Wat een leuke actie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[info] Ik wil dat zoveel mogelijk users reclamevrij FOK!ken dus ik ga hier een leuke actie lanceren
Per doelpunt dat Messi scoort krijgt een willekeurige user hier een FOK Basic ABO (iemand die nog geen abo heeft). met een maximum van 3 doelpunten [/info]
Jammerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vroeger ook een kort shirtje gehad van Argentinië. Het was niet sexy.
Was je een populair meisje vroeger in je tiener jaren?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb vroeger een sexy kort shirtje gehad van Argentinië
Tot zover deze leuke anekdote
Welkom op de Belgquote:
Ik heb nog een shirtje van Messi uit september 2005.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vroeger ook een kort shirtje gehad van Argentinië. Het was niet sexy.
Ik ben nog steeds een populair meisjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was je een populair meisje vroeger in je tiener jaren?
Ik zit al het hele WK op de Belgquote:
Wie appt Arno dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan er niet opkomen. Ze vertelden laatst wel in de NOS podcast dat het een bekend fenomeen was dat Arno rond de 30e minuut appte dat ze er niet lekker inzaten en ze ging afkraken en verbeteren.
Wat ben je dan een doodenge man.
Oh ik was te dik en te kort geen meid die me wouquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een populair meisje![]()
Maar als antwoord op je vraag: nee joh, veel te lang en te mager.. geen hond die mij wou...
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een populair meisje![]()
Maar als antwoord op je vraag: nee joh, veel te lang en te mager.. geen hond die mij wou...
Oh zo haha. Hij is dé chefvoetbal he dus die likkers sturen niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar wie stuurt dan iets naar Arno als hij er niet lekker in zit! (Wat de standaard is)
Dat was in de tijd van dat jeugd WK in Nederland toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirtje van Messi uit september 2005.
Ik was een early adopter.
Spekkie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van dat jeugd WK in Nederland toch?
Tijdens de wedstrijd? Dan ben je wel een eikel ja.quote:
Ja.. En niet eens in de rust ofzo. Ze lieten ook wel blijken (nu) wat ze ervan vonden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd? Dan ben je wel een eikel ja.
Vond het toen wel een mooie speler om naar te kijken.quote:
Wel lang.quote:
Goeie genadequote:
Ik een stuk of 35. Heb ze allemaal nog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb maar 4 voetbalshirts gehad met namen erop in mijn jonge jaren meen ik.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta je in Nederland in de Efteling.
Niks mis mee, maar wel lang voor een vrouw!quote:
Ik heb er geen 1 meer jammer genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik een stuk of 35. Heb ze allemaal nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |