De Bolle Jos van Senegal sponsort dat vast wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Bollen Jos sponsort wel wat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Allemaal bruinen en één blanke, die heet dan "de Bruyne".quote:
100%quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de laatste interland van KdB?
Verkrachtingen in zijn boeken kan ik me niet herinneren, las als tiener veel van Brusselmans (Gugenheimer-trilogie, Nog drie keer slapen en ik word wakker, Het einde van mensen in 1967 etc maar dat was eigenlijk allemaal eind jaren 90, begin 2000, daarna eigenlijk geen werken meer van hem gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zover zou ik nooit gaan en ik vond ex-drummer geweldig. ik heb ook de sade gelezen. maar dat ene boek in die flat was me net teveel.
Ik begrijp dat enigszins.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
De Belgische commentator reageert erg verbaasd
ik verzin het niet hoor. en in ex drummer alleen zitten 4 verkrachtingen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verkrachtingen in zijn boeken kan ik me niet herinneren, las als tiener veel van Brusselmans (Gugenheimer-trilogie, Nog drie keer slapen en ik word wakker, Het einde van mensen in 1967 etc maar dat was eigenlijk allemaal eind jaren 90, begin 2000, daarna eigenlijk geen werken meer van hem gelezen.
Ja... niet zo gek. Alles wat gevaar stichtte is dr af nu.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
De Belgische commentator reageert erg verbaasd
We gaan ons er niet druk om maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doku wisselen vind ik onbegrijpelijk.
waarom zo reageren als je zelf al weet dat je maar beperkt zijn oeuvre kent?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verkrachtingen in zijn boeken kan ik me niet herinneren, las als tiener veel van Brusselmans (Gugenheimer-trilogie, Nog drie keer slapen en ik word wakker, Het einde van mensen in 1967 etc maar dat was eigenlijk allemaal eind jaren 90, begin 2000, daarna eigenlijk geen werken meer van hem gelezen.
Ik had het over je berichtje, ouwe pikkebaas.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
censuur? ik heb alles gelezen hoor. En american psycho heb ik ook gelezen.
Welke is dat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn favoriete bier (pils) komt uit Ost-Friesland.
ik ga teruglezenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het over je berichtje, ouwe pikkebaas.
Telt een groepsverkrachting als 1 of 4?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik verzin het niet hoor. en in ex drummer alleen zitten 4 verkrachtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |