als een soort roulatie systeem wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ieder Europees land een ander bondscoach bepaald door de EU
Nigel is te druk met Edobet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef -XOR- het volgende:
Rudi Garcia komt ook vrij. Hopelijk let Nigel niet op.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nog karma voor het stoppen van kinderen in kelders?
Luxemburg doet niet eens mee joh.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef SamCooke het volgende:
De Benelux uitgeschakeld door de Afrika cup finale.
Het is helemaal niks…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit Belgische team maar middelmaat, wat jullie?
Voetballers mogen bepalenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
als een soort roulatie systeem wat bedoel je?
erg matig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Koeman dat ook al?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nog karma voor het stoppen van kinderen in kelders?
Hier had dit oranje wel met 5-1 van gewonnen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zit nog te dubben of ie Reiziger of Seedorf moet bellen.quote:
Tenzij 5-2-3quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier had dit oranje wel met 5-1 van gewonnen ja.
Senegal ook niet als Mané er niet was geweest.quote:
Geluk dwing je af. De ploegen die voor de winst gaan hebben de wind meequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een aantal landen voor wie alles mis gaat (wij, belgen, nog wel een paar) en je hebt er een paar voor wie alles goed valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |