Dat zijn PM'squote:
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
ga zo wel wat smac met ketjap bakken op een sneetje wit.
wtfquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
ga zo wel wat smac bakken (met ketjap, op een sneetje wit.)
Welkom op de Belgquote:
Wel de laatste keer!quote:
Bij de Nations league zien we hem vast weer terugquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEEEEEEEE DE LAATSTE KEER ARNO VERMEULEN
Woon je zoals mij in een dorp waar het uitgestroven is in de nachtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:54 schreef Lenny77 het volgende:
Alles is beter op de Belg![]()
(behalve aan pizza geraken)
Yupquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Woon je zoals mij in een dorp waar het uitgestroven is in de nacht
Poepen wel ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:54 schreef Lenny77 het volgende:
Alles is beter op de Belg![]()
(behalve aan pizza geraken)
Ik heb de keuze tussen Frieten en pitta. enkel dit.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Yup
Hier bestaat zelfs geen thuisbezorgd binnen de normale uren
Dat zijn al 2 dingen meer dan hierquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb de keuze tussen Frieten en pitta. enkel dit.
picsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb vroeger een sexy kort shirtje gehad van Argentinië
Tot zover deze leuke anekdote
Niemand behalve de Argentiniërs zelf en de op Messi geilende pers vindt Argentinië leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op het WK van 2014 vond België Argentinië ook niet zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een bijnaam voor hem. Als ik die hier plaats zou ik een ban krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil me nog 1x lekker ergeren aan de witte chinees.
Hij had nog een andere bijnaam toch?
Ik kan er niet opkomen. Ze vertelden laatst wel in de NOS podcast dat het een bekend fenomeen was dat Arno rond de 30e minuut appte dat ze er niet lekker inzaten en ze ging afkraken en verbeteren.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil me nog 1x lekker ergeren aan de witte chinees.
Hij had nog een andere bijnaam toch?
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:57 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijnaam voor hem. Als ik die hier plaats zou ik een ban krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |