kijken hoe onze zuiderburen uit de drankpauze komen
Hee, daar zit de selectie van Nederland inquote:
Kan me niet voorstellen dat het nu leuk is om op "de Belg" te kijken. Lijkt me plaatsvervangende schaamte vooral .quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Commentator Joos is het niet eens met het wisselbeleid
Terecht.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Commentator Joos is het niet eens met het wisselbeleid
Gelukkig is Koeman beschikbaar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator klinkt wat ontevreden over de bondscoach.
ja via de zijlijn, die weet ikquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:41 schreef Red_85 het volgende:
Sportza snapt er ook niks meer van.
En ik ben mee. Met sportza.
De Kuyper er af. Hoe dan?
doe dat maar niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nog karma voor het stoppen van kinderen in kelders?
ieder Europees land een ander bondscoach bepaald door de EUquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Ocharme. de belgen zijn ook Koemanned!
als een soort roulatie systeem wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ieder Europees land een ander bondscoach bepaald door de EU
Nigel is te druk met Edobet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef -XOR- het volgende:
Rudi Garcia komt ook vrij. Hopelijk let Nigel niet op.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Luxemburg doet niet eens mee joh.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef SamCooke het volgende:
De Benelux uitgeschakeld door de Afrika cup finale.
Het is helemaal niks…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit Belgische team maar middelmaat, wat jullie?
Voetballers mogen bepalenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
als een soort roulatie systeem wat bedoel je?
erg matig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Koeman dat ook al?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hier had dit oranje wel met 5-1 van gewonnen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zit nog te dubben of ie Reiziger of Seedorf moet bellen.quote:
Tenzij 5-2-3quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier had dit oranje wel met 5-1 van gewonnen ja.
Senegal ook niet als Mané er niet was geweest.quote:
Geluk dwing je af. De ploegen die voor de winst gaan hebben de wind meequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een aantal landen voor wie alles mis gaat (wij, belgen, nog wel een paar) en je hebt er een paar voor wie alles goed valt
"ja heel NL wil dat we met 5 backs spelen dus doen we dat"quote:
Ik moet daar nog steeds om lachenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja heel NL wil dat we met 5 backs spelen dus doen we dat"
Memewaardig gewoon
Ja misschien wel. Al gaat Engeland op deze manier ook geen WK worden natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. De ploegen die voor de winst gaan hebben de wind mee
Zeer zuiver in de passing en heel energiek. Spelen in ieder geval leuk voetbal.quote:
Hier lijkt me dat prima.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Samen met de Duitsers maar ergens gaan zitten zuipen dan.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef tupolev141 het volgende:
Ik ga zo blij zijn als Belgie eruit ligt. Woon in Maastricht vlakbij 3 kroegen. Dat was altijd een geroep en getier in het midden van de nacht als Nederland; Duitsland of Belgie spelen. En ik probeer te slapen want ik moet er vaak vroeg uit.
Met die drie landen eruit wordt het lekker rustig.
Gohquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
is @:pisces29 weer gaan slapen zonder welterusten te zeggen?
Bij Afrikaanse ploegen verwacht ik altijd dat hotseknotse voetbalquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeer zuiver in de passing en heel energiek. Spelen in ieder geval leuk voetbal.
Tegen mij ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pisces29 heeft tegen mij wel welterusten gezegd
Niet op het forumquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pisces29 heeft tegen mij wel welterusten gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |