Is dat een ronde frituurpan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien dat ik de frietpot gaat aanslingeren
Anders ik wel maatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind @:pisces29 en @:lenny77 leuke vrouwen
Oh zo van dat vierkant spul?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
SMAC, lunchworst in blik
Had mijn moeder's vleessalade gemaakt en had nog een kontje over.
Nee, zoiets hoor je door je macaroni te doen dan is het wél lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh zo van dat vierkant spul?
Is dat zelfs te vreten?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan wordt dat niks met mijn 1.78m
Ja akkoordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind alle vrouwen die hier regelmatig posten wel leuk. WK is inclusief.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zoiets hoor je door je macaroni te doen dan is het wél lekker
Ik blijf achter deze post staan ongeacht wat jullie zeggen
Hm... ik zal je geloven op je woordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze man weet. Daarom bak ik het ook met een beetje ketjap manis...had alleen geen tomaten puree meer anders had ik macaroni gemaakt lol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sindsdien is ze hier niet meer te bekennenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan jullie je nou maar voor @:Lenny77, ik zou mijn pijlen al gaan richten op @:Pisces29.
De kansen zijn hoger dan tegen Senegal vind ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef Houtenbeen het volgende:
@:capuchon_jongen denk je dat België een kans heeft tegen de USA?
Een echte kenner van het Belse voetbal kan toch wel een tipje geven voor de poule.
Op naar 64 landen!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht net ik ga dit WK wel weer missen. Maar het duurt nog 15 dagen. GENOT
Denk dat zij een stuk jonger isquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan jullie je nou maar voor @:Lenny77, ik zou mijn pijlen al gaan richten op @:Pisces29.
Dat is de 1/8e vinale, de poulefase is al even klaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef Houtenbeen het volgende:
@:capuchon_jongen denk je dat België een kans heeft tegen de USA?
Een echte kenner van het Belse voetbal kan toch wel een tipje geven voor de poule.
Ditquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht net ik ga dit WK wel weer missen. Maar het duurt nog 15 dagen. GENOT
Wat tegen USA? Nee johquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kansen zijn hoger dan tegen Senegal vind ik.
Hiermee ben ik het oneens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kansen zijn hoger dan tegen Senegal vind ik.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sindsdien is ze hier niet meer te bekennen
Ik ben ook maar 1.80!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan wordt dat niks met mijn 1.78m
Jawel die gaan we winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tegen USA? Nee joh
Die gaan jullie niet winnen, helaas. (ik hoop natuurlijk van wel)
Je gaat me niet vertellen dat Senegal een slechtere team is dan de Verenigde Staten van Amerika?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tegen USA? Nee joh
Die gaan jullie niet winnen, helaas. (ik hoop natuurlijk van wel)
Schoenmaat?quote:
Jawel + het nooit te onderschatten thuisvoordeel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Senegal een slechtere team is dan de Verenigde Staten van Amerika?
Oh, vanuit dat oogpunt had ik het nog niet bekeken.quote:
Dat valt nog wel mee tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |