Ik weet waar vanaf een minuut of 1 de hand van Jeroen Grueter zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verwacht dat mijn hand vanaf een minuut of 10 bij de uitknop zit van de afstandsbediening.
wie heeft de grueter messi.jpg @PowerLoungenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet waar vanaf een minuut of 1 de hand van Jeroen Grueter zit.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wie heeft de grueter messi.jpg @:powerloungen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat zeg ikquote:
Toto of uitslag?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:22 schreef Hallojo het volgende:
Tot nu toe was 50% van mijn voorspellingen voor dit WK op FOK! correct
Uitslag.quote:
Oh haha, ik dacht alle wedstrijden. Goede grap.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:34 schreef Hallojo het volgende:
Na deze wedstrijd zou het 66,7% moeten zijn.
Als Koeman het systeem niet had omgegooid was mijn tweede voorspelling van 5-3 voor Nederland tegen Marokko ook goed geweestquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht alle wedstrijden. Goede grap.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wie heeft de grueter messi.jpg @:powerloungen
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel actief meeposten de hele match!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[info] Ik wil dat zoveel mogelijk users reclamevrij FOK!ken dus ik ga hier een leuke actie lanceren
Per doelpunt dat Messi scoort krijgt een willekeurige user hier een FOK Basic ABO (iemand die nog geen abo heeft). met een maximum van 3 doelpunten [/info]
Boert goed die taarten inpakken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[info] Ik wil dat zoveel mogelijk users reclamevrij FOK!ken dus ik ga hier een leuke actie lanceren
Per doelpunt dat Messi scoort krijgt een willekeurige user hier een FOK Basic ABO (iemand die nog geen abo heeft). met een maximum van 3 doelpunten [/info]
Wat een leuke actie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een abo winnenquote:
Taylor Swift gaat wel trouwen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:07 schreef OmniRocket het volgende:
Wel jammer dat de VS niet hoeven te spelen op 4 juli
Duitsland-Paraguay was al de upset en Argentinië > Duitsland en Kaapverdië < Paraguay zou ik zeggen.quote:
Ja.. was volgems bronnen van the new york post hoor.. maar het is een beetje jammer hoe belangrijk zo'n huwelijk gemaakt wordt.quote:
In de praktijk best vaak maar het geeft wel de voorkeur als de pot op het veld wordt beslist.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Verlengingen zijn vrijwel altijd saai en kunnen worden afgeschaft.
Zijn er een hoop vanquote:
Soms valt de beslissing wel in de verlenging... zoals bij Belgie van de week, of de finale in 2010 en 2014.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
100%quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
ik las dat ze met het idee spelen om na 90 minuten eerst strafschoppen te geven. Dan is er een bepaald ploeg in het voordeel. En dan kan de andere ploeg naar een goal jagen in de verlengingen (Die strafschoppen zou tellen als een half doelpunt)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de praktijk wel maar het geeft wel de voorkeur als de pot op het veld wordt beslist. Dus toch maar die laatste kans blijven geven?
Is een golden goal beter of maakt dat de teams nog defensieverquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Golden goal weer invoeren?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is een golden goal beter of maakt dat de teams nog defensiever
Zou zeggen dat laatste maar ik heb de statistieken niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is een golden goal beter of maakt dat de teams nog defensiever
Is ook niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou zeggen dat laatste maar ik heb de statistieken niet.
Messi vindt dit een goed ideequote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Of een verlenging beginnen met 10 man, en dat je na iedere 5 minuten een speler van het veld moet halen?
Die had ze met mij en ik ben al thuisquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is @:pisces29 hier wel bij
Maar dat zal wel afhankelijk zijn van hoe d'r date gaat
2 spelers van elk team krijgen een shot Meth, trainer bepaald.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Of een verlenging beginnen met 10 man, en dat je na iedere 5 minuten een speler van het veld moet halen?
Van Basten had dit kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Dat waren wij geëindigd met alleen maar verdedigers.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Een leuke date voor @:pisces29 is belangrijker dan dat ze hier is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is @:pisces29 hier wel bij
Maar dat zal wel afhankelijk zijn van hoe d'r date gaat
Moet je daar mee de penalties in!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat waren wij geëindigd met alleen maar verdedigers.
Misschien had ze nog een back-up date voor als de eerste zou tegenvallenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die had ze met mij en ik ben al thuis
Amai, wat een sympathieke actie!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat pisces het laatst over 'haar vriendin' had maar dat zal ik wel verzonnen hebben dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien had ze nog een back-up date voor als de eerste zou tegenvallen
Kon de bedenker van het idee wel met voorzetsels omgaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:20 schreef PSVCL het volgende:
Voordat de verlenging start een penaltyreeks, de winnaar begint de verlengen met een halve punt voorsprong. Dan moet de andere team komen en degene met een halve punt kan niet alleen maar verdedigen, dat is de risicovol.
(niet mijn idee, maar vond em wel sterk bedacht)
@Lenny77 is opeens weg!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat pisces het laatst over 'haar vriendin' had maar dat zal ik wel verzonnen hebben dan.
Ohquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat pisces het laatst over 'haar vriendin' had maar dat zal ik wel verzonnen hebben dan.
wat is dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon de bedenker van het idee wel met voorzetsels omgaan?
Verdommequote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm ik vrees dat ik dit ter plekke heb verzonnen.
Ik denk dat je dit moet omdraaien!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als je geen mening durft te geven moet je niet in die studio gaan zitten.
Hij vond het grappig dat bij Romero een soort gasaansteker uit de koffer werd gehaald.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Kijk Messi het helemaal bizar hilarisch vinden dat hij gewoon, zoals een mens, gecontroleerd wordt op het vliegveld.
Tuurlijk doet Messi mee, maar om hem nou verkrachter te noemen met zijn hatrrick gaat wat ver.quote:
Wat let je?quote:
Nou doe eens gek het is vrijdagquote:
Mja niets open dusquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou doe eens gek het is vrijdag
Maar dan willen we wel pics
Altijd Dokter Oetker in de vriezerquote:
Tja, met 190 verschillende nationaliteiten in de stad is de kans groot dat je iemand tegenkomt die voor een ander land juicht.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:39 schreef DrDentz het volgende:
In Rotterdam zijn ze voor elk land behalve Nederland
Wat een matig land dat Belgiëquote:
Heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd Dokter Oetker in de vriezer
Ja breng dan!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een matig land dat België
Hier zijn er nog 5 open
Maar bij de "uitzwaaiwedstrijd" was bijna iedereen daar voor Algerijequote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, met 190 verschillende nationaliteiten in de stad is de kans groot dat je iemand tegenkomt die voor een ander land juicht.
dm je adres maar evenquote:
Dat zijn PM'squote:
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
ga zo wel wat smac met ketjap bakken op een sneetje wit.
wtfquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
ga zo wel wat smac bakken (met ketjap, op een sneetje wit.)
Welkom op de Belgquote:
Wel de laatste keer!quote:
Bij de Nations league zien we hem vast weer terugquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEEEEEEEE DE LAATSTE KEER ARNO VERMEULEN
Woon je zoals mij in een dorp waar het uitgestroven is in de nachtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:54 schreef Lenny77 het volgende:
Alles is beter op de Belg![]()
(behalve aan pizza geraken)
Yupquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Woon je zoals mij in een dorp waar het uitgestroven is in de nacht
Poepen wel ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:54 schreef Lenny77 het volgende:
Alles is beter op de Belg![]()
(behalve aan pizza geraken)
Ik heb de keuze tussen Frieten en pitta. enkel dit.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Yup
Hier bestaat zelfs geen thuisbezorgd binnen de normale uren
Dat zijn al 2 dingen meer dan hierquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb de keuze tussen Frieten en pitta. enkel dit.
picsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb vroeger een sexy kort shirtje gehad van Argentinië
Tot zover deze leuke anekdote
Niemand behalve de Argentiniërs zelf en de op Messi geilende pers vindt Argentinië leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op het WK van 2014 vond België Argentinië ook niet zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een bijnaam voor hem. Als ik die hier plaats zou ik een ban krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil me nog 1x lekker ergeren aan de witte chinees.
Hij had nog een andere bijnaam toch?
Ik kan er niet opkomen. Ze vertelden laatst wel in de NOS podcast dat het een bekend fenomeen was dat Arno rond de 30e minuut appte dat ze er niet lekker inzaten en ze ging afkraken en verbeteren.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil me nog 1x lekker ergeren aan de witte chinees.
Hij had nog een andere bijnaam toch?
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijnaam voor hem. Als ik die hier plaats zou ik een ban krijgen.
Wat een leuke actie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vroeger ook een kort shirtje gehad van Argentinië. Het was niet sexy.
Was je een populair meisje vroeger in je tiener jaren?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb vroeger een sexy kort shirtje gehad van Argentinië
Tot zover deze leuke anekdote
Welkom op de Belgquote:
Ik heb nog een shirtje van Messi uit september 2005.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vroeger ook een kort shirtje gehad van Argentinië. Het was niet sexy.
Ik ben nog steeds een populair meisjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was je een populair meisje vroeger in je tiener jaren?
Ik zit al het hele WK op de Belgquote:
Wie appt Arno dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan er niet opkomen. Ze vertelden laatst wel in de NOS podcast dat het een bekend fenomeen was dat Arno rond de 30e minuut appte dat ze er niet lekker inzaten en ze ging afkraken en verbeteren.
Wat ben je dan een doodenge man.
Oh ik was te dik en te kort geen meid die me wouquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een populair meisje![]()
Maar als antwoord op je vraag: nee joh, veel te lang en te mager.. geen hond die mij wou...
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een populair meisje![]()
Maar als antwoord op je vraag: nee joh, veel te lang en te mager.. geen hond die mij wou...
Oh zo haha. Hij is dé chefvoetbal he dus die likkers sturen niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar wie stuurt dan iets naar Arno als hij er niet lekker in zit! (Wat de standaard is)
Dat was in de tijd van dat jeugd WK in Nederland toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirtje van Messi uit september 2005.
Ik was een early adopter.
Spekkie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van dat jeugd WK in Nederland toch?
Tijdens de wedstrijd? Dan ben je wel een eikel ja.quote:
Ja.. En niet eens in de rust ofzo. Ze lieten ook wel blijken (nu) wat ze ervan vonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd? Dan ben je wel een eikel ja.
Vond het toen wel een mooie speler om naar te kijken.quote:
Wel lang.quote:
Goeie genadequote:
Ik een stuk of 35. Heb ze allemaal nog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb maar 4 voetbalshirts gehad met namen erop in mijn jonge jaren meen ik.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta je in Nederland in de Efteling.
Niks mis mee, maar wel lang voor een vrouw!quote:
Ik heb er geen 1 meer jammer genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik een stuk of 35. Heb ze allemaal nog.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta je in Nederland in de tuin met een puntmuts op.
Heintze, Raul, Park, Messi, daarna stopte ik met spelersnamen op shirts.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Onlangs ook een retro United gekregen met Beckham achterop. (was ik vroeger fan van) Ben heel blij dat ik alles bewaard heb, zitten mooie tussen. vooral qua sentiment natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb er geen 1 meer jammer genoeg. Alleen nog stuk of 3 shirts zonder naam.
Ik 3!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er nog één van vroeger met 'Suarez' achterop
Tot zover deze leuke anekdote.
ik ben van mening dat je voetbaltruitjes nooit mag weg gooien. kan veel waarde hebben later.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlangs ook een retro United gekregen met Beckham achterop. (was ik vroeger fan van) Ben heel blij dat ik alles bewaard heb, zitten mooie tussen. vooral qua sentiment natuurlijk.
De lijst met users die je 'terug gaat pesten' omdat ze tegen België juichte?quote:
Ik heb er één van Botafogo maar ik twijfel of er een naam op staat (Zo ja, dan is het Loco Abreu)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Willen we meer of minder??quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:05 schreef Felagund het volgende:
Ik ben niet 185 cm.
Tot zover deze anecdote.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlangs ook een retro United gekregen met Beckham achterop. (was ik vroeger fan van) Ben heel blij dat ik alles bewaard heb, zitten mooie tussen. vooral qua sentiment natuurlijk.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
De lijst met users die je 'terug gaat pesten' omdat ze tegen België juichte?
Nou, hij was zelf tegen NL dus das niet liefquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het al vergeten en het notitieboekje vond ik al niet meer terugquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze is umbro en vodafone. (uitshirt)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Ik had ook een Beckham shirt. Geen idee uit wel jaar, Nike en Vodafone in ieder geval.
Die heeft dus nooit bestaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was het al vergeten en het notitieboekje vond ik al niet meer terug
Die kwam weer hard binnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lijstje likes van IkGeefEnkelLikes?
Ik val niet geheel in die categorie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gewoon gemiddeld voor een Nederlandse man
Ik schuif even een pizza in de ovenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb honger![]()
Zal de kast even gaan plunderen..
Succes. Ik heb mijn broodjes smac op en kan weer tegenaan!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb honger![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:08 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik schuif even een pizza in de oven
Wat is smac zelfs?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Succes. Ik heb mijn broodjes smack op en kan weer tegenaan!
Misschien dat ik de frietpot gaat aanslingerenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb honger![]()
Schijnt wel echt een aardige man te zijn. Dat in het achterhoofd hebbende maakt het luisterbaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
Arno heeft jarenlang voetbalwedstrijden verkracht.
Denk dat het chips gaat wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien dat ik de frietpot gaat aanslingeren
Frietpot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ga straks een bakje behangplaksel eten.
Ik mis @:pisces29
Ik maak mij zorgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind @Pisces29 en @Lenny77 leuke vrouwenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Is dat een ronde frituurpan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anders ik wel maatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind @:pisces29 en @:lenny77 leuke vrouwen
Oh zo van dat vierkant spul?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
SMAC, lunchworst in blik
Had mijn moeder's vleessalade gemaakt en had nog een kontje over.
Nee, zoiets hoor je door je macaroni te doen dan is het wél lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh zo van dat vierkant spul?
Is dat zelfs te vreten?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan wordt dat niks met mijn 1.78m
Ja akkoordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind alle vrouwen die hier regelmatig posten wel leuk. WK is inclusief.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zoiets hoor je door je macaroni te doen dan is het wél lekker
Ik blijf achter deze post staan ongeacht wat jullie zeggen
Hm... ik zal je geloven op je woordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze man weet. Daarom bak ik het ook met een beetje ketjap manis...had alleen geen tomaten puree meer anders had ik macaroni gemaakt lol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sindsdien is ze hier niet meer te bekennenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan jullie je nou maar voor @:Lenny77, ik zou mijn pijlen al gaan richten op @:Pisces29.
De kansen zijn hoger dan tegen Senegal vind ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef Houtenbeen het volgende:
@:capuchon_jongen denk je dat België een kans heeft tegen de USA?
Een echte kenner van het Belse voetbal kan toch wel een tipje geven voor de poule.
Op naar 64 landen!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht net ik ga dit WK wel weer missen. Maar het duurt nog 15 dagen. GENOT
Denk dat zij een stuk jonger isquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan jullie je nou maar voor @:Lenny77, ik zou mijn pijlen al gaan richten op @:Pisces29.
Dat is de 1/8e vinale, de poulefase is al even klaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef Houtenbeen het volgende:
@:capuchon_jongen denk je dat België een kans heeft tegen de USA?
Een echte kenner van het Belse voetbal kan toch wel een tipje geven voor de poule.
Ditquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht net ik ga dit WK wel weer missen. Maar het duurt nog 15 dagen. GENOT
Wat tegen USA? Nee johquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kansen zijn hoger dan tegen Senegal vind ik.
Hiermee ben ik het oneens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kansen zijn hoger dan tegen Senegal vind ik.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sindsdien is ze hier niet meer te bekennen
Ik ben ook maar 1.80!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan wordt dat niks met mijn 1.78m
Jawel die gaan we winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tegen USA? Nee joh
Die gaan jullie niet winnen, helaas. (ik hoop natuurlijk van wel)
Je gaat me niet vertellen dat Senegal een slechtere team is dan de Verenigde Staten van Amerika?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tegen USA? Nee joh
Die gaan jullie niet winnen, helaas. (ik hoop natuurlijk van wel)
Schoenmaat?quote:
Jawel + het nooit te onderschatten thuisvoordeel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Senegal een slechtere team is dan de Verenigde Staten van Amerika?
Oh, vanuit dat oogpunt had ik het nog niet bekeken.quote:
Dat valt nog wel mee tochquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, vanuit dat oogpunt had ik het nog niet bekeken.
Je hebt helemaal gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |