Wel actief meeposten de hele match!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[info] Ik wil dat zoveel mogelijk users reclamevrij FOK!ken dus ik ga hier een leuke actie lanceren
Per doelpunt dat Messi scoort krijgt een willekeurige user hier een FOK Basic ABO (iemand die nog geen abo heeft). met een maximum van 3 doelpunten [/info]
Boert goed die taarten inpakken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[info] Ik wil dat zoveel mogelijk users reclamevrij FOK!ken dus ik ga hier een leuke actie lanceren
Per doelpunt dat Messi scoort krijgt een willekeurige user hier een FOK Basic ABO (iemand die nog geen abo heeft). met een maximum van 3 doelpunten [/info]
Wat een leuke actie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een abo winnenquote:
Taylor Swift gaat wel trouwen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:07 schreef OmniRocket het volgende:
Wel jammer dat de VS niet hoeven te spelen op 4 juli
Duitsland-Paraguay was al de upset en Argentinië > Duitsland en Kaapverdië < Paraguay zou ik zeggen.quote:
Ja.. was volgems bronnen van the new york post hoor.. maar het is een beetje jammer hoe belangrijk zo'n huwelijk gemaakt wordt.quote:
In de praktijk best vaak maar het geeft wel de voorkeur als de pot op het veld wordt beslist.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Verlengingen zijn vrijwel altijd saai en kunnen worden afgeschaft.
Zijn er een hoop vanquote:
Soms valt de beslissing wel in de verlenging... zoals bij Belgie van de week, of de finale in 2010 en 2014.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
100%quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
ik las dat ze met het idee spelen om na 90 minuten eerst strafschoppen te geven. Dan is er een bepaald ploeg in het voordeel. En dan kan de andere ploeg naar een goal jagen in de verlengingen (Die strafschoppen zou tellen als een half doelpunt)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de praktijk wel maar het geeft wel de voorkeur als de pot op het veld wordt beslist. Dus toch maar die laatste kans blijven geven?
Is een golden goal beter of maakt dat de teams nog defensieverquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Golden goal weer invoeren?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is een golden goal beter of maakt dat de teams nog defensiever
Zou zeggen dat laatste maar ik heb de statistieken niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is een golden goal beter of maakt dat de teams nog defensiever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |