Is ook niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou zeggen dat laatste maar ik heb de statistieken niet.
Messi vindt dit een goed ideequote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Of een verlenging beginnen met 10 man, en dat je na iedere 5 minuten een speler van het veld moet halen?
Die had ze met mij en ik ben al thuisquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is @:pisces29 hier wel bij
Maar dat zal wel afhankelijk zijn van hoe d'r date gaat
2 spelers van elk team krijgen een shot Meth, trainer bepaald.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Of een verlenging beginnen met 10 man, en dat je na iedere 5 minuten een speler van het veld moet halen?
Van Basten had dit kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Dat waren wij geëindigd met alleen maar verdedigers.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef Felagund het volgende:
Een leuke date voor @:pisces29 is belangrijker dan dat ze hier is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is @:pisces29 hier wel bij
Maar dat zal wel afhankelijk zijn van hoe d'r date gaat
Moet je daar mee de penalties in!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat waren wij geëindigd met alleen maar verdedigers.
Misschien had ze nog een back-up date voor als de eerste zou tegenvallenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die had ze met mij en ik ben al thuis
Amai, wat een sympathieke actie!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[info] Ik wil dat zoveel mogelijk users reclamevrij FOK!ken dus ik ga hier een leuke actie lanceren
Per doelpunt dat Messi scoort krijgt een willekeurige user hier een FOK Basic ABO (iemand die nog geen abo heeft). met een maximum van 3 doelpunten [/info]
Ik dacht eigenlijk dat pisces het laatst over 'haar vriendin' had maar dat zal ik wel verzonnen hebben dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien had ze nog een back-up date voor als de eerste zou tegenvallen
Kon de bedenker van het idee wel met voorzetsels omgaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:20 schreef PSVCL het volgende:
Voordat de verlenging start een penaltyreeks, de winnaar begint de verlengen met een halve punt voorsprong. Dan moet de andere team komen en degene met een halve punt kan niet alleen maar verdedigen, dat is de risicovol.
(niet mijn idee, maar vond em wel sterk bedacht)
@Lenny77 is opeens weg!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat pisces het laatst over 'haar vriendin' had maar dat zal ik wel verzonnen hebben dan.
Ohquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat pisces het laatst over 'haar vriendin' had maar dat zal ik wel verzonnen hebben dan.
wat is dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon de bedenker van het idee wel met voorzetsels omgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |