quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta je in Nederland in de tuin met een puntmuts op.
Heintze, Raul, Park, Messi, daarna stopte ik met spelersnamen op shirts.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb maar 4 voetbalshirts gehad met namen erop in mijn jonge jaren meen ik.
Onlangs ook een retro United gekregen met Beckham achterop. (was ik vroeger fan van) Ben heel blij dat ik alles bewaard heb, zitten mooie tussen. vooral qua sentiment natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb er geen 1 meer jammer genoeg. Alleen nog stuk of 3 shirts zonder naam.
Ik 3!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er nog één van vroeger met 'Suarez' achterop
Tot zover deze leuke anekdote.
ik ben van mening dat je voetbaltruitjes nooit mag weg gooien. kan veel waarde hebben later.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlangs ook een retro United gekregen met Beckham achterop. (was ik vroeger fan van) Ben heel blij dat ik alles bewaard heb, zitten mooie tussen. vooral qua sentiment natuurlijk.
De lijst met users die je 'terug gaat pesten' omdat ze tegen België juichte?quote:
Ik heb er één van Botafogo maar ik twijfel of er een naam op staat (Zo ja, dan is het Loco Abreu)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb maar 4 voetbalshirts gehad met namen erop in mijn jonge jaren meen ik.
Willen we meer of minder??quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:05 schreef Felagund het volgende:
Ik ben niet 185 cm.
Tot zover deze anecdote.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlangs ook een retro United gekregen met Beckham achterop. (was ik vroeger fan van) Ben heel blij dat ik alles bewaard heb, zitten mooie tussen. vooral qua sentiment natuurlijk.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
De lijst met users die je 'terug gaat pesten' omdat ze tegen België juichte?
Nou, hij was zelf tegen NL dus das niet liefquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het al vergeten en het notitieboekje vond ik al niet meer terugquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |