als een soort roulatie systeem wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ieder Europees land een ander bondscoach bepaald door de EU
Nigel is te druk met Edobet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef -XOR- het volgende:
Rudi Garcia komt ook vrij. Hopelijk let Nigel niet op.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nog karma voor het stoppen van kinderen in kelders?
Luxemburg doet niet eens mee joh.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef SamCooke het volgende:
De Benelux uitgeschakeld door de Afrika cup finale.
Het is helemaal niks…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit Belgische team maar middelmaat, wat jullie?
Voetballers mogen bepalenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
als een soort roulatie systeem wat bedoel je?
erg matig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Koeman dat ook al?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nog karma voor het stoppen van kinderen in kelders?
Hier had dit oranje wel met 5-1 van gewonnen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zit nog te dubben of ie Reiziger of Seedorf moet bellen.quote:
Tenzij 5-2-3quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier had dit oranje wel met 5-1 van gewonnen ja.
Senegal ook niet als Mané er niet was geweest.quote:
Geluk dwing je af. De ploegen die voor de winst gaan hebben de wind meequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een aantal landen voor wie alles mis gaat (wij, belgen, nog wel een paar) en je hebt er een paar voor wie alles goed valt
"ja heel NL wil dat we met 5 backs spelen dus doen we dat"quote:
Ik moet daar nog steeds om lachenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja heel NL wil dat we met 5 backs spelen dus doen we dat"
Memewaardig gewoon
Ja misschien wel. Al gaat Engeland op deze manier ook geen WK worden natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. De ploegen die voor de winst gaan hebben de wind mee
Zeer zuiver in de passing en heel energiek. Spelen in ieder geval leuk voetbal.quote:
Hier lijkt me dat prima.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Samen met de Duitsers maar ergens gaan zitten zuipen dan.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:42 schreef tupolev141 het volgende:
Ik ga zo blij zijn als Belgie eruit ligt. Woon in Maastricht vlakbij 3 kroegen. Dat was altijd een geroep en getier in het midden van de nacht als Nederland; Duitsland of Belgie spelen. En ik probeer te slapen want ik moet er vaak vroeg uit.
Met die drie landen eruit wordt het lekker rustig.
Gohquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
is @:pisces29 weer gaan slapen zonder welterusten te zeggen?
Bij Afrikaanse ploegen verwacht ik altijd dat hotseknotse voetbalquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeer zuiver in de passing en heel energiek. Spelen in ieder geval leuk voetbal.
Tegen mij ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pisces29 heeft tegen mij wel welterusten gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |